2016-05-14, 11:12
Medlem
Isnatts avatar
Jag tycker säsong två är bra! Avsnitt 3 var väldigt bra. Det är nåt visst med kvällsbilder utanför en lantsortspizzeria där folk röker, snackar skit och ska säga saker.
Citera
2016-05-14, 19:25
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Bonusmaterial.
LG och förra årets vinnare Marona i en duett:

https://www.youtube.com/watch?v=WumzyrHMMuE&feature=youtu.be

Måste säga att LG gör sig bra i den här typen av låtar.

Riktigt bra! Han borde satsa på den typen av låtar inom tävlingens format.
Citera
2016-05-15, 10:01
Medlem
Limhamns avatar
Upptäckte programmet i veckan och har nu sett alla gamla avsnitt på SVT Play. Helt underbar serie! Vilken glädje och vilken skön stämning. Har fått några riktiga favoriter och kan knappt vänta till nästa avsnitt.

Mer L-G åt folket!
Citera
2016-05-15, 10:30
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag håller ju med dig om detta. Vet inte om du såg Sagero89's inlägg om detta tidigare som förklarade det hela:
(FB) Klippans karaokecup
(FB) Klippans karaokecup

Nej, kanske inte nåt negativt för karaoken i stort men negativt för programmet. Det har ju onekligt skapat lite förvåning hos oss tv-tittare. Samtidigt så blir det ju lite drama när dessa två grupper möts, de nya och de ordinarie deltagarna. Ser ju ut som det kommer att vara nåt möte med Johnny längre fram i programmet där denna kritik tas upp från de ordinarie deltagarna.
Jo, jag såg det när jag läste ikapp lite sedan och håller med dig/er om att det för karaokens del kanske inte spelar någon större roll med dessa sex kvällar om året.

Däremot är det TV-programmet som jag ser, inte besöker pizzerian och karaoken, så för oss TV-tittare är det trots allt dessa sex kvällar som är synonymt med karaokecupen.
Citera
2016-05-15, 10:45
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Jo, jag såg det när jag läste ikapp lite sedan och håller med dig/er om att det för karaokens del kanske inte spelar någon större roll med dessa sex kvällar om året.

Däremot är det TV-programmet som jag ser, inte besöker pizzerian och karaoken, så för oss TV-tittare är det trots allt dessa sex kvällar som är synonymt med karaokecupen.

Ja, precis, det var det som var min poäng eftersom även jag bara ser det på tv.
Citera
2016-05-15, 11:30
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limhamn
Upptäckte programmet i veckan och har nu sett alla gamla avsnitt på SVT Play. Helt underbar serie! Vilken glädje och vilken skön stämning. Har fått några riktiga favoriter och kan knappt vänta till nästa avsnitt.

Mer L-G åt folket!

Kul att du upptäckt programmet och hittat hit. Välkommen till micken!
Hoppas du såg länkarna jag postat här tidigare med bland annat LG's duett med Marona och hans version av Unchained melody.
Citera
2016-05-15, 20:30
Medlem
robomans avatar
Åh det är så bra. Jag började med några avsnitt av säsong 1 men tänkte att produktionen kanske slipats ytterligare till andra säsongen så kollade in den. Och vad bra det var. Andra säsongen känns klart vassare, det jag sett av de båda.

Men alltså, det är så många härliga profiler! Lars-Göran är allra bäst förstås.

Fantastiskt. Måste titta vidare omedelbart.
Senast redigerad av roboman 2016-05-15 kl. 20:33.
Citera
2016-05-15, 20:42
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Har bara sett två avsnitt men redan fastnat. Man får en slags feel good känsla av att titta tack vare sköna profiler, jag ska helt klart kolla in varenda avsnitt.
Citera
2016-05-17, 01:53
Medlem
Lostworlds avatar
Spoiler om fjärde avsnittet:

Citera
2016-05-18, 21:18
Medlem
emma80s avatar
Missat halva, så får se det på Play sedan. Slog på SVT1 nyss och trodde först att jag hamnat på fel kanal. Någon som pratade om att hon blivit våldtagen / utnyttjad som barn? Öppnade upp sig, bara sådär? Får väl dra det på Play nu istället.
Citera
2016-05-18, 21:33
Medlem
Jävlar vad skönt att L-G gick vidare, det var han värd.
Citera
2016-05-18, 21:51
Medlem
Lostworlds avatar
Grattis till finalplatsen Lars-Göran! Välförtjänt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in