2016-05-25, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
Kanske det, men om han nu ska spela i landslaget så måste han dock själv börja göra mål eller förflyttas till mittfältet och glänsa där istället. Inte kan vi ta ut anfallare i a-landslaget som inte ens gör mål i allsvenskan.

Det har du dock ratt i.....
Citera
2016-05-25, 19:34
Medlem
Sodomizer-s avatar
Någon som vet varför Simon Gustafsson inte verkar vara med i U21 längre?
Citera
2016-05-25, 21:09
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Han verkar, likt Sam Larsson, inte vara så populär bland förbundskaptenerna.
Simon är förmodligen den största talang vi har och besitter en fotbollshjärna få andra svenskar kan matcha, men i U21 ratas han ändå. Hoppas att det är en skada och inte en regelrätt petning.
Citera
2016-05-25, 21:10
Medlem
Giggsys avatar
Isaksson

Lustig - E.Johansson - Benfica - Källström

S.Larsson - Ekdal - Hiljemark/Lewicki - Forsberg

Guidetti - Zlatan

Hoppas på liknande elva, tror det skulle kunna bli succé med Kimpa på vänsterbacken. Hade helst sett J.Olsson och Wendt från start men dom är ju tyvärr inte uttagna.
Citera
2016-05-25, 22:09
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Han verkar, likt Sam Larsson, inte vara så populär bland förbundskaptenerna.
Simon är förmodligen den största talang vi har och besitter en fotbollshjärna få andra svenskar kan matcha, men i U21 ratas han ändå. Hoppas att det är en skada och inte en regelrätt petning.

Citat:
- Jag tycker att Simon haft en tung vår i Feyenoord, men han har gjort några inhopp på slutet efter en längre period utan matcher. Sedan så har jag varit i kontakt med klubben och i samband med det kommit fram till att Simon bör stå över den här samlingen, säger Ericson till Fotbollskanalen.
http://www.fotbollskanalen.se/sverige/ericson-petar-gustafson-fran-u21-landslaget-en-tung-var/

Han verkar vara ur form.
Citera
2016-05-26, 05:25
Medlem
ulvvfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-

Har inte han varit utbränd? Tror vi få ser en bättre simon g nästa säsong.
Citera
2016-05-26, 17:59
Medlem
Om Sverige hade spelat EM-premiär idag hade jag tagit ut följande elva

1 Isaksson
2 Lustig, 4 Granqvist, 14 Lindelöf, 5 Olsson
13 Hiljemark, 16 Wernbloom, 9 Källström, 6 Forsberg
10 Ibrahimović (K), 11 Berg
Citera
2016-05-26, 21:13
Medlem
Har känt mig taggad inför EM ett bra tag nu, men blev genast mindre taggad när jag såg Hamréns sorgliga "pepp-talk"-reklam nu.
Citera
2016-05-26, 21:56
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Har känt mig taggad inför EM ett bra tag nu, men blev genast mindre taggad när jag såg Hamréns sorgliga "pepp-talk"-reklam nu.
Den är verkligen provocerande. Jag byter kanal varje gång.
Citera
2016-05-26, 22:13
Medlem
Säga vad man vill om hamren och jag tycker inte heller att pepp-talkreklamen är särskilt tillfredsställande men kom igen nu lite va? Känns som att vissa här klagar på honom bara för att. Om vi tänker oss att han avslutar sin sejour som förbundskapten med ett EM-guld, klagar ni på honom då också?
Citera
2016-05-26, 22:23
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77

Den har jag missat, kollar nästan aldrig på reklamkanaler. Vad säger scarfmannen?

Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Säga vad man vill om hamren och jag tycker inte heller att pepp-talkreklamen är särskilt tillfredsställande men kom igen nu lite va? Känns som att vissa här klagar på honom bara för att. Om vi tänker oss att han avslutar sin sejour som förbundskapten med ett EM-guld, klagar ni på honom då också?

Jag höjer ett varningens finger för att det inte blir ett svenskt EM-guld.
Citera
2016-05-26, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Den har jag missat, kollar nästan aldrig på reklamkanaler. Vad säger scarfmannen?

Jag höjer ett varningens finger för att det inte blir ett svenskt EM-guld.
Naturligtvis kommer vi inte vinna Em, var inte så jag menade. Undrar bara vad fan som krävs för att Hamren ska få credoch bli hyllad för någonting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in