ATT LÄMNA FEJKAT PISSPROV ENKLAST
Jag gjorde detta ungefär i 3 år utan att åka dit.
jag hade jämt en sån tröja då man har en ficka vid magen som går hela vägen från vänster till höger
inte den vanliga hood -tröjan då det är en separat ficka på vänstern och en högern.
jag gjorde sedan ett litet hål i vänstra sidan och använde en pump där det rena pisset låg i.
då jag gick in och stängde dörren efter mig medans dom tittade på igenom ett fönster så gick jag jämt och satte på kranen och direkt efter jag gjort det så rörde jag försiktig på handen och sprutade ut pisset från pumpen i muggen och därefter så drog jag ner byxorna och låssades som vanligt att jag pissade "teater". gick fint fint för mig.
andra saken du kan göra är att beställa en scream mask där man tryckte på en pump så rinner blodet
ta bort den och använd dig av den fyll den med piss istället och dra slangen under dig och sätt fast den under "stammen"

sen drar du ffram den trycker på pumpen och gö så toppen är innanför muggen.
föredrar första tricket jag skrev fungerar hur bra som helst är du snabb och smidig går detta även bra och göra då dom följeer meed dig in. kranen du slår på hindrar ju dom från att höra ljudet då du trycker på för att allt urin ska snabbt ner i muggen hindra han från att kunna se ner i muggen dom kritiska 10sekunderna tills "stammen är i muggen en bit" låssas sen att anstränga dig