Attackerna mot Trump är ju helt patetiska! De som får stort utrymme i nyhetsmedia, oaktat attack ads. Han ringde för 25 år sedan under falskt efternamn (men sitt riktiga förnamn) till en skvallerjournalist och pratade gott om sig själv. Jaha, och? Han tros t.o.m. ha läckt inspelningen själv eftersom journalisten tappat bort sin för långe sen. Kanske för att han själv har 25 år gamla inspelningar av Hillary som media nu också måste uppmärksamma när han släpper dem, för att framstå som objektiva. Det var väl bara en formalitet att han inte ville bli citerad offentligt men ändå ge den stackars journalosten nånting att skriva om. Och några konsumenter är missnöjda med sin produkt i en liten sidoverksamhet för Trump, och vill ha pengarna tillbaka. Det har hänt min lokala ICA-handlare också och jag gillar honom ändå. Finns gott om ickevetenskapliga managementutbildningar, det är mer av en statusgrej och belöning arbetsgivare ger sina anställda. De kan inte hävda att de trodde att det var ett akademiskt universitet som publicerar forskning om ekonomi.
Har de verkligen inget bättre att komma med? Som att han samarbetat med New Yorks maffia eller nåt? Fantastiskt att ingen har någonting att komma med mot en 69:åring som tjänat miljarder. Man ska komma ihåg att hans sätt att prata om kvinnor och blattar är en generationfråga, det var så när han växte upp.
Han förespråkar samma migrationspolitik som kongressen, senaten och Obama och tidigare presidenter. Att lagen de stiftat ska efterlevas, att de illegala ska utvisas. Så rasistkortet funkar inte heller. Och inte har han nåt emot transvestiter. På vissa sätt är han mer demokrat än Hillary. Många naturvetenskapsmän verkar vara demokrater mest för att de inte gillar trigger happy rednecks. Trump är dock av ett annat slag, hans intelligens kan komma att tilltala även den gruppen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Assdefender
Finns inte en chans att DT vinner då både svarta och latinos hatar honom och dessa utgör snart halva populationen i USA.
The Donald har trots allt starkare stöd i de grupperna än vad Mitt Romney hade för fyra år sedan. Det är ett republikanskt problem, inte ett Trump-problem. Många av dem är förnuftiga och använder hjärnan istället för huden när de röstar. SD har av samma anledning stöd av många invandrare.