2016-05-29, 22:03
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Jag utgick från att du talade om analys. Två dagar. Cannabis går att spåra i upp till en vecka +/- några dagar på salivtest för vanerökare, inte längre.

Åh Fan , så opiater / opioder kan bara spåras två dagar vid analys !?
Jävlar va nice
Hur lång spårningstid är det på Gabapentin när det analys ?(jag kanske har frågat det redan? Och förlåt om jag frågar massa Men man måste ju passa på när det är nån kunnig man snackar med )

Mvh "Blowin the" Indo (topdrop feeling the wind blow)
Citera
2016-05-30, 10:36
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Åh Fan , så opiater / opioder kan bara spåras två dagar vid analys !?
Jävlar va nice
Hur lång spårningstid är det på Gabapentin när det analys ?(jag kanske har frågat det redan? Och förlåt om jag frågar massa Men man måste ju passa på när det är nån kunnig man snackar med )

Mvh "Blowin the" Indo (topdrop feeling the wind blow)
Det kollas inte efter gabapentin på analys!

Må bäst!

MVH
HYST
Citera
2016-05-30, 16:15
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Det kollas inte efter gabapentin på analys!

Må bäst!

MVH
HYST
Okej tack så mycket för infon då vet jag det
Då kan man parta lugnt då

Må bäst
Mvh IndoO
Citera
2016-05-30, 16:47
Medlem
Hysteria90s avatar
Kan härmed meddela att klonazepam (Iktorivil) inte syns på polisens blodprover för intresserade. Även om man intagit kopiösa mängder under flera dagar och även samma dag testet görs.
Senast redigerad av Hysteria90 2016-05-30 kl. 16:52.
Citera
2016-05-30, 17:28
Bannlyst
Hej behöver verkligen hjälp!

Ska lämna lite prover på fredag eftermiddag. Är en man i närmare 30års åldern, väger 76 är 177 lång och vältränad.

Har inte tagit något på 4 månader bortsett från det jag tog i lördags:

400mg ecstasy "mdma" och 10st 1mg ksalol (alpra).

Alltså kommer detta att synas på vare sig blodprov eller urinprov, intogs fredag och ska lämna prover nu på fredag (1 vecka emellan).

Behöver hjälp! Tack på förhand!
Citera
2016-05-30, 17:30
Medlem
nokos avatar
Syns oxycontin på ett standardtest?
Citera
2016-05-30, 17:47
Medlem
MatsMyrmans avatar
Så, jag har ett uppkommande urinprov (som tur är så är det inte tidsbestämt), jag har använt cannabis, klonazepam och diazepam sporadiskt under månaden (ungefär 2-3 ggr/veckan). Endast i små doser <10mg Diazepam och <2mg Klonazepam samt rätt låga doser av edibles <15-30mg.

Sista dagen jag intog cannabis (17 maj), diazepam (05 maj) och klonazepam (24 maj).
Tror ni att jag klarar mig om jag gör provet nästa måndag, alltså 6 juni, eller ska jag vänta längre för att vara säker?
Jag menar, det är ju inga monsterdoser precis, vet inte om det hjälper att vara fysiskt aktiv för benzo eller dricka C-vitamin. Men hoppas att 13 dagar utan benzo räcker, kan dock tänja på datumet (tror f.ö dem använder sticka)
Citera
2016-05-30, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyronez
Jag kommer prova om fonazepam ger utslag på sticka på tisdag eller onsdag så ni vet eftersom ingen annan verkar bry sig om att göra det.

mvh

Fan va bra av dig! har ställt den frågan ett antal gånger i cirka 2 veckor utan något svar.
UPPSKATTAS!
Citera
2016-05-30, 18:36
Medlem
Har jag uppfattat detta korrekt.
vill man att någon drog ska ut ur kroppen helt fortare, så ska man dricka mycket vatten vara aktiv samt använda sig av vitamin b piller och helst kreatin om det går?
Citera
2016-05-30, 18:48
Medlem
Så jag bruka få pissa på en sån där thc/amfetamin/morfin opiaater dvs fentanylen jag har utskrivet ger utslag på opiaterna sen är det ju heroin och ja jag vet inte exakt alla men tror det är en 6-sticka
syns Fonazepam då? den stickan ger även utslag på iktrovil eller clonazepam tror jag det är. tar jag t.ex xanor så blir det posetivt på det ämnet och går inte på benso ämnet.

går i metadon programmet så det är dom som tar urinproverna dom bruka säga en vanlig 6 eller 8 sticka
Citera
2016-05-30, 18:59
Medlem
ATT LÄMNA FEJKAT PISSPROV ENKLAST

Jag gjorde detta ungefär i 3 år utan att åka dit.
jag hade jämt en sån tröja då man har en ficka vid magen som går hela vägen från vänster till höger
inte den vanliga hood -tröjan då det är en separat ficka på vänstern och en högern.
jag gjorde sedan ett litet hål i vänstra sidan och använde en pump där det rena pisset låg i.
då jag gick in och stängde dörren efter mig medans dom tittade på igenom ett fönster så gick jag jämt och satte på kranen och direkt efter jag gjort det så rörde jag försiktig på handen och sprutade ut pisset från pumpen i muggen och därefter så drog jag ner byxorna och låssades som vanligt att jag pissade "teater". gick fint fint för mig.

andra saken du kan göra är att beställa en scream mask där man tryckte på en pump så rinner blodet
ta bort den och använd dig av den fyll den med piss istället och dra slangen under dig och sätt fast den under "stammen" sen drar du ffram den trycker på pumpen och gö så toppen är innanför muggen.

föredrar första tricket jag skrev fungerar hur bra som helst är du snabb och smidig går detta även bra och göra då dom följeer meed dig in. kranen du slår på hindrar ju dom från att höra ljudet då du trycker på för att allt urin ska snabbt ner i muggen hindra han från att kunna se ner i muggen dom kritiska 10sekunderna tills "stammen är i muggen en bit" låssas sen att anstränga dig
Citera
2016-05-30, 20:33
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noko
Syns oxycontin på ett standardtest?
Yes, det syns på opiater, eftersom oxikodon (oxycontin®) är en opiat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in