2016-05-20, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Drar man in Sandbergs hudfärg så tillhör man inte begåvningsreserven.

Det är bara du som tagit upp det.
Citera
2016-05-20, 21:54
Medlem
Nedanför hittar ni Carlos Strandbergs strupgrepp på Daniel Sundgren

https://streamable.com/8v51
Citera
2016-05-20, 21:55
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Det är bara du som tagit upp det.
Vi säger så

Tror inte ett skit på att de redan är vänner iaf.
Citera
2016-05-20, 21:56
Medlem
Sådant händer med jämna mellanrum på träningar, allt är glömt och förlåtet efter några minuter. Osnyggt och klantigt att att göra så framför tv-kamerorna men i gruppen är det ingen stor sak. Jag har sett flertalet snarlika situationer på MFFs träningar genom åren.
Citera
2016-05-20, 21:57
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
AIK har under lång tid värvat afrikaner varvid man numera får ses som ett afrikanskt lag. Det har inneburit en del sportsliga framgångar men på köpet har man fått rattfyllor, våldtäktsanmälningar, krogslagsmål, strypgrepp m.m.

Vänta nu, ett lag värvar spelare från en viss kontinent och därmed upptar en annan identitet? Är du full?

Strandberg och Sundgren är bägge svenskar så förstår inte ens varför du tar upp Afrika mitt i detta.
Citera
2016-05-20, 21:58
Medlem
Citat:
Vi säger så

Tror inte jag heller. Det är endast krishantering där vite Sundgren får vika sig för den afrikanska maktsfären i AIK.
Citera
2016-05-20, 22:01
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Vi säger så

Finns redan bilder i denna tråd som tyder starkt på det. Antar att du aldrig hållit på med lagidrott nån gång? Att man ryker ihop ett par sekunder men blir vänner igen lika snabbt är inget ovanligt.

Kom igen nu, hur orimliga nivåer ska man dra detta till? Borde vi ha kickat ut både Mellberg & Ljungberg från VM-truppen 2002? Kanske borde polisanmälts så båda fick fängelsestraff och hamnat på Kumla i två år? Tror man en del stolpskott vore det rättvisa.
Citat:
Tror inte jag heller. Det är endast krishantering där vite Sundgren får vika sig för den afrikanska maktsfären i AIK.
Troll eller retard?

EDIT: https://pbs.twimg.com/media/Ci7Lr5zWsAAuXCD.jpg:large
Senast redigerad av ZlatanMania 2016-05-20 kl. 22:03.
Citera
2016-05-20, 22:02
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Trams. Strandberg & Sundgren hade en liten konflikt men det är löst nu och det är bara å vända blad. Inget mer med det fast det är ju klart att medier gärna frossar i detta.

Nu till matchen: Återigen gör vi det onödigt spännande och alldeles för dåligt, kvitteringen där AIK bara står och tittar på en luftpastej ska bara inte hända men slutet gott allting gott, tre nödvändiga (och till viss del förväntade) poäng och nu ser det plötsligt inte så illa ut.

Ett förlängt låneavtal med Carlos vore att föredra.
Han menade i AIK om jag förstod det rätt, men hur som var det jävligt idiotiskt av han att göra och inget man kan försvara. Man som du säger det är löst och inget man behöver gräva djupare i.
Citera
2016-05-20, 22:07
Medlem
Citat:
Troll eller retard?

EDIT: https://pbs.twimg.com/media/Ci7Lr5zWsAAuXCD.jpg:large
Ärlig?
Citera
2016-05-20, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Vänta nu, ett lag värvar spelare från en viss kontinent och därmed upptar en annan identitet? Är du full?

Strandberg och Sundgren är bägge svenskar så förstår inte ens varför du tar upp Afrika mitt i detta.

Det är nog du som är full. Givetvis påverkar värvningsstrategi och andra faktorer en klubbs identitet. Precis som Arsenal eller Chelseas identitet förändrats under senaste årtiondena har AIK förändrats och mer fått en afrikansk identitet .
Citera
2016-05-20, 22:08
Medlem
ulvvfs avatar
Citat:
Finns redan bilder i denna tråd som tyder starkt på det.

Instagrambilden och att de tog i hand i duschen enligt Norling? Damage control.
Citera
2016-05-20, 22:08
Medlem
Citat:
Trams. Strandberg & Sundgren hade en liten konflikt men det är löst nu och det är bara å vända blad. Inget mer med det fast det är ju klart att medier gärna frossar i detta.

Nu till matchen: Återigen gör vi det onödigt spännande och alldeles för dåligt, kvitteringen där AIK bara står och tittar på en luftpastej ska bara inte hända men slutet gott allting gott, tre nödvändiga (och till viss del förväntade) poäng och nu ser det plötsligt inte så illa ut.

Ett förlängt låneavtal med Carlos vore att föredra.

Så om en bild på insta antyder att de är sams är allt glömt och förlåtet? Tycker personligen det är sjukt viktigt att markera att sånt här pissbeteende inte är ok! Vem som helst över 16 år fattar att bilden är arrangerad och jag hoppas att det kommer en offentlig ursäkt från Carlos. Herregud snubben är på lån och beter sig som en omogen skithög. Jag struntar i hur bra han är, men inte fan kan han diva sig bäst han vill utan att han ska få höra att det är fel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in