Citat:
Ja det ante mig...
En vetenskaplg teori är ett ramverk av modeller som beskriver och gör förutsägningar om ett eller fler naturfenomen. Som ett exempel kan ges gravitationsteorin som kan förutspå hur snabbt ett objekt faller efter x sekunder från det att det släppts.
En veteskaplig teori är den högsta nivån av tillförlitlighet inom vetenskapen, och är givetvis baserad på otaliga mätningar, experiment och har klarat sig genom särskådning av den vetenskapliga gemenskapen.
Det du har är, på sin höjd (pun intended), en hypotes.
En vetenskaplg teori är ett ramverk av modeller som beskriver och gör förutsägningar om ett eller fler naturfenomen. Som ett exempel kan ges gravitationsteorin som kan förutspå hur snabbt ett objekt faller efter x sekunder från det att det släppts.
En veteskaplig teori är den högsta nivån av tillförlitlighet inom vetenskapen, och är givetvis baserad på otaliga mätningar, experiment och har klarat sig genom särskådning av den vetenskapliga gemenskapen.
Det du har är, på sin höjd (pun intended), en hypotes.
Jag skulle "tippa" på att vetenskapliga studier som bevisar nånting, är mycket bättre vetenskap än en teori som inte går att bevisa är.
Bevisvideos på youtube är mycket bättre fysiska bevis för ett brott som chemtrails, än vad en obevisbar teori är, även om teorin kallas för vetenskaplig.
Om du säger till mig att människor som tror att dom är talande apor som skapades av stor smäll under långa tidsperioder, eftersom magi är deras bästa förklaring på alla designer i universum.. om du säger att dom är tillförlitliga med sina teorier/sin tro, om att magi har hännt och att vi är talande allätar apor som enligt bevisen är en växtätares kropp..
om du påstår att deras teorier om att vågräta contrails existerar och kan förvandlas till moln.. är sanningen som alla logiskt tänkande mäniskor har letat efter.. så vet jag såklart att du är troende.. och vilka bevis du än drar upp för att "bevisa" att chemtrails är contrails, så kommer det var extremt ologiska teorier som sååklart inte går att göra vetenskapliga studier för att bevisa att dom är falska eller sanningen.. och teorierna får er att må bra och känna er smarta, eftersom ni fick bra betyg i skolan för att ni memorserade och trodde på rätt teorier istället för att se på bevisen som är synliga, och då se både chemtrails , konspirationer och allt annat som gömms för dom som inte vågar titta.