2016-05-24, 15:49
Medlem
akehodells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deriverbar
Anledningen till att det inte moraliseras över kvinnor som köper sex av män eller över bögar är att det frivilliga utbudet antas överstiga efterfrågan.

Nu gör du dig dummare än du är!

Rätt eller fel har inget med tillgång och efterfrågan att göra
Citera
2016-05-24, 15:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Var kom det där ifrån? Läste du ens vad jag skrev.

Läs vad jag skrivit i tråden. Tror i allra högsta grad på kvinnor som säljer sex frivilligt, dvs utnyttjat sin sexuella makt för ekonomisk vinning. Tycker bara deras intressen är mindre viktiga än de personer som säljs mot sin vilja.

Förklara hur man kan säljas mot sin vilja? Varför skulle kvinnor inte vilja hora?
Citera
2016-05-24, 16:31
Medlem
Citat:
Var kom det där ifrån? Läste du ens vad jag skrev.

Läs vad jag skrivit i tråden. Tror i allra högsta grad på kvinnor som säljer sex frivilligt, dvs utnyttjat sin sexuella makt för ekonomisk vinning. Tycker bara deras intressen är mindre viktiga än de personer som säljs mot sin vilja.

Jag erkänner att jag bara snabbt läste din text och det jag skrev inte var något svar till dig utan bara en fortsättning på mina egna inlägg. Ber om ursäkt för det. Jag kommer heller inte skriva mer tråden.

Världens orättvisor är ofantliga och människohandel med sexslavar är extremt tragiskt.

Mina issues i tråden var från början att polisen inte inte kan lösa problemet åt oss. Det är kärleksbrist i världen. Kriminalisera kärlekslöshet! Kriminalisera okunskap!
Citera
2016-05-24, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alvmagiker
Jag erkänner att jag bara snabbt läste din text och det jag skrev inte var något svar till dig utan bara en fortsättning på mina egna inlägg. Ber om ursäkt för det. Jag kommer heller inte skriva mer tråden.

Världens orättvisor är ofantliga och människohandel med sexslavar är extremt tragiskt.

Mina issues i tråden var från början att polisen inte inte kan lösa problemet åt oss. Det är kärleksbrist i världen. Kriminalisera kärlekslöshet! Kriminalisera okunskap!

Sen när har prostitution något med kärlek att göra?

Edit: Glömde att män i det här landet älskar horor över allt annat.
Citera
2016-05-24, 16:43
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Vad bra då kan män använda kvinnor hur de vill. Och behöver inte bli frustrerade för att kvinnor tror de är män och ska bestämma över sin egen kropp. Om vanliga tjejer inte är trevliga så kan de gå till en hora
Citera
2016-05-24, 16:44
Medlem
Risken är det bara är ett knep från feministerna att skapa ännu mer hat mellan könen.

Vanliga kvinnor vill ha sina män för sig själv och de gillar inte att det ska finas lättillgängliga prostituerade som kan locka deras män till snedsteg.

Ofta känner en kvinna på sig om hennes man varit otrogen och relationen är dålig därefter.

Den låt som fick flest röster i Eurovision var: You are the only one. så det är säkerligen det som gör både kvinnor och män nöjda.

Omkring 70% av kvinnor i Sverige är i en relation med män.
Citera
2016-05-24, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Vad bra då kan män använda kvinnor hur de vill. Och behöver inte bli frustrerade för att kvinnor tror de är män och ska bestämma över sin egen kropp. Om vanliga tjejer inte är trevliga så kan de gå till en hora

Det är just därför män älskar horor, de är kravlösa och man kan behandla dem hur man vill.

Svenska män kommer alltid värdera horor högre än sin mor, maka och dotter.
Citera
2016-05-24, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Sen när har prostitution något med kärlek att göra?

Edit: Glömde att män i det här landet älskar horor över allt annat.

Alla världens orättvisor och olycka beror på kärlekslöshet till medmänniskan. Man ska älska sin nästa som sig själv och inte bara sig själv. Alltså jag menade inte romantisk kärlek man kan ha till en parter. Jag menade något annat som vi också kallar kärlek men som är ganska sällsynt. Nu vet jag att alla gör så gott de kan så jag anklagar inte någon.
Citera
2016-05-24, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alvmagiker
Alla världens orättvisor och olycka beror på kärlekslöshet till medmänniskan. Man ska älska sin nästa som sig själv och inte bara sig själv. Alltså jag menade inte romantisk kärlek man kan ha till en parter. Jag menade något annat som vi också kallar kärlek men som är ganska sällsynt. Nu vet jag att alla gör så gott de kan så jag anklagar inte någon.

Hos horan kommer den svenske mannen alltid kunna finna tröst.

Horan är den enda som förstår honom och som han kan vara förtrolig med.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-05-24 kl. 16:56.
Citera
2016-05-24, 16:56
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:

Tusentals år gammal jobb, alltid efterfrågat.
Alltid varit, kommer alltid bli.

Gillar din lösning annars, var trevligare så slipper vi det där.
Citera
2016-05-24, 16:59
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det är just därför män älskar horor, de är kravlösa och man kan behandla dem hur man vill.

Svenska män kommer alltid värdera horor högre än sin mor, maka och dotter.
Ja och det är synd. Får en dålig syn på män av att veta det.
Om prostitution blir lagligt kanske det kommer regler som gör att män inte kan behandla horor hur som helst.
Citera
2016-05-24, 17:02
Medlem
Citat:
Ja och det är synd. Får en dålig syn på män av att veta det.
Om prostitution blir lagligt kanske det kommer regler som gör att män inte kan behandla horor hur som helst.

Då är det väl inte kärlek? eller? Det är ju därför som män söker upp prostituerade.

För att få kärlek.

Att ge dem rättigheter skulle liksom förstöra hela poängen med sexköp.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-05-24 kl. 17:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in