För varje bild eller tv-inslag jag ser på Leonore blir jag mer och mer övertygad om att hon är efterbliven, vilket känns hemskt att säga. Hon har alltid samma öppna mun och frågande blick, till och med på de bilder som tagits av henne privat och lagts upp på Madeläns facebook. Aldrig har jag sett henne när hon har en aktiv min i ansiktet, jag tycker att det är jättekonstigt...
Att hon är överaktiv tycker jag inte stämmer för fem öre, mer sömngångaraktig tycker jag. Att hon inte sitter still på stolen i kyrkan är väl mer ett tecken på att hon är en levande människa, än att hon skulle ha nån bokstavskombination. Det syns ju enorm skillnad på henne och Estelle som är ett otroligt aktivt och vaket barn och har så varit sedan ett års ålder.
Här är väl en typisk bild på Leonore, hon ser bara helt tom ut i ansiktet - inte glad, inte ledsen, ingenting... Enligt Svensk Damtidning är den ju dock fantastisk, så säkert har jag fel!
http://www.svenskdam.se/2016/05/se-nya-fantastiska-bilden-pa-prinsessan-leonore/