Citat:
Kultur? Vilken kultur, allt är ju importerat från liberala vänsterkrafter i USA. Svensk kultur har k appast med metrosexuella bögar och manshaftiga kvinnor. Snarare något som blivit populärt nu på den senare. Har bott både runt om i Europa men även i Japan och jag kan säga att jag aldrig skämts så mycket som när jag tittar på svenska reklamer. Att du inte ser något fel idet förbi definitivt till en del av problemet.
Shit, vilka insikter du bidrar med! Du måste ju verkligen se sanningen i vitöga och ha ett sådant fantastiskt kurage och intelligens, som delar med dig av dina visa reflektioner. Tänk om det ändå fanns flera sådana som du, då hade ju världen varit så mycket bättre..
Nä men på allvar. Du gör ju ganska oklara och subjektiva påståenden i din tråd. Och om jag fick gissa så är du en ganska ensam och sorglig individ, som bär på lite för mycket hat.
Du borde lära dig att rikta ditt hat på ett effektivt sätt istället! Då tror jag att du skulle kunna uppnå betydligt mer än du gjort idag.
Min poäng är bara denna: om jag skriver en tråd på detta härliga forum, så hoppas jag att du ger ett seriöst svar i framtiden, istället för ett svar som uppenbarligen endast är skrivet i ett avseende att provocera.
Uppenbarligen har du misslyckats. För om du hade lyckats, så hade du väckt ilska och hämndbegär. Istället väcker du bara skratt och ett nytt ansikte som jag kan placera i ett av mina fack av ointressanta, men ändå så vanliga och mediokert begåvade flashback användare.
Trevlig valborg förresten.