Det r mnga r sedan jag lyssnade p Sommarpratarna. Jag saknar det ngot oerhrt.
Undrar om inte Ingrid och Conrad skulle frska gra ett alternativt Sommarpratarna i r. Tnk alla intressanta sverigevnner och vilka berttelser de skulle kunna komma med. Skulle de f anvnda signaturmelodin eller r den copyright:ad?
Ebba Witt-Brattstrm
Gina Dirawi (hon mste ju vara med hr!)
Alexandra Pascalidou (dito)
Bjrn Kjellman
sa Romson?
Faktiskt har ingen av dem varit sommarvrd tidigare, trots att de tillhr landets mest mediekta personer. Nu r vl stunden inne att reparera denna brist - vad jag frstr fyller de alla krav som stlls, och eftersom Romson har lmnat den aktiva politiken hindrar inget henne frn att delta.
Bibbi Rd intervjuades i lokaltidningen och avsljade att en eller flera kontroversiella personer kommer tala, samt en mycket folkskygg person som man arbetat lnge fr att f med.
Spontant knns Jimmie som en av de kontroversiella. Men den folkskygge? Jan Lf?
Bibbi Rd intervjuades i lokaltidningen och avsljade att en eller flera kontroversiella personer kommer tala, samt en mycket folkskygg person som man arbetat lnge fr att f med.
Spontant knns Jimmie som en av de kontroversiella. Men den folkskygge? Jan Lf?
Supernazisten Jimmie i SR? N, snarare kontroversiella t andra hllet.
Agnetha Fltskog? Folkskygg r ju en bra beskrivning av henne.
Supernazisten Jimmie i SR? N, snarare kontroversiella t andra hllet.
Agnetha Fltskog? Folkskygg r ju en bra beskrivning av henne.
Agneta Fltskog var min tanke ocks.
Betrffande kontroversiella sommarpratare s r det vl som vanligt... ngon vnster-/ HBTQ-/ feminist- eller islamistpersonlighet med mycket extrem vrldsbild!
Frra rets Alice Teodorescu var nog s lngt hgerut som SR kan strcka sig.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!