2016-05-30, 20:55
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrderpen
Så jag bruka få pissa på en sån där thc/amfetamin/morfin opiaater dvs fentanylen jag har utskrivet ger utslag på opiaterna sen är det ju heroin och ja jag vet inte exakt alla men tror det är en 6-sticka
syns Fonazepam då? den stickan ger även utslag på iktrovil eller clonazepam tror jag det är. tar jag t.ex xanor så blir det posetivt på det ämnet och går inte på benso ämnet.

går i metadon programmet så det är dom som tar urinproverna dom bruka säga en vanlig 6 eller 8 sticka
Hej, helt riktigt ger fonazepam utslag på ACL-reagensen (klonazpam).

Så om multitestet har en ACL-reagens, så kommer fonazepamen synas.

Tyvärr.

PS: intressant att du berättade att fentanyl ger felaktigt utslag på OPI-reagensen!

MVH
HYST
Citera
2016-05-30, 22:24
Medlem
Bongmeisters avatar
Hur länge varar 3-Hydroxyphenazepam och hur länge finns det kvar i urin/blod?
Citera
2016-05-30, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeppeontheberg
Hej, har du någon koll på om ephylonet syns på 12 sticka? Tack på för hand

Enligt min erfarenhet så syns det inte.

Mvh
Xtc
Citera
2016-05-31, 00:20
Bannlyst
Lägger in en antagligen dum fråga här och ber om ursäkt om den är i fel forum.

Vi som är storkonsumenter av hampaprotein - har hört att det innehåller en liten del TBC - är det risk att man åker dit vid drogtest?

(Tråden handlar om ALLA frågor om drogtest)
Senast redigerad av HansVonPerkele 2016-05-31 kl. 00:22.
Citera
2016-05-31, 00:27
Medlem
Var på intervju för ett jobb på rättspsyk där personen jag snackade med sa att de kommer hålla en fast tid för alla med sommarvikariat att göra ett pissprov, bör jag oroa mig?

Varför berättar personen att jag ska pissa? Varför skulle man ha en bestämd tid där man får pissa istället för slumpartat utan förvarning?

Känns som att det mest var för att skrämma upp mig då det är förståeligt att de inte vill ha någon som intar droger med tanke på bakgrunderna personerna som sitter där kan ha, vad tror ni?
Citera
2016-05-31, 05:48
Medlem
gonzorockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Var på intervju för ett jobb på rättspsyk där personen jag snackade med sa att de kommer hålla en fast tid för alla med sommarvikariat att göra ett pissprov, bör jag oroa mig?

Varför berättar personen att jag ska pissa? Varför skulle man ha en bestämd tid där man får pissa istället för slumpartat utan förvarning?

Känns som att det mest var för att skrämma upp mig då det är förståeligt att de inte vill ha någon som intar droger med tanke på bakgrunderna personerna som sitter där kan ha, vad tror ni?
Känns som att man som arbetsgivare har lite större anledning att informera personalen om en sådan sak, det är ju trots allt rätt jävla förnedrande. En annan sak när man kommer som registrerad missbrukare och ska hämta ut piller, för mej är proverna helt på random.
Det kan nog också vara att dom vill skrämmas lite, du behöver nog inte ta det personligt men en sån sak rensar ju bort de med riktiga beroenden iaf. Bara spekulationer dock..
Citera
2016-05-31, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicken89
någon som vet om elgiganten drogtestar?

rökte väldigt mkt tidigare men slutade för nästan 8 månader sen. sen dess har jag rökt kanske 10g på 8 månader o senaste jag rökte va en halva bruning för 2 veckor sedan, sista joppen va exakt 2 veckor sen nu. visst borde jag va ren tills första juni? väger 61kg, 170cm lång o är ganska aktiv med kroppen

Citat:
Ursprungligen postat av SnowInformer
Ja. Du är ren.
Någon mer som kan verifiera? Är jag ren tills imorgon ?
Citera
2016-05-31, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Vad jag kan läsa här på flashback verkade du beställa i torsdags eller? (1 arbetsdag har gått). Om du inte fick leverans igår så kommer du få det på måndag med största sannolikhet. Prova skriv till supporten för bekräftelse, så får du säkert svar i ditt ärende, trots helg.

Helt korrekt.
Citera
2016-05-31, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CpGurrA
Hej!

Många av mina missbruks kamrater och även mig har varit positiva 2 till 3veckor oavsett dos.

Tack för svaret men jag är fortfarande nyfiken på hur man räknar på ng/ml.

Någon som har en uppfattning?
Citera
2016-05-31, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Hej, helt riktigt ger fonazepam utslag på ACL-reagensen (klonazpam).

Så om multitestet har en ACL-reagens, så kommer fonazepamen synas.

Tyvärr.

PS: intressant att du berättade att fentanyl ger felaktigt utslag på OPI-reagensen!

MVH
HYST

Jobbigt med den där delen om Fonazepam. har nitrazepam utskrivet så får vara posetiv på benso men inte klonazepam :/, Finns det någon bra internet benso som är potent och ger utslag på benso?

Ja jag är väldigt förvånad jag med. dom frågar mig ibland " du är posetiv på opiater, får du vara det?. just ja du har vel fentanyl utskrivet?"

Flunitrazolam 6-(2-fluorophenyl)-1-methyl-8-nitro-4H-benzo[f][1,2,4]triazolo[4,3-a][1,4]diazepine
ger dessa utslag på klonazepam med eller benso?, vet du något om det hysteria?
Citera
2016-05-31, 21:22
Medlem
gonzorockers avatar
Citat:
[1,2,4]triazolo[4,3-a][1,4]diazepine
Samma undrar får vara possetiv på diazepam men inte övrig benso, tröck 2mg idag så jag funderar på om jag ska halsa från tidig morgon eftersom jag pissar på förmiddagen, hoppas på att dom har en 6-sticka eller om jag kan andas ut... Tacksam för snabba svar.
Citera
2016-05-31, 21:24
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Flunitrazolam 6-(2-fluorophenyl)-1-methyl-8-nitro-4H-benzo[f][1,2,4]triazolo[4,3-a][1,4]diazepine
Nästan alla RC-bensos ger utslag falskt som klonazepam på ACL-stickan (p.g.a det låga gränsvärdet), men inte på den vanliga BZO-stickan.

MVH
HYST
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in