Citat:
Ursprungligen postat av
Pansarvecket
Hur tänker du om andra jobb?
Slavhandel?
Vilka andra tjänster ska vi ha hårda straff för? Städning, soptömning, betonggjuterier, slamtömning?
Eller är det bara tjänster som kvinnor utför som ska kriminaliseras?
Ska kvinnor inte behöva jobba alls och kan de aldrig få välja själv?
Ska DU tala om för kvinnor vad de får eller inte får göra mot betalning?
Med vilken rätt anser du det i så fall?
Får de inte bestämma det själva?
Det är intressant att diskutera "slavhandeln" m.m.
Hur många svartjobbare är inte insmugglade och jobbar av sin skuld till smuggelkungen?
Den formen av "slavhandel" är inte viktig.
Diskare, städare och andra okvalificerade arbeten utförs ofta av så kallade papperslösa och som är i stort sett rättslösa i samhället eftersom de är beroende av arbetet smuggelkungen ordnat åt dem.
Är inte det "slavhandel" i så fall eller det är kanske bara en del av mångkulturen som vi har tvingats att acceptera.
En annan intressant aspekt är att jag kan gå och få nästan hela min kropp masserad om jag t.ex. har ont eller andra problem med leder, kotor o.s.v. men fan ska hämta den som får den sista lilla biten av kroppen masserad för då är det genast ett moralbrott som måste straffas med omedelbar verkan.
Även om massören själv kommer med förslaget så är brottet den köpande partens.
Är detta "slavhandel" om det utförs på frivillig basis genom en överenskommelse mellan två vuxna myndiga människor vid sina sinnens fulla bruk?
Jävla sexköpslagen drev bara prostitutionen under ytan och har gjort det svårare att komma åt koppleri och bordellverksamhet och detta om något har bidragit i stor grad till att det smugglas in prostituerade i Sverige.