2016-05-14, 11:12
Medlem
Isnatts avatar
Jag tycker ssong tv r bra! Avsnitt 3 var vldigt bra. Det r nt visst med kvllsbilder utanfr en lantsortspizzeria dr folk rker, snackar skit och ska sga saker.
Citera
2016-05-14, 19:25
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Bonusmaterial.
LG och frra rets vinnare Marona i en duett:

https://www.youtube.com/watch?v=Wumz...ature=youtu.be

Mste sga att LG gr sig bra i den hr typen av ltar.

Riktigt bra! Han borde satsa p den typen av ltar inom tvlingens format.
Citera
2016-05-15, 10:01
Medlem
Limhamns avatar
Upptckte programmet i veckan och har nu sett alla gamla avsnitt p SVT Play. Helt underbar serie! Vilken gldje och vilken skn stmning. Har ftt ngra riktiga favoriter och kan knappt vnta till nsta avsnitt.

Mer L-G t folket!
Citera
2016-05-15, 10:30
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag hller ju med dig om detta. Vet inte om du sg Sagero89's inlgg om detta tidigare som frklarade det hela:
(FB) Klippans karaokecup
(FB) Klippans karaokecup

Nej, kanske inte nt negativt fr karaoken i stort men negativt fr programmet. Det har ju onekligt skapat lite frvning hos oss tv-tittare. Samtidigt s blir det ju lite drama nr dessa tv grupper mts, de nya och de ordinarie deltagarna. Ser ju ut som det kommer att vara nt mte med Johnny lngre fram i programmet dr denna kritik tas upp frn de ordinarie deltagarna.
Jo, jag sg det nr jag lste ikapp lite sedan och hller med dig/er om att det fr karaokens del kanske inte spelar ngon strre roll med dessa sex kvllar om ret.

Dremot r det TV-programmet som jag ser, inte besker pizzerian och karaoken, s fr oss TV-tittare r det trots allt dessa sex kvllar som r synonymt med karaokecupen.
Citera
2016-05-15, 10:45
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Jo, jag sg det nr jag lste ikapp lite sedan och hller med dig/er om att det fr karaokens del kanske inte spelar ngon strre roll med dessa sex kvllar om ret.

Dremot r det TV-programmet som jag ser, inte besker pizzerian och karaoken, s fr oss TV-tittare r det trots allt dessa sex kvllar som r synonymt med karaokecupen.

Ja, precis, det var det som var min pong eftersom ven jag bara ser det p tv.
Citera
2016-05-15, 11:30
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limhamn
Upptckte programmet i veckan och har nu sett alla gamla avsnitt p SVT Play. Helt underbar serie! Vilken gldje och vilken skn stmning. Har ftt ngra riktiga favoriter och kan knappt vnta till nsta avsnitt.

Mer L-G t folket!

Kul att du upptckt programmet och hittat hit. Vlkommen till micken!
Hoppas du sg lnkarna jag postat hr tidigare med bland annat LG's duett med Marona och hans version av Unchained melody.
Citera
2016-05-15, 20:30
Medlem
robomans avatar
h det r s bra. Jag brjade med ngra avsnitt av ssong 1 men tnkte att produktionen kanske slipats ytterligare till andra ssongen s kollade in den. Och vad bra det var. Andra ssongen knns klart vassare, det jag sett av de bda.

Men allts, det r s mnga hrliga profiler! Lars-Gran r allra bst frsts.

Fantastiskt. Mste titta vidare omedelbart.
Senast redigerad av roboman 2016-05-15 kl. 20:33.
Citera
2016-05-15, 20:42
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Har bara sett tv avsnitt men redan fastnat. Man fr en slags feel good knsla av att titta tack vare skna profiler, jag ska helt klart kolla in varenda avsnitt.
Citera
2016-05-17, 01:53
Medlem
Lostworlds avatar
Spoiler om fjrde avsnittet:

Citera
2016-05-18, 21:18
Medlem
emma80s avatar
Missat halva, s fr se det p Play sedan. Slog p SVT1 nyss och trodde frst att jag hamnat p fel kanal. Ngon som pratade om att hon blivit vldtagen / utnyttjad som barn? ppnade upp sig, bara sdr? Fr vl dra det p Play nu istllet.
Citera
2016-05-18, 21:33
Medlem
Jvlar vad sknt att L-G gick vidare, det var han vrd.
Citera
2016-05-18, 21:51
Medlem
Lostworlds avatar
Grattis till finalplatsen Lars-Gran! Vlfrtjnt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in