2016-05-20, 11:08
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Nån annan som upplever sig ha massa rövslem istället för vanligt bajs?

hahah vad i helvete

har ibs-d så det är nog så varannan dag för mig ändå
Citera
2016-05-20, 13:50
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
hahah vad i helvete

har ibs-d så det är nog så varannan dag för mig ändå
Ja men se där! Då har du och jag liknande problem.

Liksom vafan, känner mig bajsnödig som vanligt och gör mig redo för en trevlig stund i tystnad men blir lurad och besviken varje gång det bara kommer fisar blandat med rövslem.
Citera
2016-05-20, 14:29
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ja men se där! Då har du och jag liknande problem.

Liksom vafan, känner mig bajsnödig som vanligt och gör mig redo för en trevlig stund i tystnad men blir lurad och besviken varje gång det bara kommer fisar blandat med rövslem.

elvansen gör ju dock ingen skillnad för mig, så på det sättet är det nog annorlunda
Citera
2016-05-20, 15:36
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Nån annan som upplever sig ha massa rövslem istället för vanligt bajs?
Rövsmör?

Tycker min mage var påverkad oftare än vanligt när jag åt concerta varje dag i alla fall.
Citera
2016-05-20, 23:34
Medlem
skunkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Rövsmör?

Tycker min mage var påverkad oftare än vanligt när jag åt concerta varje dag i alla fall.

Aaa har känt samma på ritalin/concerta
men måste ba säga hHAhahHAHHAHAhahah FYFAn va klockren du är avataren o nicket hahAHHAAHHAHaa har skrattat i 30 min :
Citera
2016-05-21, 00:56
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunky
Aaa har känt samma på ritalin/concerta
men måste ba säga hHAhahHAHHAHAhahah FYFAn va klockren du är avataren o nicket hahAHHAAHHAHaa har skrattat i 30 min :
Tack broder
Citera
2016-05-27, 22:29
Avstängd
Vilket ris. Det enda som den här ger är ett par timmar av aktivitet men lika ofokuserad som vanligt. Jag ska ge den en dag till men vill kasta mig på concertaburken direkt.
Citera
2016-05-28, 20:19
Medlem
Käkar 70mg om dagen och har nu fått inderal utskrivet. Dom på apoteket sa att elvanse och inderal funkar ihop. Men borde det inte motverka varandra på något vis?
Citera
2016-05-29, 22:52
Avstängd
Det här påminner väldigt mycket om amfetamin och hjälper mig inte alls med mina problem. Kan säkert hjälpa någon annan men jag måste typ ta 2-3 doser för att det ska fungera och får egentligen bara några timmars energi, mycket liten hjälp med koncentration och lugn. Då vet man att det är metylfenidat som gäller i alla fall.

Det som var bra med Elvanse var att det inte gav några riktiga biverkningar förutom när den går ut i form av lättare ångest. Sånt försvinner kanske över tid men vet inte om jag skulle använda denna ändå om inget alternativ fanns.
Citera
2016-05-31, 23:20
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Det här påminner väldigt mycket om amfetamin och hjälper mig inte alls med mina problem. Kan säkert hjälpa någon annan men jag måste typ ta 2-3 doser för att det ska fungera och får egentligen bara några timmars energi, mycket liten hjälp med koncentration och lugn. Då vet man att det är metylfenidat som gäller i alla fall.

Det som var bra med Elvanse var att det inte gav några riktiga biverkningar förutom när den går ut i form av lättare ångest. Sånt försvinner kanske över tid men vet inte om jag skulle använda denna ändå om inget alternativ fanns.

Testa prova Attentin så kanske det blir bättre? Som metamina är det.
Citera
2016-06-01, 01:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Testa prova Attentin så kanske det blir bättre? Som metamina är det.

Effekten blir densamma, förutom att det inte är depot. Förvisso så säger många att Ritalin och concerta fungerar olika för dem men jag har hittat något som fungerar bra, för det jag saknar. Jag får visa min fulla potential och concertan är verkligen en skänk från ovan.
Citera
2016-06-01, 02:49
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Effekten blir densamma, förutom att det inte är depot. Förvisso så säger många att Ritalin och concerta fungerar olika för dem men jag har hittat något som fungerar bra, för det jag saknar. Jag får visa min fulla potential och concertan är verkligen en skänk från ovan.

Segt att elvanse-attentin inte fungerar på dig.
Lycka till med concertan senare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in