2016-04-15, 17:00
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinBajen
okey, eftersom en kurator har mindre behörighet än en psykolog(?) så antar jag att jag kan vara lugn?
Mjo har ju hört att det tar ett par år innan en utredning tar i kraft.
Sen tycker jag själv att det borde framgå i kallelsen om jag ska pissa eller ej, men det gör det ju inte
Ja, jag förstår inte riktigt varför du är orolig över att du kommer bli påtvingad ett drogtest när fått tid med en kurator. Du är inte misstänkt för något narkotikabrott och ska inte träffa polis.

Makes no sense.

Du kan nog vara lugn.
Senast redigerad av Hysteria90 2016-04-15 kl. 17:14.
Citera
2016-04-15, 17:30
Medlem
Hejsan! Undrar ifall någon skulle kunna hjälpa mig med en liten fråga som jag har problem att hitta svaret på .

Den nya Fonazepam som dykt upp, ser ut som iktrovil vita med kryss på.
Den har en annan formula å sägs ska vara likt flunitrazepam, formulan är denna:
5-(2-fluorophenyl)-7-nitro-1,3-dihydro-1,4-benzodiazepin-2-one

Jag är inte kunnig inom detta område så det jag undrar är följande, vad ger detta utslag på?
Jag får vara posetiv på benso då det är den vanliga 6-Stickan dom använder. Men får inte va posetiv på iktrovil stessolid eller xanor fast xanor ger vel utslag på vanligt benso har jag för mig slår mig själv på handen här för jag kan ha fel.

Uppskattar hjälpen så tack i förväg. Trevlig helg!
Citera
2016-04-16, 09:38
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrderpen
Hejsan! Undrar ifall någon skulle kunna hjälpa mig med en liten fråga som jag har problem att hitta svaret på .

Den nya Fonazepam som dykt upp, ser ut som iktrovil vita med kryss på.
Den har en annan formula å sägs ska vara likt flunitrazepam, formulan är denna:
5-(2-fluorophenyl)-7-nitro-1,3-dihydro-1,4-benzodiazepin-2-one

Jag är inte kunnig inom detta område så det jag undrar är följande, vad ger detta utslag på?
Jag får vara posetiv på benso då det är den vanliga 6-Stickan dom använder. Men får inte va posetiv på iktrovil stessolid eller xanor fast xanor ger vel utslag på vanligt benso har jag för mig slår mig själv på handen här för jag kan ha fel.

Uppskattar hjälpen så tack i förväg. Trevlig helg!
Om du går tillbaka en sida i tråden så hittar du svar.
MVH
Citera
2016-04-16, 19:09
Medlem
Personen X rökte flera bonghittar hög kvalite sensimilla en Fredag kväll, avslutade sessionen ca kl 22:00. Personen X blev testad Följande måndag ca kl 15:00 (ca 65 timmar efter avslutad session) och provet visade 24ng/ml, testet utfördes efter en tung arbetsdag. Med stöd av detta kan man väl anta att samma person är helt ren på en vecka när personen rökt mindre (ungefär en halv joint hög kvalite sensimilla) ? Men personen har även varit mycket mindre fysiskt aktiv.

Vill alltså sluta noja och få bekräftelse för mina tankar.
Citera
2016-04-16, 20:04
Medlem
Är det 100% att fonazepam bara ger utslag på vanlig benso på en 6 sticka? Och inget annat
Citera
2016-04-16, 23:01
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pwettson
Personen X rökte flera bonghittar hög kvalite sensimilla en Fredag kväll, avslutade sessionen ca kl 22:00. Personen X blev testad Följande måndag ca kl 15:00 (ca 65 timmar efter avslutad session) och provet visade 24ng/ml, testet utfördes efter en tung arbetsdag. Med stöd av detta kan man väl anta att samma person är helt ren på en vecka när personen rökt mindre (ungefär en halv joint hög kvalite sensimilla) ? Men personen har även varit mycket mindre fysiskt aktiv.

Vill alltså sluta noja och få bekräftelse för mina tankar.
Hade testet varit på tisdagen istället skulle person X klarat sig med största sannolikhet.

Så du kan sluta noja.
Citera
2016-04-17, 14:27
Medlem
SoSolds avatar
Skriver rätt sällan, men läser dessto mer. Måste bara ge en STOR eloge till Hysteria90! Tusen tack för all den tid du lägger på att hjälpa andra med dina otroligt sakliga, roliga men ändå jättebra svar! Vad vore denna tråd utan dig? GRYMT!

Kanske Du även har möjlighet att svara på denna frågan, annars vore jag tacksam om någon har lust att berätta: Är det någon som har använt dig av tex Smoketowers syntetiska urin (vid ej övervakad provlämning) när detta skickas på analys och vet med säkerhet att det inte är några problem? Finns både en påse med en grön och en röd "prick" som klisterlapp på dem, antar detta har med kreatinet i dem att göra? Vad exakt innebär dem och vilken bör man välja vid vilket tillfälle?

Tack på förhand!
Citera
2016-04-17, 14:58
Bannlyst
Har senaste månaden (ganska exakt 60 dagar) vräkt i mig ganska stora doser xanor 1mg (ej depot) nästan dagligen på en gång och inte utspritt under dagen. Det har sätt ut såhär senaste dagarna: (skrivit ett litet schema direkt efter intag)

31/3 55 st
2/4 100st 15.00
9/4 100st 15.00
10/4 35st 20.00
11/4 10st 19.00
13/4 50st 09.00
14/4 20st + 20st en timma efteråt, alltså 40 st (oklar tidpunkt)
15/4 20st 19.30
16/4 (igår) 50st 16.00 + 50st till en timma (17.00) efteråt då jag tog 50st till, alltså 100 uppdelat på två tillfällen.

Övriga dagarna under månaden innan dess har sett ut på ungefär på samma sätt. Förutom vid ett fåtal gånger (två) då jag intagit 150 st på en gång, 150st en dag, nästa dag 150st till.

Detta är ksalol från galenika i blister så äkta grejor.
Men till min fråga, nu i skrivandes stund är det 22 timmar sedan senaste intaget 16/4 100mg (igår, alltså, 16.00) 100st som intogs. Börjar märka av att dom börjar gå ur kroppen, i form av diarier, lite lätt snuva, motivationslöshet samt det dåliga mående börjar komma tillbaka som jag hade utan xanor i kroppen, fryser lite lätt i kroppen också. Kommer detta eskalera och jag ligger jättedålig imorgon/ikväll? ?Lite smådålig är inga bekymmer så länge det inte går så långt att jag inte kan ta mig ur sängen utan ligger och krälar på toalettgolvet och spyr galla? Kan inte tänka mig det i och med att det bara pågått en månad, eller har jag fel?. Men sen slog det mig att doserna och andra sidan har varit skyhöga och min teori kanske inte stämmer just därför?

Sen min andra fråga är hur pass länge bör jag avstå helt innan toleransökningen minskat någorlunda som jag märkt ökat snabbt?

Min tredje fråga är hur länge detta kan spåras via urin/salivprov/blodprov som samtliga skickas iväg till laboratorium för analys efter denna månads intag. Men min första fråga är mest relevant. Kan någon mellan tummen och pekfingret ge en fingervisning tidsmässigt även på dom två sista funderingarna är det verkligen en bonus och jag ger den en guldstjärna .

Tackar på förhand!
Senast redigerad av kvvtofflor 2016-04-17 kl. 15:42.
Citera
2016-04-17, 18:40
Medlem
mabynexttimes avatar
Min fråga är också angående xanor (de blåa små runda) så kallade serber i min krets..

Tog 2mg xanor måndag
12mg xanor tisdag/onsdagnatt
10mg xanor onsdag/ torsdag natt.

Tog väl sista runt 03.00 på torsdag.. (Alltså nästan onsdag) ni Fattar....

Kan tillägga att jag har ingen benso tolerans alls men har haft för drygt ett år sen.

Väger runt 60kg och har fått för mig att saker och ting går ut rätt så snabbt ur mig.

Nu ska jag pissa på måndag. (Imorgon kl 11)

Tänkte köra ett program (men misslyckades hatar att dricka vatten för att bli ren borde vara i mitt egna intresse men jag skjuter lätt upp på det) DUMT NOG!

Har hittills druckit kanske 2 liter vatten. Planen va en liter i timmen men de sket sig.

Men nu ska jag skärpa mig och hälla i mig så mycket jag bara orkar tills jag somnar.

Kommer nu gå upp tidigare och hinka kaffe och vatten tills de blir dax.

Hur mycket vatten borde räcka med att dricka 0.5l i timmen eller mer?

Har också inhandlat b-vitamintabletter (hitta inget keratin..)

Hur mycket b-vitamin ska man käka? Köpte en hundraburk som innehållet b1b2 b6 b12 och lite annat vitamin aktiva grejer. Antar att det är rätt standard doser i varje tablett. De står 1-3piller om dagen men ska jag bara vräka i mig dom? 25st nu på en gång? Jag har ingen aning.

Allt som allt ca 25 mg alprazolam 2 mån 10 tis och 12 onsdag/torsdag.

Ska jag va orolig? Och hur många b-vitaminpills bör jag trycka i mig. Måste jag skita i att sova helt och bara hinka vatten?

De är ändå ganska viktigt att va ren på bens nu..

Tacksam för svar och ursäktar om jag är lite övernogran när jag skrivar jag kan inte hjälpa det. Så sorry för de!
Citera
2016-04-17, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoSold
Skriver rätt sällan, men läser dessto mer. Måste bara ge en STOR eloge till Hysteria90! Tusen tack för all den tid du lägger på att hjälpa andra med dina otroligt sakliga, roliga men ändå jättebra svar! Vad vore denna tråd utan dig? GRYMT!

Kanske Du även har möjlighet att svara på denna frågan, annars vore jag tacksam om någon har lust att berätta: Är det någon som har använt dig av tex Smoketowers syntetiska urin (vid ej övervakad provlämning) när detta skickas på analys och vet med säkerhet att det inte är några problem? Finns både en påse med en grön och en röd "prick" som klisterlapp på dem, antar detta har med kreatinet i dem att göra? Vad exakt innebär dem och vilken bör man välja vid vilket tillfälle?

Tack på förhand!

Det funkar fint inga problem, använde mig av den på övervakad och det skickades till analys.
Citera
2016-04-17, 19:53
Medlem
Hur länge håller utandningsprov? andas ut i en ballong typ. cannabis är ämnet i fråga
någon som vet hur pålitliga stickor är? rökte 0.1g 2gånger om dagen i 7 dagar, och före det hade jag rökt samma typ varannan vecka i en månad.
Blir ren (enligt stickan jag köpt på internet..) på ungefär 3 dagar. Så ja, frågan är om man kan lita på provstickor man köper på internet eller om det är lite tveksamt gällande det.
Senast redigerad av tjuyat 2016-04-17 kl. 19:59.
Citera
2016-04-17, 23:05
Medlem
Jag kommer prova om fonazepam ger utslag på sticka på tisdag eller onsdag så ni vet eftersom ingen annan verkar bry sig om att göra det.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in