2016-05-20, 23:35
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Jämfört med far harbor är automatron mycket mindre.

Ja det tog inte lång stund att dra igenom det, inte ens för en segpropp som mig... Å andra sidan kostade det 9€... Ska köpa far harbor nu och dra igång. Äntligen lite F04-pepp igen.
Citera
2016-05-21, 17:32
Medlem
iVanillaGorillas avatar
hur stor är far harbour ön?
Citera
2016-05-21, 18:37
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iVanillaGorilla
Inte jättestor men tar en stund att gå från ände till ände, som dlc är storleken rätt skaplig.
Citera
2016-05-21, 18:50
Medlem
Ondahamsterns avatar
Det största problemet jag har med de två story DLCs som har släppts till Fallout 4 är inte egentligen de saker som de har lagt till osv utan det är att det saknas en riktig dragningskraft att spela om dem, det är ioförsig samma problem i mitt tycke med Fallout 4, är det någon annan än jag som känner att det är något som verkligen fattas eller har jag helt enkelt ledsnat på denna spelserie?
Citera
2016-05-21, 19:23
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
är det någon annan än jag som känner att det är något som verkligen fattas eller har jag helt enkelt ledsnat på denna spelserie?
fallout har förlorat mycket av det som en gång gjorde spelet riktigt bra, f3 till exempel hade mycket mörkare desperata miljöer, ett dussin valv med olika experiment på människor etcetera men f4 är grönt o lyckligt i jämförelse, sen har f4 dummifierats för mycket.

Jag kommer spela om f4 nån dag men det blir i framtiden när det finns gott om mods så spelet kan göras svårare och mer intressant.
Citera
2016-05-21, 20:00
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iVanillaGorilla

Väldigt stor för att vara dlc skulle jag säga, tar lång tid att gå och ön upplevs större pga dimma och träd.

Har väl lagt en 5-6 h än så länge, riktigt bra dlc än så länge.

Någon som hittat mariner armor än?
Citera
2016-05-21, 20:44
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
fallout har förlorat mycket av det som en gång gjorde spelet riktigt bra, f3 till exempel hade mycket mörkare desperata miljöer, ett dussin valv med olika experiment på människor etcetera men f4 är grönt o lyckligt i jämförelse, sen har f4 dummifierats för mycket.

Jag kommer spela om f4 nån dag men det blir i framtiden när det finns gott om mods så spelet kan göras svårare och mer intressant.

Jag tyckte illa om trean också tack vare hur mycket Bethseda faktiskt har retconat med både trean och fyran, aja det är bara o hoppas på att spinoff spelet (lär komma ett) är lika bra som New Vegas är.
Citera
2016-05-22, 13:40
Medlem
Costanza101s avatar
snabb fråga gubbs, kan man patcha från 1.1.30 direkt till 1.5 eller måste man kötta igenom alla patches? Tack på förhand
Citera
2016-05-22, 16:14
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Costanza101
snabb fråga gubbs, kan man patcha från 1.1.30 direkt till 1.5 eller måste man kötta igenom alla patches? Tack på förhand

Har du spelet köpt patchas det automatiskt. Är det piratkopierat behöver du patch 1.4 och sen 1.5.
Citera
2016-05-22, 16:28
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Har du spelet köpt patchas det automatiskt. Är det piratkopierat behöver du patch 1.4 och sen 1.5.
Tack för svaret
Citera
2016-05-22, 21:48
Medlem
Vid vilken level är det lämpligt att dra igång Far Harbor? Vill gärna ha utmaning, men helst inte bli slaktad var fjärde meter.
Citera
2016-05-23, 00:36
Medlem
Frater_Frags avatar
Du borde nog kunna börja leta dig fram i dimman redan på en ganska låg nivå, själv skulle jag nog avråda från att resa dit innan du kommit upp i minst level 10-15. Dessutom rekommenderas Power Armor samt gärna förmågan att kunna andas under vatten. Det blir ganska mycket promenerande på havsbotten om man vill besöka alla öar på kartan. Själv så har jag precis kommit upp i level 155, samt färdas bekvämt i ett X-1 armor med full uppgradering och jetpack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in