Citat:
Ursprungligen postat av
Milford.Cubicle
Nej jag gillar bara inte fotboll. Tycker inte det är roligt och är nog inte bra på det. Tror män är bättre på fotboll men jag tycker inte det betyder så mycket som att män skulle vara överlägsna och kvinnor är skit
vem fan har sagt att kvinnor är skit?
släktforskat bak till 1600-talet - 50% av min släkt var kvinnor (vilken chock), har mycket att tacka dessa kvinnor för.
min tråd handla inte om att låta som en sur jävel, eller vara otrevlig mot kvinnor... förra året gjordes en artikel om hur en fd landslagspelare i USA´s herrlag spekulerade att kvinnor kunde besegra männens på elitnivå och landslagsnivå- speciellt lag som USA och Australien.
jag kunde inte tro mina ögon, speciellt då amerikanska damlandslagspelare började hålla med - VA? wtf ni vet bättre tjejer, ni vet bättre. det är en enorm skillnad på kvinnor och män biologiskt- alla vet om det med en iq över 90. varför tror du alla män var krigare/soldater i svensk historia medans kvinnor var i hemmet på bondgården? för kristendomen diskriminerade det kvinnliga könet? om det är ditt svar så är du, utan tvekan, 100% feminist.