2016-04-19, 15:23
Medlem
MjaoTse-Bongs avatar
Bet365... Så fort en hör Samuel L Jackson börja säga in my hand för femhundraelftetusende gången blir jag fan tokig!
Jag orkar inte mer!!
Citera
2016-04-22, 06:02
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det är så man gör i andra "spännande kulturer" har vi ju fått lära oss. Den svenska kulturen är ju bara svennig och töntig.

Som reklamen där folk helst av allt vill umgås men ändå är så ensamma att dom tar bort ytterdörrarna! Jävla tillrättalagda trams! Skulle vara kul och se om dom tycker det är lika roligt när alkisen på fjärde kommer in och spyr i hallen. Också Ikea har jag för mig?
Citera
2016-04-22, 06:06
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Och skägget har han köpt på Buttericks.

Och trots att den fittan är så jävla kåt på sin macka så rakar han sig innan? Och vart gör han det? på jobbet? Går han hem? Och varför i helvete skulle han helt plötsligt bry sig om det? Och varför har han inte rakat sig innan då han kunnat vråla som ett blockmongo medans han snorklat och cyklat? Avgå för helvete!
Citera
2016-04-22, 08:05
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Som reklamen där folk helst av allt vill umgås men ändå är så ensamma att dom tar bort ytterdörrarna! Jävla tillrättalagda trams! Skulle vara kul och se om dom tycker det är lika roligt när alkisen på fjärde kommer in och spyr i hallen. Också Ikea har jag för mig?
Ja den är rätt knepig iof. Fast hellere än alkis i hallen än en arab på vinden

Gammalt djungelordspråk
Citera
2016-04-24, 00:55
Medlem
Elementarts avatar
Halebop som IKEA kör ju på med samma gamla ruttna reklamfilmer.
Citera
2016-04-28, 01:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det är så man gör i andra "spännande kulturer" har vi ju fått lära oss. Den svenska kulturen är ju bara svennig och töntig.

Jag kräks på den reklamen det verkligen dryper identitetskris om den och kulturförfallet i detta landet blir bara mer och mer patetiskt för varje år som går, när tar det slut.
Citera
2016-04-28, 01:25
Bannlyst
Arlas jävla genusreklamer gör att man blir illamående och jag har inte konsumerat deras produkter på säkert 3 år. Man försöker verkligen vända upp och ner på vad som är normalt i samhället. En bögig halvman som sitter och tar bilder på sin macka som en fjortisbloggare och alla dessa gnälliga kvinnor med mansyrken som gång på gång gnäller hur jobbigt det är att var kvinna i ett mansyrke. Jag kräks. Hoppas Arlas kossor får galna kosjukan.
Citera
2016-04-28, 10:54
Medlem
Rick.Jamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affekaffe
Arlas jävla genusreklamer gör att man blir illamående och jag har inte konsumerat deras produkter på säkert 3 år. Man försöker verkligen vända upp och ner på vad som är normalt i samhället. En bögig halvman som sitter och tar bilder på sin macka som en fjortisbloggare och alla dessa gnälliga kvinnor med mansyrken som gång på gång gnäller hur jobbigt det är att var kvinna i ett mansyrke. Jag kräks. Hoppas Arlas kossor får galna kosjukan.

Låter som en jobbig morgon, har du länk till denna så förskräckliga reklamfilm?
Nä, skärpning hörru, har du aldrig läst mamma mu eller !?

Nä Arla som företag och den svenska kulturen är det enligt mitt tycke inget fel på iaf. Bo utomlands ett tag så ska du se att det finns värre
Citera
2016-04-28, 12:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rick.James
Låter som en jobbig morgon, har du länk till denna så förskräckliga reklamfilm?
Nä, skärpning hörru, har du aldrig läst mamma mu eller !?

Nä Arla som företag och den svenska kulturen är det enligt mitt tycke inget fel på iaf. Bo utomlands ett tag så ska du se att det finns värre

Kultur? Vilken kultur, allt är ju importerat från liberala vänsterkrafter i USA. Svensk kultur har k appast med metrosexuella bögar och manshaftiga kvinnor. Snarare något som blivit populärt nu på den senare. Har bott både runt om i Europa men även i Japan och jag kan säga att jag aldrig skämts så mycket som när jag tittar på svenska reklamer. Att du inte ser något fel idet förbi definitivt till en del av problemet.
Citera
2016-04-29, 03:35
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affekaffe
Kultur? Vilken kultur, allt är ju importerat från liberala vänsterkrafter i USA. Svensk kultur har k appast med metrosexuella bögar och manshaftiga kvinnor. Snarare något som blivit populärt nu på den senare. Har bott både runt om i Europa men även i Japan och jag kan säga att jag aldrig skämts så mycket som när jag tittar på svenska reklamer. Att du inte ser något fel idet förbi definitivt till en del av problemet.

Svensk reklam är pinsam. Lite overkligt när man hör hur många dagar, tagningar och människor som är inblandade när man gör en kort reklamfilm med bara massa blaj.
Citera
2016-04-29, 09:09
Medlem
systemkollapss avatar
Hata hat med Molly Sandén och Magnus Carlson. Molly och Magnus går runt som väktare i någon tunnelbana för att hålla koll så inga passagerare näthatar. Förmynderi och storebrorssamhälle. Gör det inte bättre att Roberta Alenius tillika Reinfeldts nya sambo har ett finger med i Telias reklamkampanj.

Citat:
Ursprungligen postat av Roberts Alenius
mörda de där på Radiotjänst och skära ballarna av dem”.

Hata hat Jag ser vad Reinfeldt ser i henne.
Senast redigerad av systemkollaps 2016-04-29 kl. 09:30.
Citera
2016-04-30, 00:15
Medlem
t3x5s avatar
Den här förbannade reklamen som är så fruktansvärt usel och visas stup i kvarten på i stort sett alla kanaler får mig att vilja slänga ut min tv. Hans skrikande skär in i märgen och framkallar psykiska problem.

https://www.youtube.com/watch?v=LUi9-tylDTo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in