Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-01, 00:12
  #325
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Flickor mognar tidigare än pojkar så en 12 årig flicka = en 16 årig pojke. Vem av oss har varit en 12 årig flicka?

2) Men tänk på "Kalle 25 år, arbetslös" skulle han tacka nej till att bli gigolo i Kina? Skulle någon behöva tvinga honom till det?
DU ÄR EN ÄCKLIG PEDOFIL, nej men seriöst detta är bra exempel på hur lagar stiftas efter vad den korkade massans vanföreställningar och att staten fängslar en massa för offerlösa brott.

Åldern för samtycke var från början mycket lägre men den har höjt ständigt för att staten ska kunna fängsla fler män https://en.wikipedia.org/wiki/Age_of_consent det är för övrigt en myt att man skulle vara efterbliven vid 12 års ålder. Nu har Sverige iof relativt vettig lagstiftning jämfört med andra länder.

Naturligtvis finns det mycket baksidor med att folk knullar runt(ex könssjukdomar och att folk inte längre bildar familj) men lagom om sexuellt 'utnyttjande' hjälper inte ett dugg. Det är kvinnorna som har makten på relationsmarknaden(briffault's lag) och en 13-åring kommer alltid hitta någon som är beredd att knulla henne on hon är ute efter det. Personligen har jag sagt nej till alla minderåriga som velat bli knulladd av mig(ja det är flera), men jag inbillar mig inte att detta hindrade dem ifrån att knulla.

Prostitution bör självklart vara lagligt, de som är fula måste kunna köpa sex lagligt för att tillfredställa sina behov, allt annat är bara vidrigt. Många förhållanden är i praktiken prostitution ändå(mannen försörjer en hora som knullat runt med attraktiva män). Idag måste de riktigt fula killarna ha en ordentlig inkomst för att ens ha en chans på marknaden och då är de rimligt att de kan få sex innan de har lyckats bli rika.
Citera
2016-06-01, 00:43
  #326
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Prostitution bör självklart vara lagligt, de som är fula måste kunna köpa sex lagligt för att tillfredställa sina behov, allt annat är bara vidrigt. Många förhållanden är i praktiken prostitution ändå(mannen försörjer en hora som knullat runt med attraktiva män). Idag måste de riktigt fula killarna ha en ordentlig inkomst för att ens ha en chans på marknaden och då är de rimligt att de kan få sex innan de har lyckats bli rika.

Kvinnor är alltså horor som män borde ha rätt till utan att behöva anstränga sig.
Citera
2016-06-01, 00:57
  #327
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Kvinnor är alltså horor som män borde ha rätt till utan att behöva anstränga sig.
Du är en vit riddare, behöver kvinnor anstränga sig för sex? fattar du dåligt?

Nej det är en minoritet som främst är ute efter pengar https://www.youtube.com/watch?v=jid-Hha8jKw jag är säker på att de flesta kvinnor hellre blir ihop med en snygg kille(och stor kuk) som bor hos mamma och är nörd än en ful snäll kille som kan försörjer henne. Kvinnor idag behöver inte män för sin försörjning.
Citera
2016-06-01, 01:28
  #328
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Du är en vit riddare, behöver kvinnor anstränga sig för sex? fattar du dåligt?

Nej det är en minoritet som främst är ute efter pengar https://www.youtube.com/watch?v=jid-Hha8jKw jag är säker på att de flesta kvinnor hellre blir ihop med en snygg kille(och stor kuk) som bor hos mamma och är nörd än en ful snäll kille som kan försörjer henne. Kvinnor idag behöver inte män för sin försörjning.

Kanske det. Men du, varför sitta inne på flashback och drömma om något som troligtvis aldrig blir verklighet i feminismens mecka, så som laglig prostitution när du kan joina nästa tarrush våg? Du och de som deltar i dem verkar ju ändå ha samma syn på svenska kvinnor.
__________________
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-06-01 kl. 01:32.
Citera
2016-06-01, 01:52
  #329
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Kanske, men du, varför sitta inne på flashback och drömma om något som troligtvis aldrig blir verklighet i feminismens mecka, så som laglig prostitution när du kan joina nästa tarrush våg? Du och de som deltar i dem verkar ju ändå ha samma syn på svenska kvinnor.
Jag skulle inte ens betala 100kr för sex i njutningssyfte, jag är mest intresserad av att bilda familj med en bra kvinna(den bästa procenten). Det handlar helt enkelt om att jag ser lidandet många män går igenom och möjligheten att köpa sex lagligt skulle uppskattas av många män.

Nu kan man naturligtvis ifrågasätta om sex är det viktiga eller om det är själva närheten som är viktigast. En bra relation handlar om mycket mer än bara sex men tyvärr är dagens samhälle ytligt och falskt, många män kommer fly fältet och gå sin egen väg(MGTOW).
__________________
Senast redigerad av adolf512 2016-06-01 kl. 01:54.
Citera
2016-06-03, 11:29
  #330
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
DU ÄR EN ÄCKLIG PEDOFIL, nej men seriöst detta är bra exempel på hur lagar stiftas efter vad den korkade massans vanföreställningar och att staten fängslar en massa för offerlösa brott.

Åldern för samtycke var från början mycket lägre men den har höjt ständigt för att staten ska kunna fängsla fler män https://en.wikipedia.org/wiki/Age_of_consent det är för övrigt en myt att man skulle vara efterbliven vid 12 års ålder. Nu har Sverige iof relativt vettig lagstiftning jämfört med andra länder.

Naturligtvis finns det mycket baksidor med att folk knullar runt(ex könssjukdomar och att folk inte längre bildar familj) men lagom om sexuellt 'utnyttjande' hjälper inte ett dugg. Det är kvinnorna som har makten på relationsmarknaden(briffault's lag) och en 13-åring kommer alltid hitta någon som är beredd att knulla henne on hon är ute efter det. Personligen har jag sagt nej till alla minderåriga som velat bli knulladd av mig(ja det är flera), men jag inbillar mig inte att detta hindrade dem ifrån att knulla.

Prostitution bör självklart vara lagligt, de som är fula måste kunna köpa sex lagligt för att tillfredställa sina behov, allt annat är bara vidrigt. Många förhållanden är i praktiken prostitution ändå(mannen försörjer en hora som knullat runt med attraktiva män). Idag måste de riktigt fula killarna ha en ordentlig inkomst för att ens ha en chans på marknaden och då är de rimligt att de kan få sex innan de har lyckats bli rika.

1) Det finns massor med fall i USA där kvinnliga lärare har sex med minderåriga manliga elever och ingen tycker att det är en big deal (egentligen). Men när det är en manlig lärare och en minderåig kvinna blir folk upprörda trots att kvinnor blir sexuella tidigare än män.

2) Det är bara 10% av kvinnorna som gillar sex, 90% av kvinnorna vill inte ha sex men de ställer upp om de får betalt eller blir tvingade. Så i ett monogamt samhälle måste 90% av männen köpa sex för att det finns inte tillräckligt många kvinnor som vill ha sex gratis.

3) Du (ni) måste inse att sex betyder 0 för kvinnor. Att ha sex är en lika big deal som att hålla hand med en man. Så att hora är som att män skulle ta betalt för att hålla hand med kvinnor det är en absurd grej.

4) Så om kvinnor ska tillåtas att ta betalt för sex borde det finnas ett tak på typ 100 kronor eller nåt.

Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Kvinnor är alltså horor som män borde ha rätt till utan att behöva anstränga sig.

Ja självklart alla kvinnor borde vara tvingade att ställa upp på sex när en man frågar.
__________________
Senast redigerad av Babianen 2016-06-03 kl. 11:31.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback