2016-05-29, 08:22
Medlem
empoisonnes avatar
Hur många gånger har inte det här temat redan dragits i långbänk? Efter snälla killar och svenska kvinnors luderaktighet är kvinnors med åldern påstådda yttre förfall det mest diskuterade ämnet.

Sådana här trötta, ointressanta och klena trådstarter bör lämnas att självdö.
Citera
2016-05-29, 08:28
Medlem
Germanofils avatar
TS tes stämmer verkligen inte. Det finns kvinnor som fortfarande är snygga då de är 55 medan andra är skitfula redan i 20-årsåldern. Beror till viss del på gener men framför allt på hur kvinnan skjöter om sin kropp och sitt utseende.
Citera
2016-05-29, 08:33
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Hur många gånger har inte det här temat redan dragits i långbänk? Efter snälla killar och svenska kvinnors luderaktighet är kvinnors med åldern påstådda yttre förfall det mest diskuterade ämnet.

Det är inte trådstarten som gör tråden, det är svaren. Var med och höj nivån.

Btw. Du håller ju dig väldigt bra . Du är iofs inte så gammal.
Citera
2016-05-29, 08:36
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
TS tes stämmer verkligen inte. Det finns kvinnor som fortfarande är snygga då de är 55 medan andra är skitfula redan i 20-årsåldern. Beror till viss del på gener men framför allt på hur kvinnan skjöter om sin kropp och sitt utseende.
Absolut. Var på en 60-årsfest en gång, och snackade lite där med en kvinna i den åldern. Hade jag varit singel så hade jag lätt följt med henne hem.
Citera
2016-05-29, 08:41
Medlem
Harpys avatar
Citat:

Men nu är det ju någon som har fel på internet för bövelen!

TS tror att hans syn på kjolfolket är konsensus hos alla gossar, vilket såklart inte stämmer. Jag anser att kvinnor efter 30 är snyggare, delvis rent visuellt, men också att de oftast har en intressantare personlighet. Det suger kanske för kvinnorna att efter trettio så står de inte högt i kurs hos TS, detta kan teoretiskt vara en tung förlust... men nu vet ni!

Är du också en milf-hunter?
Citera
2016-05-29, 08:41
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozznujen
Det är inte trådstarten som gör tråden, det är svaren. Var med och höj nivån.

Btw. Du håller ju dig väldigt bra . Du är iofs inte så gammal.

Ämnet har redan diskuterats till leda. Vad mer finns att säga?

Det är ju en kul tanke att män per automatik blir heta när de passerar 30 och blir "riktiga män". Men så är det ju inte. Hos en del slår gubbigheten till redan vid 25 med bukfetma och glesnande hår.

Som oändligt många gånger redan påpekats handlar det givetvis om ett gott grundutseende och hur man sedan förvaltar detta. En del, könet oaktat, är riktiga jävla ras i redan i de tidiga 20 och en del är vackra även sedan de passerat 70.

Självklarheter. Ämnet är uttjatat och uttömt.
Citera
2016-05-29, 08:42
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Är du också en milf-hunter?

Nej.
Citera
2016-05-29, 08:51
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Ämnet har redan diskuterats till leda. Vad mer finns att säga?

Det är ju en kul tanke att män per automatik blir heta när de passerar 30 och blir "riktiga män". Men så är det ju inte. Hos en del slår gubbigheten till redan vid 25 med bukfetma och glesnande hår.

Som oändligt många gånger redan påpekats handlar det givetvis om ett gott grundutseende och hur man sedan förvaltar detta. En del, könet oaktat, är riktiga jävla ras i redan i de tidiga 20 och en del är vackra även sedan de passerat 70.

Självklarheter. Ämnet är uttjatat och uttömt.
Hade du läst mina högkvalitativa inlägg så har jag redan avhandlat exakt det.
Citera
2016-05-29, 08:56
Medlem
Ziayas avatar
Ovanligt många vettiga som skriver i en sådan här tråd. Som Empoisonne säger, ämnet det är uttjatat.
Jag skulle vilja lägga till att utseendet inte är så jävla viktigt. Det är det första du ser, det väcker väl ditt intresse. Men det det är ju det andra, personlighet, karisma, som är det verkligt intressanta.

Alla som fixerar sig vid utseenden kommer bli jävligt ensamma människor. Eller olyckliga. Just saying.

Och ni som bara tänder på tonåringar när ni fyllt, låt säga 25, ni är skabbiga. Ni som bara vill ha ungkött när ni har nått 30 är sorgliga.
Senast redigerad av Ziaya 2016-05-29 kl. 09:31.
Citera
2016-05-29, 09:04
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozznujen
Hade du läst mina högkvalitativa inlägg så har jag redan avhandlat exakt det.

Det har sagts oändligt många gånger genom åren. Av mig, av dig och tusen andra.

Ryggdunkande småpojkar som vill kissa lite på kvinnan och sitter hemma på pojkrummet och hoppas på ett gott liv om en sisådär 10-12 år har i flera år delat med sig av sina tankar om livet här i R&S. Och alla tänker de lika!

När en man fyller 30 blir allt bra. Han får plötsligt en statusutbildning, landar ett bra jobb och badar i cash. Och blir vid tolvslaget på födelsedagen skitsnygg. En helt ny människa liksom. Det är dessutom ett utseende som, utan ansträngning och arbete, kommer att hålla i närmare 30 år. Tänk Disneys Askungen (även om hon råkade ut för annat vid tolvslaget, men ändå).

Och med kvinnan är det tvärtom. Efter studentexamen så dalar det. Och vid 30 fyllda förlorar hon precis allt.

Ack, dessa visdomsord!

Så. Nu har jag sagt mitt.
Citera
2016-05-29, 09:07
Medlem
bockyboats avatar
Haha, vilket troll du är. Nåja, det är ingen som hindrar dig från att gå gay, om nu männen är så snygga i den åldern (personligen håller jag inte med dig).
Citera
2016-05-29, 09:10
Medlem
cogito.ergosums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siriana
Är det så? Jag måste säga till killar/män att sluta ragga på mig isåfall. Eller åtminstone be dom göra ett besök hos optikern.

Skämt åsido så lever jag inte enbart på mitt utseende. Jag har andra företräden så som en hyfsat trevlig personlighet och en spännande själ. De som älskar mig (föräldrar, syskon, min man och våra barn) älskar mig självklart inte enbart för utseendets skull.
''Du skulle gått till Specsavers.''

OnT: Jag tycker mig se en del åldriga tanter (30+ då, alltså) som liksom tycks missat den här sanningen, alldeles för fårskalliga för att det ska gå in. Oavsett hur ofta den upprepas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in