Citat:
Ursprungligen postat av
Sweenietod
Krampanfall..? Är inte den risken större om man missbrukar ämnen med kort halveringstid..? Jag missbrukade Imovane så in i höjden, sen fick jag krampanfall, bruten arm, på sjukhuset fick jag krampanfall igen så axeln blev krossad. Så om man skall missbruka, eller behöver för att dämpa fysisk och psykisk smärta råder jag till något långtidsverkande. Diazepam, Iktorivil, Nitrazepam. Tror Alpra har för kort halveringstid, kanske finns en med depot som är bra?
Viktigt att "trappa" ned Alpra, den slår hårdare än stess och snabbare, men stessen är mer långvarig som en filt och mjukare enligt min mening. Folka kan ha olika uppfattningar, men högdos Imovane förstörde så jag blev handikappad. Tyvärr.
Måste uttryckt mig fel ,jag menar att Diazepam med s lång halveringstid är bra när man går av uppåt eller tabletter med kort halverings tid ,samt tramadol e farliga ,Lyrica likaså även om de e mot ep anfall med.......diazepam ,tegretol mot kramp sen sakta sänkning ,alpra är ingen medicin att gå av på som hjälp
BW