2016-05-20, 19:22
Medlem
CatTheHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sudharma
Irina blev dödshotat på Facebook.
http://lietuvosdiena.lrytas.lt/aktualijos/n-bileviciaus-artimieji-is-svedu-panoro-pinigu.htm

Det kanske inte är så konstigt egentligen eller??? Hennes DNA på LH:s trosa. Och nu ska käringen ha ersättning. Borde åkt dit lika hårt i förhören som er älskade NB.
Det spelar roll om hennes trosor försvann, lika f-t fanns IB:s DNA på LH:s trosa. Enkelt. Så enkelt att den minsta barnunge skulle förstå.
2016-05-20, 19:23
Medlem
CatTheHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrfix
Vad gäller NB:s tvättvanor så är ju dessa som man kan förvänta sig av en som skvätter
ner väggarna och skiter på golvet på sin arbetsplats.
Han är ett äckel kort sagt i allt han gör.
Hur har du kommit fram till att man skulle vara renligare för att man bor och jobbar i en stad?
Finns det någon statistik på detta eller är det helt taget ur luften?
Annars var ju detta prov på väldigt dålig människokännedom.
Alltså har du varken erfarenhet eller åldern inne och är dessutom omogen?

undrar om de får tvinga in honom i duschen nu med på Kumla???
2016-05-20, 19:25
Medlem
CatTheHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av April62
Detta är väl inget som hitintills har framkommit om NB knaprade på något. Annars är det rätt vanligt att grova våldsverkare hör till "höghuskollektivet".

Jag bara undrade hur detta resonemang startade och om det var nån som hade nån uppgift på det här ute?
2016-05-20, 19:29
Medlem
CatTheHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleopatra2013
Magkänsla, intuition, ... är intressant och absolut inget flummigt enligt min uppfattning

Adriana berättar om det och jag vill minnas att också en polis nämnde det

I Adrianas fall uppfattade hon att NBs kropp signalerade något helt annat än vad han sa

Lätt som en plätt

EXAKT!!! Man kan känna på sig om nåt är galet och när det är dags att dra. Många andra har klarat sitt liv på sin intuition fast i andra sammanhang.
Hon såg väl att tjurens pick stod rakt upp och vad han ville när han flytt ur hagen!
Sånt kan man faktiskt känna på sig i vanliga vardagslivet, fastän att det inte behöver vara så allvarliga saker, lite var till mans. Inget konstigt med det. Men om det undermedvetna säger att ens liv är i fara, så drar man. Så är det ju bara.
2016-05-20, 19:30
Medlem
CatTheHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAJSY
Sent svar på ditt inlägg men säger bara lugna ner dig människa. Klart att man har många känslor kring både gärningsman och det vedervärdiga brott han dömts till.

Jajamen om man är frisk.
2016-05-20, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CatTheHunter
Jag bara undrade hur detta resonemang startade och om det var nån som hade nån uppgift på det här ute?

Har heller inte deltagit men det har varit en lång debatt om NB.s psykiska status. Detta är utanför min kunskapsram.

Sen att en person med detta domstolsutslag skulle vara helt frisk kan betvivlas. Han verkar dock inte mer tokig än att det blev fängelse. Hade domen fallit för 25 år sedan kanske det blivit sluten vård. Tiderna förändras och ribban ändrar läge.
2016-05-20, 19:43
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sudharma
Irina blev dödshotat på Facebook.
http://lietuvosdiena.lrytas.lt/aktualijos/n-bileviciaus-artimieji-is-svedu-panoro-pinigu.htm
Vad kan man förvänta sig när man LJUGER i rätten för att försöka få den sexualsadistiske mördaren fri?
Och, när man dessutom är arrogant och uppkäftig?
Naturligtvis känner folk avsky för att Irina ljugit för att hjälpa aset som begått denna vedervärdigt vidriga gärning.
Hur ska hon någonsin kunna förklara det här för sin son när han växer upp, förklara hur hon ljög för mördarens skull?
2016-05-20, 19:46
Medlem
CatTheHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av April62
Har heller inte deltagit men det har varit en lång debatt om NB.s psykiska status. Detta är utanför min kunskapsram.

Sen att en person med detta domstolsutslag skulle vara helt frisk kan betvivlas. Han verkar dock inte mer tokig än att det blev fängelse. Hade domen fallit för 25 år sedan kanske det blivit sluten vård. Tiderna förändras och ribban ändrar läge.

för 25 år sedan, tja, det var ju inte alltför längesedan de slutade med lobotomi
2016-05-20, 19:48
Medlem
CatTheHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Vad kan man förvänta sig när man LJUGER i rätten för att försöka få den sexualsadistiske mördaren fri?
Naturligtvis känner folk avsky för att Irina ljugit för att hjälpa aset som begått denna vedervärdigt vidriga gärning.
Hur ska hon någonsin kunna förklara det här för sin son när han växer upp, förklara hur hon ljög för mördarens skull?

mmm, precis vad jag menade. Varför kom hon undan så lätt??? Skylla på sitt psyke, HA, undrar hur LH mådde psyk när det skedde. Men det tänker väl inte den käringen på.
2016-05-20, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex

I detta fallet ljugit flera. Men det ok enligt visa skribenter.
Även fl har ljugit för att bryta ner IB och AB.
Senast redigerad av Sudharma 2016-05-20 kl. 19:54.
2016-05-20, 19:55
Medlem
CatTheHunters avatar
NB VET VAD HAN GJORT utan en massa extrakostnader för utredande av HANS psyk nu också. Har inte han kostat samhället nog med pengar redan?
Men vem vet, NB kanske också ska ha ersättning som AB och IB. Så dumt så man kan SPY! Och förresten, varför hålla på och dalta med sånt här folk som med småbarn. De är ju för f-n vuxna människor som torde veta vad de håller på med. Finns inga ursäkter för hur löjligt det här är, skicka hem honom som ni tyckt i tråden. Finns väl inget att diskutera om mera egentligen?

Ska Sverige acceptera allt, som såna som honom och hans käring. Vet inte men det är för lamt. Man kommer ju ingenvart med honom. Inget att undra på att 70% av polis vill sluta när man betänker vilket mastodontjobb de la ner uppe i Blomberg.

Då får såna här löpa fritt sen för vem ska annars upprätthålla lagen? Jultomten eller? Skrattretande.
2016-05-20, 19:57
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CatTheHunter

Det var jag som undrade om det finns nåt "fludder" som sitter i bara 2 timmar, därför att jag tycker dådet är så inkonsekvent. Både välplanerat och slarvigt på samma gång. Flunitrazepam sitter i 3-4 timmar, det är för lång tid. Jag är ute efter nåt som börjar verka kl 18, når sin peak vid 18.30-19 och är över 20.00. Jag ska kolla lite i såna trådar, det kan lätt bli OT här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in