2016-06-05, 20:27
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avaraharava
BTW. Varför är ginger beer så okänt i Svedala så fort man kommer bort från storstäderna?
Upplys oss (mig!) gärna, vad är det för något, och vad har det i denna tråd att göra?!
(Vill inte verka dryg, undrar seriöst.)
Citera
2016-06-05, 20:42
Medlem
folkölen och köttfärsen på burk!
Citera
2016-06-06, 00:52
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Allvarligt, koper Du klader pa LIDL?!
Är lite skiftande kvalite men, visst jag köper också en del där, deras kallingar är helt ok, deras shorts och linnen likaså.
Köpte en gång en svart typ "jensskjorta" där som var förbannat bra... men den verkar aldrig komma tillbaka igen tyvärr.
Skor undviker jag dock, för de är oftast nån sorts kinesplast och därav skulle fotsvetten döda alla kvinnor i norra europa
Citera
2016-06-06, 11:02
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Är lite skiftande kvalite men, visst jag köper också en del där, deras kallingar är helt ok, deras shorts och linnen likaså.
Köpte en gång en svart typ "jensskjorta" där som var förbannat bra... men den verkar aldrig komma tillbaka igen tyvärr.
Skor undviker jag dock, för de är oftast nån sorts kinesplast och därav skulle fotsvetten döda alla kvinnor i norra europa

Deras trekking sandal variant är helt okej om man bara behöver nåt för en säsong.
Citera
2016-06-06, 22:02
Medlem
Emerains avatar
Köpte deras panaché idag, och wow! Smaken är som tidigare beskriven som citronläsk med humlebeska ("ölbeska"), och kall så var den riktigt god! Blir att köpa mer imorgon om det finns, så jag kan ha i sommar om det blir riktigt varmt.

Sedan så blev det också storhandling av städartiklar, och Pepsi max. 75 kronor för ett flak om 24 stycken, det är billigare än vanligt. Tyvärr var salamin med nötter i slut, men sånt händer. Mördegsknyten med grekisk ost och så ety med samma ost samt spenat, härlig plockmat på bufféer!
Citera
2016-06-06, 22:08
Medlem
gato12s avatar
Har de slutat med Grafenwalders folkbira? https://www.google.se/search?q=grafenwalder+öl+bilder&espv=2&biw=1366&bi h=667&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj Z-bbumZTNAhVK1ywKHdEMABQQsAQIGg#imgrc=j3zbpk3y7Qv1IM %3A

Bara Perlenbacher som gäller nu. Är det samma öl i?
Citera
2016-06-06, 22:57
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Här försvann hela pallen innan lunch igår. Hann snyta 2 förp iaf.

Helvete det tog slut här med, fick abstinens när vetskapen om att det troligen inte dyker upp igen (har haft stenkoll senaste 3 åren) så jag begav mig till lidl i en annan närliggande håla för att fylla upp en vagnjävel. Inget. Fanns. Kvar. Frågade desperat kassörskan - nja vi vet inte när det kommer ingen... :#

Nåja 10... 8,5 förpackningar kvar....
Citera
2016-06-06, 23:33
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Helvete det tog slut här med, fick abstinens när vetskapen om att det troligen inte dyker upp igen (har haft stenkoll senaste 3 åren) så jag begav mig till lidl i en annan närliggande håla för att fylla upp en vagnjävel. Inget. Fanns. Kvar. Frågade desperat kassörskan - nja vi vet inte när det kommer ingen... :#

Nåja 10... 8,5 förpackningar kvar....

Kör strikt ransonering här

Max 1 om dan.

Fast det är mest för att det är en massa socker i, dom är lagom som läsk för mig pga storleken.

Så galet poppis som dom är så tycker man dom borde vara fast sortiment, iaf typ from maj tom aug.
Citera
2016-06-07, 14:36
Medlem
Emerains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Kör strikt ransonering här

Max 1 om dan.

Fast det är mest för att det är en massa socker i, dom är lagom som läsk för mig pga storleken.

Så galet poppis som dom är så tycker man dom borde vara fast sortiment, iaf typ from maj tom aug.
Köpte 1 pack igår för att testa, älskade den, så jag köpte de sista 6 stycken idag. Hur jag nu ska transportera dem hem, blir väll att fylla bagaget i bilen med dem när jag ska köra, så det är slut på LIDL umeå nu. Tyvärr.
Citera
2016-06-07, 16:01
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emerain
Köpte 1 pack igår för att testa, älskade den, så jag köpte de sista 6 stycken idag. Hur jag nu ska transportera dem hem, blir väll att fylla bagaget i bilen med dem när jag ska köra, så det är slut på LIDL umeå nu. Tyvärr.

De tar nog in mer under sommaren. Vill minnas att de gjorde så förra året. Den här veckan har de glass som ser god ut, någon som har prövat?
Citera
2016-06-08, 16:25
Medlem
thomas24s avatar
Är det någon som testat deras djupfrysta kebabkött på senare tid.
Jag har själv testat för några år sen och då var det sådär men med Lidl är det ju så att produkten kan ändras lite med tiden då man tex byter leverantör.
Citera
2016-06-08, 18:50
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emerain
Köpte deras panaché idag, och wow! Smaken är som tidigare beskriven som citronläsk med humlebeska ("ölbeska"), och kall så var den riktigt god! Blir att köpa mer imorgon om det finns, så jag kan ha i sommar om det blir riktigt varmt.

Sedan så blev det också storhandling av städartiklar, och Pepsi max. 75 kronor för ett flak om 24 stycken, det är billigare än vanligt. Tyvärr var salamin med nötter i slut, men sånt händer. Mördegsknyten med grekisk ost och så ety med samma ost samt spenat, härlig plockmat på bufféer!

Köpte också det idag! Kunde inte hålla mig utan öppnade en varm. Satan så jävla fina. Skulle dock vilja ha mer än 25 cl per flaska.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in