2016-05-27, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sweenietod
Krampanfall..? Är inte den risken större om man missbrukar ämnen med kort halveringstid..? Jag missbrukade Imovane så in i höjden, sen fick jag krampanfall, bruten arm, på sjukhuset fick jag krampanfall igen så axeln blev krossad. Så om man skall missbruka, eller behöver för att dämpa fysisk och psykisk smärta råder jag till något långtidsverkande. Diazepam, Iktorivil, Nitrazepam. Tror Alpra har för kort halveringstid, kanske finns en med depot som är bra?
Viktigt att "trappa" ned Alpra, den slår hårdare än stess och snabbare, men stessen är mer långvarig som en filt och mjukare enligt min mening. Folka kan ha olika uppfattningar, men högdos Imovane förstörde så jag blev handikappad. Tyvärr.

Måste uttryckt mig fel ,jag menar att Diazepam med s lång halveringstid är bra när man går av uppåt eller tabletter med kort halverings tid ,samt tramadol e farliga ,Lyrica likaså även om de e mot ep anfall med.......diazepam ,tegretol mot kramp sen sakta sänkning ,alpra är ingen medicin att gå av på som hjälp

BW
Citera
2016-05-28, 12:21
Medlem
Doleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweenietod
Tror Alpra har för kort halveringstid, kanske finns en med depot som är bra?
Näe, Alprazolam Depot är samma "skit", halveringstiden är densamma för Depot och vanliga, den enda skillnaden är att depon utlöses saktare i blodet. Men det är jätteenkelt att bara krossa tabletterna och depåeffekten är borta. Det gjorde jag ett flertal gånger under den tid jag stod på Xanor Depot 6mg/dag i 5 år, lagligt utskrivet på recept.
Citera
2016-05-28, 20:56
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Zazzio
Canox är super, ångesten släpper som en sten från bröstet. Kommer endast köra på dessa i fortsättningen.

Riktigt underbart
Citera
2016-05-30, 07:23
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Riktigt underbart

Jag tycker dom är överskattade! Bätre att trycka i sig tvp Ksalol 2 mg
Citera
2016-05-30, 11:13
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag tycker dom är överskattade! Bätre att trycka i sig tvp Ksalol 2 mg

Ja alla tycker ju olika så är det ju Men mig fungerar dom hur fint som helst. Har inget emot ksalol heller. Mår också bra av dom.
Citera
2016-05-31, 10:44
Medlem
AntiSociaL.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetterWorld
Jag finner Ksalol Galenika som den bästa Aplrazolamen överlag ,svenska Xanor kommer inte 1:a för mig eller Xanax från USA Pfizer som gör båda samma tablett bara försäljnings namnet

Nån som håller med eller är det svenka Xanor som ni tycker e bäst

BW

Jag finner Frontin 1MG, de rosa små rackarna potenta utav bara den.
Citera
2016-06-01, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiSociaL.
Jag finner Frontin 1MG, de rosa små rackarna potenta utav bara den.
Dom är såå fina tror det är för att dom smälter snabbare än ksalol tillomed så väldigt snabbt påslag på dom Förövrigt så när man inte har käkat xanor på 1-2 veckor och tar 3 ksalol så måste man älska dom självklart tillsammans med en kall pilsner i denna värmen
Citera
2016-06-02, 13:09
Medlem
AntiSociaL.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Dom är såå fina tror det är för att dom smälter snabbare än ksalol tillomed så väldigt snabbt påslag på dom Förövrigt så när man inte har käkat xanor på 1-2 veckor och tar 3 ksalol så måste man älska dom självklart tillsammans med en kall pilsner i denna värmen

Är det äkta ksalol så är det utmärkt även för den inbitne!
Citera
2016-06-03, 16:05
Medlem
Tänkte kolla om det är lugnt att ta 2mg xanor nu och fortfarande vara fräsch imorgon vid 10.00 då jag ska lira fotbollsmatch? För övrigt har jag aldrig tagit benso tidigare utan endast imovane
Citera
2016-06-03, 16:35
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murphyes
Tänkte kolla om det är lugnt att ta 2mg xanor nu och fortfarande vara fräsch imorgon vid 10.00 då jag ska lira fotbollsmatch? För övrigt har jag aldrig tagit benso tidigare utan endast imovane
Jarå. Möjligtvis att du kommer ha svaga efterkänningar imorgon, men med tanke på den korta halveringstiden så kommer det inte vara något som stör ditt lirande. Däremot så blir du nog rätt så flöddrig av 2mg Alprazolam om du helt saknar tolerans. Tar du det i ångestsyfte eller för att "piffa" till vardagen så att säga? Om det är för ångest så räcker det nog med 1mg bara.
Citera
2016-06-03, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vator
Ändtarmen tar upp substanser lättare än de tidigare tarmarna, så ja. [TROR]Kan antagligen vara dödligt.[/TROR]

En snaps i röven är livsfarligt iom att det går rakt ut i blodet, inget jag skulle testa.

Skitsnack, men svider säkert fint!
Oh my god vad folk tror saker! Ha, ha!
Citera
2016-06-03, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Jarå. Möjligtvis att du kommer ha svaga efterkänningar imorgon, men med tanke på den korta halveringstiden så kommer det inte vara något som stör ditt lirande. Däremot så blir du nog rätt så flöddrig av 2mg Alprazolam om du helt saknar tolerans. Tar du det i ångestsyfte eller för att "piffa" till vardagen så att säga? Om det är för ångest så räcker det nog med 1mg bara.

Får jag någon kännbar effekt av 1mg då? Tänkte väl piffa till det lite, vet ju inte riktigt vad jag har att vänta dock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in