2016-05-22, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bess.the.best
Bloggen är ju helt galen! Vad jobbar hon med? Ingenting får man förmoda, ännu en jkla WT deluxe som vi alla servar med pengar...tänk så mycket tid de har på dagarna...

Hon är en av dom som har ständigt försörjningsstöd. Eller vad man säger. Ja, det är inte som andra som jobbar o sliter o ändå inte har råd med utsvävningar eller gå till tandläkaren. Är ett mysterium hur hon har råd med bil.
När hon bloggade om att hon trodde hon hade salmonella för hon köpt köttfärs på ica o gick till VC o tog upp dyrbar tid för andra, då blev tom jag arg!
Citera
2016-05-22, 18:31
Medlem
bess.the.bests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Hon är en av dom som har ständigt försörjningsstöd. Eller vad man säger. Ja, det är inte som andra som jobbar o sliter o ändå inte har råd med utsvävningar eller gå till tandläkaren. Är ett mysterium hur hon har råd med bil.
När hon bloggade om att hon trodde hon hade salmonella för hon köpt köttfärs på ica o gick till VC o tog upp dyrbar tid för andra, då blev tom jag
arg!

Haha helt vansinnigt ju! Ja precis,vem pröjsar bil + alla omkostnader med den...kortet hon tog hängandes ut genom fönstret tog priset men sen har hon ju fått bannor för det ;-P
Citera
2016-05-22, 22:32
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bess.the.best
Haha helt vansinnigt ju! Ja precis,vem pröjsar bil + alla omkostnader med den...kortet hon tog hängandes ut genom fönstret tog priset men sen har hon ju fått bannor för det ;-P

Det är för jävligt. Jag funderar på om man kan få ärendet omprövat. Det är ju bl.a. Mina pengar hon köper cigarretter för.
Citera
2016-05-22, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Det är för jävligt. Jag funderar på om man kan få ärendet omprövat. Det är ju bl.a. Mina pengar hon köper cigarretter för.

Ärendet?
Soc har nog koll på bloggeriet.
Citera
2016-05-23, 07:52
Medlem
http://finest.se/nadensljus/2016/05/23/god-morgon-varlden-elden-i-mitt-liv/

Ser ut som hon missat att lämna blodbrov inför viktigt läkarbesök. Sånt irriterar mig! Klagar på samhället gör hon men sköter inte sig själv. O nu vet vi om eld...
Citera
2016-05-23, 08:32
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ärendet?
Soc har nog koll på bloggeriet.

Ärendet kallar jag det beslut att samhället skall ge bort pengar till henne. De måste väl fatta att hon köper cigarretter.
Citera
2016-05-23, 08:35
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
http://finest.se/nadensljus/2016/05/23/god-morgon-varlden-elden-i-mitt-liv/

Ser ut som hon missat att lämna blodbrov inför viktigt läkarbesök. Sånt irriterar mig! Klagar på samhället gör hon men sköter inte sig själv. O nu vet vi om eld...

Det är eldningsförbud som råder nu. Konstigt att hon inte blir tillsagd. Det står att hon saknar Lasse, men om inte jag minns fel misshandlade han henne.
Citera
2016-05-23, 09:18
Medlem
Citat:
Det är eldningsförbud som råder nu. Konstigt att hon inte blir tillsagd. Det står att hon saknar Lasse, men om inte jag minns fel misshandlade han henne.

Ja men det har han inte enligt henne trots vittnen. Det är intressant hur hon ljuger. Är väl därför hon toppar Finest för folk vill se vart det barkar hän.
Om eldningen så åkte en kommentar bort om det o ngn uppmärksammade det.
Citera
2016-05-23, 09:46
Medlem
Citat:
Ärendet kallar jag det beslut att samhället skall ge bort pengar till henne. De måste väl fatta att hon köper cigarretter.

De får ju existensminimum som är ca 3500:-/månad när hyran är betald. Får extra om något händer tex tandläkare o sjukvård.
För de som kan räkna enkel matte så går det inte ihop med rökning o bil.
Man får 1,2 öre per besök på bloggen exkl arb avg o skatt. Det blir inte mycket. Men hittar inte om det är ngt extra för reklamen. Lena hade ca 11 tusen besök på 1 v.
Citera
2016-05-23, 23:17
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
De får ju existensminimum som är ca 3500:-/månad när hyran är betald. Får extra om något händer tex tandläkare o sjukvård.
För de som kan räkna enkel matte så går det inte ihop med rökning o bil.
Man får 1,2 öre per besök på bloggen exkl arb avg o skatt. Det blir inte mycket. Men hittar inte om det är ngt extra för reklamen. Lena hade ca 11 tusen besök på 1 v.

Det blir 130 kr/ vecka - kanske 400-500 kr i månaden. Köper hon cigaretter för dom pengarna?
Konstigt stt hon förnekar att Svarten slog henne? Hon är väl ett rikspucko.
Citera
2016-05-24, 06:32
Medlem
Burgesss avatar
Nytt inlägg på bloggen. Nu grillas det. Dom dricker öl och röker cigarretter. Varifrån kommer pengarna?
Man ser ju på bilderna att deltagarna tillhör samhällets bottenskikt.
Jag pallar snart inte mer.
Citera
2016-05-24, 07:32
Medlem
Citat:
Nytt inlägg på bloggen. Nu grillas det. Dom dricker öl och röker cigarretter. Varifrån kommer pengarna?
Man ser ju på bilderna att deltagarna tillhör samhällets bottenskikt.
Jag pallar snart inte mer.

Där vid grillen är där åter igen bild på Martin Karlsson som mördade sin svärfar o stängde in honom i en jordkällare o en v efter slängde honom i vattnet. Är han med keps. Han är med på flera bilder på bloggen.
Men håll i dig/er när ni läser dessa kommentarer om vilken livserfarenhet Svarten hade:

http://finest.se/nadensljus/2016/05/23/god-kvall-hela-varlden-brakmakare/#comment-1845
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in