Det finns knappt tull inom EU, så nej, där behöver du inte oroa dig.
Det enda kruxet är att leveranstiden blir längre än om du köper inrikes.
Det är för övrigt hårda regler på att importera medicinteknik. Speciellt reagenser som innehåller spår av djur (äggvita) bland annat. Men inom EU är det chill.
Ja, du kan känna dig säker.
MVH
Svarar supporten på helger? Har gått över 2 dagar och inget paket.
Svarar supporten på helger? Har gått över 2 dagar och inget paket.
Vad jag kan läsa här på flashback verkade du beställa i torsdags eller? (1 arbetsdag har gått). Om du inte fick leverans igår så kommer du få det på måndag med största sannolikhet. Prova skriv till supporten för bekräftelse, så får du säkert svar i ditt ärende, trots helg.
Senast redigerad av Hysteria90 2016-05-28 kl. 07:38.
Man kan aldrig uttala sig om det enskilda fallet, men som du kanske vet så ackumuleras cannabis i kroppen.
Detta medför i praktiken att en individ som brukat cannabis under en längre tid dagligen, kommer ha en mycket längre spårtid än till exempel en individ som endast testat cannabis vid ett fåtal tillfällen.
Jag skulle säga att dina bästa chanser är att beställa syntetiskt framställd urin från till exempel smoket**er. Detta kräver dock att provet ej är övervakat.
Annars får du köra på klassikern: vatten + B-vitamin + C-vitamin + kreatin i större kvantiteter.
Mina bästa lyckönskningar med detta!
Ps. Lämnade ett rent urinprov en dag efter intag av NEH, 3,4-dmaphp, ephylone & 4f-php. Provet gjordes vid Karolinska institutet.
Hej, har du någon koll på om ephylonet syns på 12 sticka? Tack på för hand
Hej! Om jag går till vårdcentral eller liknande och ber att frivilligt lämna ett pissprov, kan man få till att den är oövervakad då? Så man kan smuggla in rent piss osv, allt jag behöver är ett papper på att jag är ren!
Mvh
Jag kan också bekräfta att Gabapentin inte syns på vanligt salivtest (inte analys) .
Lämnade prov nyligen på morgonen och hade käkat 2 gram gaba kvällen innan,det var negativt inget syndes
Jag kan också bekräfta att Gabapentin inte syns på vanligt salivtest (inte analys) .
Lämnade prov nyligen på morgonen och hade käkat 2 gram gaba kvällen innan,det var negativt inget syndes