2016-05-27, 18:53
Medlem
gonzorockers avatar
Fonazepam, vad visar det på up samt saliv? Har diazepam utrskivet så vill inte riskera nått.
Citera
2016-05-27, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Det finns knappt tull inom EU, så nej, där behöver du inte oroa dig.
Det enda kruxet är att leveranstiden blir längre än om du köper inrikes.

Det är för övrigt hårda regler på att importera medicinteknik. Speciellt reagenser som innehåller spår av djur (äggvita) bland annat. Men inom EU är det chill.

Ja, du kan känna dig säker.

MVH

Svarar supporten på helger? Har gått över 2 dagar och inget paket.
Citera
2016-05-28, 07:36
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBMAT
Svarar supporten på helger? Har gått över 2 dagar och inget paket.
Vad jag kan läsa här på flashback verkade du beställa i torsdags eller? (1 arbetsdag har gått). Om du inte fick leverans igår så kommer du få det på måndag med största sannolikhet. Prova skriv till supporten för bekräftelse, så får du säkert svar i ditt ärende, trots helg.
Senast redigerad av Hysteria90 2016-05-28 kl. 07:38.
Citera
2016-05-28, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtcoverdrive
Man kan aldrig uttala sig om det enskilda fallet, men som du kanske vet så ackumuleras cannabis i kroppen.
Detta medför i praktiken att en individ som brukat cannabis under en längre tid dagligen, kommer ha en mycket längre spårtid än till exempel en individ som endast testat cannabis vid ett fåtal tillfällen.

Jag skulle säga att dina bästa chanser är att beställa syntetiskt framställd urin från till exempel smoket**er. Detta kräver dock att provet ej är övervakat.
Annars får du köra på klassikern: vatten + B-vitamin + C-vitamin + kreatin i större kvantiteter.

Mina bästa lyckönskningar med detta!

Ps. Lämnade ett rent urinprov en dag efter intag av NEH, 3,4-dmaphp, ephylone & 4f-php. Provet gjordes vid Karolinska institutet.

Hej, har du någon koll på om ephylonet syns på 12 sticka? Tack på för hand
Citera
2016-05-28, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moffekoffe
Om dom kollar efter fentanyl så syns det.

Om dom har Aleres 12 stickor så syns det på dom och sen finns det även styckstickor för det
Citera
2016-05-28, 15:36
Medlem
Den nya superbenzon Flunitrazolam syns ej på urintest!

TAKE CARE!
Citera
2016-05-28, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DuckofDeath
Vid låg (5mg) diazepam per dag under längre tid, hur lång tid helt ren för att klara ett test?

Och om man istället brukar 2,5 mg per dag, hur lång tid för att klara test då?

Tränar mycket om det är relevant och har låg bmi.

Jag bumpar min post och lägger till en fråga. Hur kan man uppskatta ng/ml som man har kopplat til intag och vikt.

Jag förstår att det blir individuella variationer och uppskattningar men som riktlinje?

Tacksam för svar.
Citera
2016-05-28, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Envys
Den nya superbenzon Flunitrazolam syns ej på urintest!

TAKE CARE!

hur säker är du på detta? Har du testat? Dom andra rc-bensos ger ju utslag på sticka. Skulle ju vara underbart om det stämmer dock.
Citera
2016-05-28, 21:45
Medlem
Hej! Om jag går till vårdcentral eller liknande och ber att frivilligt lämna ett pissprov, kan man få till att den är oövervakad då? Så man kan smuggla in rent piss osv, allt jag behöver är ett papper på att jag är ren!
Mvh
Citera
2016-05-28, 21:54
Medlem
CpGurrAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuckofDeath
Jag bumpar min post och lägger till en fråga. Hur kan man uppskatta ng/ml som man har kopplat til intag och vikt.

Jag förstår att det blir individuella variationer och uppskattningar men som riktlinje?

Tacksam för svar.

Hej!

Många av mina missbruks kamrater och även mig har varit positiva 2 till 3veckor oavsett dos.
Citera
2016-05-29, 00:26
Medlem
Indos avatar
Jag kan också bekräfta att Gabapentin inte syns på vanligt salivtest (inte analys) .
Lämnade prov nyligen på morgonen och hade käkat 2 gram gaba kvällen innan,det var negativt inget syndes
Citera
2016-05-29, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Jag kan också bekräfta att Gabapentin inte syns på vanligt salivtest (inte analys) .
Lämnade prov nyligen på morgonen och hade käkat 2 gram gaba kvällen innan,det var negativt inget syndes

Har du koll på om det kan synas på acl stickor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in