2016-05-19, 15:38
Medlem
linnros24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arisk-Kurd
Studenterna åker hem och är upptagna med nåt annat.
Det handlar inte om utomlands utan mer att folk i allmänhet kommer lägga mindre tid på sociala medier när värmen drar igång då finns det andra saker göra som träffa killar på sena sommar kvällsfester, grilla, bada or whatever. Sverige är till befolkning ett litet land o heller inte populär bland turister, hade det varit städer som London med sina 11 miljoner så hade inte det varit märkbart, där finns det alla möjliga typer men i Sverige saknar tjejerna egen verklighet och istället förljer normer och vad majoriteten gör.

Du har fel. Tinder på sommaren är det bästa som finns om man gillar att ligga. Följer normer? Ja absolut dvs instagram, snapchat, tinder, utgångar, vinkvällar, kompisresor till Rhodos etc. Bara att ta för sig om man vet vad man gör.
Citera
2016-05-19, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av linnros24
Du har fel. Tinder på sommaren är det bästa som finns om man gillar att ligga. Följer normer? Ja absolut dvs instagram, snapchat, tinder, utgångar, vinkvällar, kompisresor till Rhodos etc. Bara att ta för sig om man vet vad man gör.

Hur lång tid väntar du innan en träff föreslås?
Citera
2016-05-19, 16:56
Medlem
Pescasss avatar
Citat:

Japp, håller med här - det är på sommaren som det händer mest solstrålarna gör underverk på måde män och kvinnor
Citera
2016-05-19, 17:09
Bannlyst
Citat:

Vi får väl se denna sommar med tanke på antal nya Tinder användare från Sverige ökat i takt med Tinder blivit mer populärare än förra sommaren.
Citera
2016-05-19, 17:17
Bannlyst
Tyvärr inte en mainstream-app än... Fortfarande mestadels Badoo-trash. Problemet med match.com är att det är väldigt torftiga kvinnor ute efter dejt endast. Hitta en kk på match.com är närmast omöjligt.
Citera
2016-05-19, 17:24
Bannlyst
Fattar fortfarande inte hur Tinder har tänkt det där med att när man swipar så syns du hos den personen minst efter 1-3 dagar beroende vilken rank den andra personen och du ligger på, ju mer nära rank ni ligger varandra desto tidigare kommer ni matchas om hon nu swipar höger på dig med.

SuperLike nås fram snabbare.
Citera
2016-05-19, 17:51
Medlem
Pescasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arisk-Kurd
Fattar fortfarande inte hur Tinder har tänkt det där med att när man swipar så syns du hos den personen minst efter 1-3 dagar beroende vilken rank den andra personen och du ligger på, ju mer nära rank ni ligger varandra desto tidigare kommer ni matchas om hon nu swipar höger på dig med.

SuperLike nås fram snabbare.

Tycker det är ytterst konstig teori det här med rank systemet om vilka man visas för. Tänk om en snygg tjej inte vill ha en snygg kille utan faktiskt vill ha en ful kille och vise versa?
Citera
2016-05-19, 18:39
Medlem
linnros24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prototyp1
Hur lång tid väntar du innan en träff föreslås?

Om hon inte föreslår inom en dag eller två så gör jag det.

Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
Japp, håller med här - det är på sommaren som det händer mest solstrålarna gör underverk på måde män och kvinnor

Eller hur! Högsäsong haha.. Ska bli kul att svepa när Håkan spelar i stan.

Citat:
Ursprungligen postat av Prototyp1
Tyvärr inte en mainstream-app än... Fortfarande mestadels Badoo-trash. Problemet med match.com är att det är väldigt torftiga kvinnor ute efter dejt endast. Hitta en kk på match.com är närmast omöjligt.

Jo det är en mainstream-app som precis alla använder/har laddat ned mellan 18-30. Sen är ju du mycket äldre än så kanske därför du upplever motsatsen.
Citera
2016-05-19, 18:49
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonesy.
Ye, Instämmer.

Vissa skriker trubbel bara man kollar på bilderna.
Ett par andra jag snackat med har också gett borderline vibbar, hell no åt det.

Haha samma här alla jag pratat med ger mig borderline alert! Scary shiiiiit
Citera
2016-05-19, 20:47
Bannlyst
Citat:
Om hon inte föreslår inom en dag eller två så gör jag det.

Jo det är en mainstream-app som precis alla använder/har laddat ned mellan 18-30. Sen är ju du mycket äldre än så kanske därför du upplever motsatsen.

Nej, jag är 27. Det är inte särskilt granna tjejer på Tinder. Kan inte minnas senast jag såg någon man hade vänts sig om efter på stan. Har kollat runt lite överallt.
Citera
2016-05-19, 21:05
Medlem
xaniixs avatar
nån av er som bor runt Skåne och använder denna appen? Hur är det med matchningar och sånt?
Citera
2016-05-19, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
nån av er som bor runt Skåne och använder denna appen? Hur är det med matchningar och sånt?

Riktig drygt måste jag nog säga. Det går inte ha mer än 20km och då kommer det fram massa danskar, sällan går matcha med de då det verkar som majoriteten av tjejerna där har satt på inom 10km radie. Har endast träffat 2 danskar därifrån.

Borde tillägga en rolig historia också att för en månad sen skulle träffa en annan dansk brud som aldrig dök upp och ångrade sig i sista minuten eller bara svarade inte på luren, såna brudar som gör sådant är bara hemska och jag är glad att jag inte ens träffade henne. Som tur att det var lördag då drog jag till närmsta klubb och där träffade jag en annan brud.

Ett tips om du vill ha hela Skåne är att använda en Fake GPS app och sen checka in dig på Höör och sen sätta på inom 60km avstånd då får du endast hela Skåne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in