Citat:
Ursprungligen postat av
Sagero89
Man kan ju säga så här, det Johnny / Bitte och johnny's karaoke står för är att ALLA är välkomna till vår karaoke, varesig det är för där är TV någon tidpunkt eller för att få sjunga eller bara för att se hur det är live eller bara sitta och va / njuta av kvällen, problemen vi hade i denna säsongen var att många av dem som varit med i alla år INTE accepterade det av olika anledningar vilket är deras problem enligt mig. vi startade inte karaoken för att vissa utvalda ska få vara med utan alla!
Väldigt enkelt vill inte alla ställa upp på det får det stå för dem (Detta är min personliga åsikt, gillas inte det vet ni var jag finns om nån tar illa upp)
Jo, jag förstår att ni vill att alla ska vara välkomna till karaoken. Man ska ju inte glömma att det är en business ni har också, ni vill ju inte utesluta någon eller få folk att inte känna sig välkomna.

(Och som du tidigare förklarat så är det ju "normala förhållanden" större delen av året, dvs ingen tv-produktion, så det är ju inte så farligt med dessa veckor på det stora hela.)
Däremot är ju att vara välkommen till karaoken inte samma sak som att deklarera att "alla vill vara en del av familjen" när det som sagt finns de som bara vill synas i tv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sagero89
P.S ÄVEN om vissa inte är intresserade i karaoken i sig utan bara TV anser jag att då är det ju kul för dem? så länge dem har kul struntar jag i varför

Det kanske inte är nåt problem live på plats men som tv-tittare så anser jag inte att de hör hemma i programmet.