Citat:
Ursprungligen postat av
Lee Sterling
Nja det är såpass länge sedan nu. Jag skulle säga nej det påverkar inte längre men jag är givetvis inte helt 100. Bara prova. Skadar ju inte.
Ja magnesium har jag också käkat en gång vid en fentanyl abstinens. Kan inte direkt säga att dom direkt hjälpte något nämnvärt. Men så är ju fentanyl abstinens riktigt jävka intensivt också.
Läste i den stora magnesiumtråden här på flashback att det är ett visst sorts magnesium i tablettform som rekommenderas då kroppen har svårt att ta upp dom andra formerna.. minns inte exakt vad det hette men rekommenderar att läsa i magnesiumtråden under medicinforumet.
Tror de handlar mkt om hur stark absen är, och med tramadol som påverkar serotoninet också så har nog magnesium lite effekt när man slutar eftersom man blir lugn och de ska minska oro ångest mm som ökar när man lider av serotoninbrist, men allt beror ju på hur stark den är, det ger ju knappast mirakeleffekt men de blir ju inte värre, ja kanske fick nån placeboeffekt men de tackar ja ändå för

har gått av några gånger nu men denna gången va betydligt enklare av nån anledning och de kan ju vart de. Låter som en reklampelare ..