Citat:
Ursprungligen postat av
emma80
Jag kom nog in precis i början av just det inslaget, trodde att jag fått in fel kanal. Kände inte igen henne, fattade inget och det blev lite obekvämt när jag insåg att det VAR rätt program och inte Uppdrag granskning, någon dokumentär eller liknande.
Jaja, får hoppas mer på nästa vecka, kanske lite mer Micke, Stoffe m.fl. i gammalt gott slag.
Kan förstå om du trodde det var ett helt annat program. Det var minst sagt märkligt, snudd på bisarrt. Det var too much information om en deltagare som man överhuvudtaget inte har något relation till. Tragiskt vad hon varit med om men helt olämpligt att ta upp i detta program, särskilt som sagt eftersom det kom från ingenstans, från någon man inte alls lärt känna innan i programmet.
Allt blir dessutom så stressat och forcerat när första tio minuterna går åt till kändisdomare och arrangörer. Det blir ju knappt nån tid för deltagare eller sången.
TV-produktionen kunde ju börja med att läsa denna tråd för att se vad vi trogna tv-tittare vill se mer av. Jag fattar inte hur man kan dribbla bort en karaktär som Stoffe t ex och inte ge honom mer utrymme (om det nu inte är så att han själv velat medverka mindre).