2016-05-25, 16:36
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Annan höjd, annat luftskikt, annan temperatur, annan luftfuktighet.
Det är omöjligt att se om det andra planet stiger eller sjunker eller går rakt fram - det är bara i dina fantasier.

Vilken temperatur och luftfuktighet krävs för att dina strimmor ska bildas?

För dig med dina uppenbara synproblem kanske det är svårt att se att planet stiger brant, men inte för oss andra med synen intakt!

Här får du två grymma exempel till på chemtrailande plan som stiger brant uppåt:

Två chemtrailplan som chemtrailar nästan vertikalt, knappast passagerarplan:

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151301207477894

Lägg märke till att planet på LÄGRE höjd chemtrailar persistent chemtrails!

Två chemtrailplan som chemtrailar ihop, det ena vertikalt, vilket bevisar att det inte är vanliga passagerarplan som chemtrailar:

https://www.youtube.com/watch?v=lC1eLE7aBgQ

Okej?

Hur mycket smisk tål du egentligen?
Senast redigerad av Död o återfödd 2016-05-25 kl. 16:45.
Citera
2016-05-25, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd

För dig med dina uppenbara synproblem kanske det är svårt att se att planet stiger brant, men inte för oss andra med synen intakt!

Här får du två grymma exempel till på chemtrailande plan som stiger brant uppåt:

Två chemtrailplan som chemtrailar nästan vertikalt, knappast passagerarplan:

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151301207477894

Lägg märke till att planet på LÄGRE höjd chemtrailar persistent chemtrails!

Två chemtrailplan som chemtrailar ihop, det ena vertikalt, vilket bevisar att det inte är vanliga passagerarplan som chemtrailar:

https://www.youtube.com/watch?v=lC1eLE7aBgQ

Okej?

förutom att du har underliga förklaringar på diverse frågor undrar jag varför du är så innerligt otrevligt och dryg.

För min del så får du tro på vad fan du vill, det går ju inte att få dig att ompröva så mycket som ett kommatecken.

Men frågan är varför du är så enormt dryg,otrevlig, översittare osv.
Citera
2016-05-25, 18:12
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
förutom att du har underliga förklaringar på diverse frågor undrar jag varför du är så innerligt otrevligt och dryg.

För min del så får du tro på vad fan du vill, det går ju inte att få dig att ompröva så mycket som ett kommatecken.

Men frågan är varför du är så enormt dryg,otrevlig, översittare osv.

Att du tycker att det är otrevligt att jag gång efter annan krossar alla kondenstroll här, säger ju mer om dig än mig...

Hur vore det om du istället för att bli ledsen för att jag ständigt avslöjar kondens-lögnerna, istället blev glad för att människor här blir upplysta kring chemtrai-vansinnet...
Citera
2016-05-25, 18:34
Medlem
madtops avatar
Citat:

För ungefär hundrade gången i tråden: läs på om daggpunkt.
Eller så läser du på om moln och på vilka höjder dessa finns.

Citat:

Du är totalt obildbar. Det går inte från en 2D-video avgöra om planet stiger eller inte. Ett plan som kommer från horisonten och åker mot dig kommer att uppfattas som att det åker rakt upp i en 2D-avbildning. För det är ju knappast så att du har djup i en 2D-bild.

Citat:

Eftersom du bara svamlar, länkar YT och kommer med helt ogrundade påståenden så är "smisk" knappast aktuellt. Snarast tvärtom, du framstår bara som en större rättshaverist ju fler gånger du upprepar exakt samma sak.
Citera
2016-05-25, 19:23
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Ett plan som kommer från horisonten och åker mot dig kommer att uppfattas som att det åker rakt upp i en 2D-avbildning.

Varför ljuger du?

INGET AV PLANEN KOMMER FRÅN HORISONTEN !!!

Alla ni andra, ta en titt igen på videon här, och avgör själva.

Talar Madtop sanning eller inte, när han hävdar att planet till höger i början av klippet kommer från horisonten, och att man därför inte kan avgöra om det stiger brant eller inte:

https://www.youtube.com/watch?v=O_PFxWR3Y_A

(Ni ser det högra chemtrail-planet från 0.06-0.10)

Det är fullständigt uppenbart att han ljuger igen, eller hur kära läsare!

Här får ni ett annat grymt bevis för att de chemtrailande planen inte är några trafikplan:

Chemtrailplan som stiger brant uppåt, pausa vid 1:55, så förstår ni att vi inte har med passagerarplan att göra:

https://www.youtube.com/watch?v=L5sa5DOOK5M

(Notera all den vita sörjan på himlen, som är ett resultat av massivt chemtrailande kring kvinnan som talar i klippet. Chem-strimmorna breder nämligen på klassiskt vis ut sig)

Ska bli spännande att se vad Madtop och de andra förnekar-hattarna kommer fabulera om denna chemtrail-video...
Senast redigerad av Död o återfödd 2016-05-25 kl. 20:15.
Citera
2016-05-25, 19:28
Medlem
Död o återfödds avatar
.
KÄRA LÄSARE:

Kommer ni ihåg att förra sommaren var rekordkylig?

Midsommarafton var till och med kallare än julafton nu senast!

Till saken hör att förra sommaren så chemtrailades alla högtryck väck (maj-juli), rekordkyligt väder då:

http://blueshift.nu/varfor-arstiden-kollapsar/

Vad tror ni, samma visa i år igen?

Chemtrail-psykopaterna kommer chemtraila bort denna sommar med?

Från länken:

"Södra och mellersta Sverige är en världens mest chemtrailade och HAARPade regioner..."
Senast redigerad av Död o återfödd 2016-05-25 kl. 19:33.
Citera
2016-05-25, 19:45
Medlem
madtops avatar
Citat:
.
KÄRA LÄSARE:

Och för er som föredrar att leva i verkligheten:
Citat:
Den kallaste midsommaraftonen inföll åren1987och 1944 i södra och åren 1923 och 1931 i norra Sverige. I landets mellersta delar var midsommaraftonen 1904 allmänt mycket kall, men som synes förekommer också andra kalla år i tabellen.
http://www.smhi.se/polopoly_fs/1.1398!/midsommarvader[1].pdf

Värt att notera är att 1904 fanns det inte så mycket kondensstrimmor...
Citera
2016-05-25, 19:45
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
.
KÄRA LÄSARE:

Midsommarafton var till och med kallare än julafton nu senast!

Till saken hör att förra sommaren så chemtrailades alla högtryck väck (maj-juli), rekordkyligt väder då:

http://blueshift.nu/varfor-arstiden-kollapsar

Varför envisas du med att använda riksdåren Kristoffer Hells Blueshift som källa när du samtidigt inte låter mig använda Aftonbladet utan att kalla mig oseriös?

Här är en provkarta på saker Hell påstått:

• Förintelsen är påhitt
  • Loreen är Babylons sköka
  • Satanisterna inom Illuminati [bl.a. familjen Bonnier] kommer att försöka mörda Carl XVI Gustaf
  • Benjamin Långnäsa [Netanyahu, han är ju jude...] ska fejka ett terrordåd för att få en ursäkt att anfalla Iran
  • Klanen Bonnier [judar, ni vet] vill ha krig i Syrien
  • Pussy Riot förtjänar sitt straff
  • Obama är en bluff och försöker att starta tredje världskriget
  • 9/11 är en bluff
Citera
2016-05-25, 19:47
Medlem
Citat:
Att du tycker att det är otrevligt att jag gång efter annan krossar alla kondenstroll här, säger ju mer om dig än mig...

Hur vore det om du istället för att bli ledsen för att jag ständigt avslöjar kondens-lögnerna, istället blev glad för att människor här blir upplysta kring chemtrai-vansinnet...

Bra att du svarar så för det påminner mig om att du även saknar självinsikt.

Sen att du tror på chemtrail (vilket jag inte tror att du gör, du har valt det ämnet för att reta gallfebern på normalbegåvade).

I matchen om chemtrail har skeptikerna all vetenskap bakom sig, du har ett tiotal här på FB som har 10 st olika förklaringsmodeller om varför,var och hur.

På din sida finns Chuck Norris, PRINCE och vad de ska utgöra för bevis vet jag inte och säker inte de heller.

Så det där med att du krossat dina motståndare får du fundera på ett varv till.

Nu vet jag att du bara svarar på det som passar dig så därför önskar jag att du utvecklar de övriga chemtrail troende delar du deras åsikter eller finns det lika många förklaringar som troende,

Tror du på jätte insekter som ska äta upp oss, gör du det ok, om inte skulle det behövas en ny tråd.

- Tror du och dina chematrail troende på samma konspiration.
Citera
2016-05-25, 19:59
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
I matchen om chemtrail har skeptikerna all vetenskap bakom sig.

Tvärtom, finns ingen som helst vetenskap som förnekar chemtrailandet!

Varför det finns olika teorier kring vad chemtrailandet har för syfte?

Vad tror du?

Givetvis för att det hela är ett hemligt militärt projekt! Svårt att ha alla bitar på plats när det hela är så hemligt, som ett nytt Manhattan-projekt!

Kanadensisk premiärminister (f.d.): Chemtrailandet ett hemligt NATO-projekt:

https://www.youtube.com/watch?v=t89aqDUQQj4
http://www.collective-evolution.com/2013/08/25/chemtrails-are-happening-all-over-the-world-according-to-former-british-columbia-premier/

Lust att kommentera premiärministern?

Bara en konspirationsteoretiker?
Senast redigerad av Död o återfödd 2016-05-25 kl. 20:03.
Citera
2016-05-25, 20:03
Medlem
Citat:
Tvärtom, finns ingen som helst vetenskap som motbevisar chemtrailandet!

Det finns heller inget bevis för att Russells tekanna inte svävar mellan Jupiter och Saturnus och att den i detta nu är fylld till bredden med nybryggt te av valfri sort.

"Vetenskapen" om saker som inte går att falsifiera kallas pseudovetenskap.
Citera
2016-05-25, 20:11
Medlem
Citat:
Lust att kommentera premiärministern?

Bara en konspirationsteoretiker?

Varför har ministern med sitt kontaktnät inte större kunskaper om vad "chemtrailsen" innehåller än random knäppskalle på Youtube?

Han om någon borde väl kunna ta reda på om "trailsen" verkligen innehåller barium och aluminium, vilket han i nuläget enbart kan gissa sig till eftersom han helt uppenbarligen inte fått någon information och heller inte "tagit det vidare" vilket han lovat att göra om han inte fått den information han efterfrågar.

Handlingsförlamningen är bland chemtrail-troende total!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in