Citat:
Ursprungligen postat av
Hysteria90
25ng/ml kontra 50ng/ML är en marginell skillnad. Det handlar om något dygn hit och dit. Att dricka vatten innan labbanalys kan dessutom få ned dig till 24/ng från t.e.x. 50ng/ML.
Alla stickor är 99% säkra (på procenten). Vissa säger 99,96% och dylikt men det är kvalificerat skitsnack. Allmän konsensus är att reagenser i allmänhet har en felmarginal på 1%
CE-märke på test intygar att det är en säker medicinteknisk produkt.. Kolla alltid efter CE. Precis som en cykelhjälm skall ha CE, så ska ett graviditetstest och drogtest ha det för att få säljas i EU.
Om du importerar som privatperson från utlandet är det stor risk att tullen kommer hålla på ditt paket och granska testerna, så att de uppfyller kraven som ställs i Sverige på denna typ av produkt. Detta gäller all medicinteknik (drogtester bland annat).
MVH
Hyst
Tack så hemskt mycket för svaret!
Om jag köper flertalet av just
dessa stickor och testar mig flertalet dagar på morgonen när jag stiger upp då pisset borde vara som mest "smutsigt" så kan jag känna mig 100% säker inför ett riktigt prov, förutsatt att stickorna visar negativt varje gång jag provar dem?
Verkar som att narkotikatest.se skickar från Danmark så du menar alltså att det är stor risk att tullen stoppar paketet? Varför skulle tullen bry sig om att stickorna är fullt funktionerande, borde de inte istället fokusera på att misstänka mig för droganvändning med tanke på vad användningssyftet är för dessa stickor?
Jag måste ha tag på dessa stickor inom en snar framtid så jag är otroligt tacksam för snabba svar och tips.