2016-05-23, 20:19
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
JDG har hälsoproblem och kommer inte till Sverige på manhemsdagen

Det är helt absurt hur ofta JDG har varit förkyld eller sjuk under sina år med Motgift/Radio Framåt. Specificerade man närmare vad det rörde sig om den här gången?
Citera
2016-05-23, 20:26
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
Det är helt absurt hur ofta JDG har varit förkyld eller sjuk under sina år med Motgift/Radio Framåt. Specificerade man närmare vad det rörde sig om den här gången?
Nope, inte mer än att det är ganska allvarligt, han missade tydligen sin brorsans bröllop också pga detta. Samt snackade om att en resa till Sverige från Orkney är en 2 dagars tur osv.
Citera
2016-05-23, 20:33
Medlem
NirvanAs avatar
Surprise surprise, massor av rysshets från gifttrojkan ikväll.
Citera
2016-05-23, 20:49
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Surprise surprise, massor av rysshets från gifttrojkan ikväll.

Haha, vilken jävla idiot du är... Jag sitter också och lyssnar på Motgift just nu och hör ingen rysshets. Fitta!
Citera
2016-05-23, 20:53
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Haha, vilken jävla idiot du är... Jag sitter också och lyssnar på Motgift just nu och hör ingen rysshets. Fitta!
Summa summarum för den långa utläggningen var ju: Ryssland är bara lite mindre dåligt än NWO.
Citera
2016-05-23, 21:17
Bannlyst
Citat:

Vilken tuff motgift-huligan du är.
Citera
2016-05-23, 21:33
Bannlyst
Citat:
Oväntat att du försvarar Motgift oavsett vad!

Lite mer OnT: Motgift blir fan bara sämre och sämre.
Citera
2016-05-23, 22:03
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etnopluralist
Oväntat att du försvarar Motgift oavsett vad!

Lite mer OnT: Motgift blir fan bara sämre och sämre.

Du tycker alltså också att Motgift ägnade sig åt rysshets under kvällens program?

Det är möjligt att jag kanske ibland hyllar Motgift lite väl mycket, men det beror på att jag är så otroligt glad över att det äntligen finns ett nationellt projekt som känns sunt och friskt.

Motgift blir fan bara bättre och bättre.
Citera
2016-05-23, 23:33
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Summa summarum för den långa utläggningen var ju: Ryssland är bara lite mindre dåligt än NWO.

Om du frågar en rysk nationell så kommer han knappast hylla nuvarande system.
Jag tycker Putin verkar okej, jag hade hellre haft han en Röfven till statsminister. Men jag inbillar mig inte att Putin bryr sig om "vår kamp" som andra tycks tro, men han får gärna börja finansiera Svensk opposition och skicka över en lastbil med gamla kalashnikovs Det kommer dock aldrig ske, tror du Putin är vår räddning eller nåt ?
Senast redigerad av Framtyr 2016-05-23 kl. 23:35.
Citera
2016-05-23, 23:46
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Om du frågar en rysk nationell så kommer han knappast hylla nuvarande system.
Jag tycker Putin verkar okej, jag hade hellre haft han en Röfven till statsminister. Men jag inbillar mig inte att Putin bryr sig om "vår kamp" som andra tycks tro, men han får gärna börja finansiera Svensk opposition och skicka över en lastbil med gamla kalashnikovs Det kommer dock aldrig ske, tror du Putin är vår räddning eller nåt ?

Du har helt rätt i att Ryssland av idag är i långt ifrån perfekt. Jag hade önskat att Putin infört en mycket mer restriktiv politik gentemot centralasiaternas invandring men kanske kan det bli bättre med nästa ledare, det här är en dynamisk verksamhet och Putin har öppnat för en betydligt mer nationalistisk ledare. Man måste förstå att Ryssland stod inför en fullständig kollaps när han tog över. Putin har till exempel tagit till sig Rogozin som grundade Rodina som är ett starkt nationalistiskt parti, de var än mer radikala då det begav sig.

Däremot är Rysslands utrikespolitik utmärkt. Jag stödjer den till hundra procent.
Citera
2016-05-24, 15:18
Medlem
olasvenssons avatar
Är Magnus och Dan sura på varandra? Uppfattade det så i början på avsnittet den 23 Maj 2016.

https://soundcloud.com/motgift/nationella-valframgangar-i-europa
Senast redigerad av olasvensson 2016-05-24 kl. 15:25.
Citera
2016-05-24, 15:42
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Är Magnus och Dan sura på varandra? Uppfattade det så i början på avsnittet den 23 Maj 2016.

https://soundcloud.com/motgift/nationella-valframgangar-i-europa

Autist, javisst!

Du tror inte att de skojade med varandra då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in