Citat:
Ursprungligen postat av
caralhos
Mm och det är ju verkligen att likställa med att hoppa på någons ansikte. Jag tror de flesta känner svartsjuka i nån grad men inte gör nåt. Bara att de känner det. Du försöker bara nedvärdera mig på lågt sätt för att uttalandena är kontroversiella.
Kontroversiella? Det är inte kontroversiellt att påstå att människor med olika typer av "maktpositioner" har en dragningskraft på vissa människor. Artister, musiker, i viss mån kriminella. Etc. Många kvinnor vill nog omedvetet ha en man med ett appeal(en man som inte är osynlig i ett rum) - men givetvis utan att för den skull behöva bli misshandlade. Det är helt naturliga saker vi pratar om. Vad vill du göra åt saken, ska vi lagstifta mot detta och tvinga samtliga kvinnor att stadga sig och fortplanta sig med män som du själv, som enligt egen uppgift inte lyckas träffa/bli sedd utav kvinnor, men som är "snälla"?
I detta fall vet jag inte vad hon såg i honom. Kanske trillade hon dit pga dålig självkänsla, utav medberoende och ville hjälpa honom, kanske var han "förbjuden frukt", kanske trodde hon att han hade förändrats, kanske har hon saknat "starka" män i sitt liv. Vad spelar det för roll, människor faller för människor, som ibland rendererar i fantastiska förhållanden och ibland i skit och pannkaka. Utgången denna gång blev ödesdiger och tragisk.