• 3
  • 4
2016-05-23, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Nu har jag ägnat en oförsvarlig massa tid att söka efter den artikeln, men den existerar inte?

Nu ber jag dig vänligast att försöka finna den.

Kanske den här han menar?

http://na.se/asikt/ledarkronika/lars...en-sysselsatta

Senast redigerad av Ominus 2016-05-23 kl. 11:24.
Citera
2016-05-23, 12:27
Medlem
Omnimus
Säkert den artikeln.
Det sossen glömmer i sin analys är att de människogrupper han jämför är så olika skolade hemifrån sina afrikanska länder kontra Balkan. På 90 talet behövdes personal till industrin idag behövs högutbildade. Med vilken rätt tar vi hit dessa afrikaner som blir chanslösa i vårt samhälle.?
Citera
2016-05-23, 12:42
Medlem
18-årig man, senare i artikeln - 17-årig pojke
Citera
2016-05-23, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Kanske den här han menar?

http://na.se/asikt/ledarkronika/lars...en-sysselsatta

Det är en åsikt/ledarkrönika, men han hänvisar aldrig till var han har fått siffrorna ifrån.

Visste du förresten att 87.5 procent av alla grisar kan flyga?
Citera
2016-05-23, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Det är en åsikt/ledarkrönika, men han hänvisar aldrig till var han har fått siffrorna ifrån.

Visste du förresten att 87.5 procent av alla grisar kan flyga?

Det står klart och tydligt "arbetsmarknadsdepartementets undersökning om flyktingar från det forna Jugoslavien". Siffror baserat på fakta, inte på åsikter.
Citera
2016-05-23, 13:34
Medlem
När skall dessa Albaner växa upp och bete sig, jag har flyttat runt och bott i massa städer i Sverige och aldrig har dessa skött sig där jag bott. Alltid ska de hålla på med mesiga grejer, misshandla kvinnor i samband med rån, kända för att vara opålitliga och snattare. Väldigt oomtyckta i mina omkretsar. Jag kan rada upp en hel bibel om fall som det varit Albaner som legat bakom. Sen finns det säkert de som sköter sig men jag har inte träffat på dessa än.
Citera
2016-05-23, 22:54
Medlem
brigades avatar
Så svenskar vill ha araber mer än europeiska albaner.. Ja albaner är inga änglar, dom står upp för varann och tillåter inte olika pissfolk som kommer från alla världens hörn att få några friheter. Sen om det är Paris Hamburg eller Landskrona spelar mindre roll. Jag har varit överallt i Europa och dessa ökenråttor har den fetaste respekt för albaner för dom vet att Albanerna inte backar upp för dessa fjantar.

Sen så har dom flesta albaner lyckats anpassa sig mycket bra till samhället, men deras mentalitet är fortfarande samma. Och det är bra. Svenskar kanske hade behövt mer av den.

Sen kanske skjutningar inte är bästa sättet, men som sagt att backa finns inte i vårt lexikon.
Citera
2016-05-25, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Så svenskar vill ha araber mer än europeiska albaner.. Ja albaner är inga änglar, dom står upp för varann och tillåter inte olika pissfolk som kommer från alla världens hörn att få några friheter. Sen om det är Paris Hamburg eller Landskrona spelar mindre roll. Jag har varit överallt i Europa och dessa ökenråttor har den fetaste respekt för albaner för dom vet att Albanerna inte backar upp för dessa fjantar.

Sen så har dom flesta albaner lyckats anpassa sig mycket bra till samhället, men deras mentalitet är fortfarande samma. Och det är bra. Svenskar kanske hade behövt mer av den.

Sen kanske skjutningar inte är bästa sättet, men som sagt att backa finns inte i vårt lexikon.

Stämmer ryktet om en av zein familjen är den som blev skjuten?
Och om kommer en hämnd aktion att ske av dom andra?
Citera
2016-05-25, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoderbergXXX
Ge det en eller 2 veckor.
Hoppas dock på zein. Jävla töntar i grupp. Speciellt den tjocke jäveln.
Citera
2016-05-25, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hashglass
Ge det en eller 2 veckor.
Hoppas dock på zein. Jävla töntar i grupp. Speciellt den tjocke jäveln.

Nästan alla av dom i Landskrona är tjocka.
Har dom egentligen något att komma med?
Citera
2016-05-26, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoderbergXXX

Har sett en B*lal Ze*n (i) med bandage för pannan dagen efter, så det kan stämma.
Citera
2016-05-26, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JackStryker
Har sett en B*lal Ze*n (i) med bandage för pannan dagen efter, så det kan stämma.

Okej
Då kan det stämma..Då får man se om bröderna ställer upp och vill hitta den/dom skyldiga
Kanske kan Zein killen som sitter i kassan på Lidll hjälpa till😂😂😂
Kanske kommer bli en intressant sommar med massa Zein som rullar på Landskronas gator
Med rullar menas inte i bil
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in