2016-05-18, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prototyp1
Är det bättre/mer folk på Tinder under sommaren?

Med hänvisning till 2 sommar i rad med Tinder så kan jag meddela att det är dött på tinder och matches minskar drastisk.
Senast redigerad av Arisk-Kurd 2016-05-18 kl. 19:58.
Citera
2016-05-18, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
Kollade lite bilder på google och det kan nog fan ha varit en afrikan alltså hahaha

Hur i helvete kan man ta fel på negrer och andra grupper? Enbart färg definierar inte "afrikan".
Citera
2016-05-18, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arisk-Kurd
Med hänvisning till 2 sommar i rad med Tinder så kan jag meddela att det är dött på tinder och matches minskar drastisk.

Ja det börjar märkas tydligt.
Citera
2016-05-18, 20:37
Medlem
xaniixs avatar
Citat:

Fan är det verkligen så? Jag som hade tänkt testa Tinder nu till sommaren och försöka bli av med min oskuld Antar att jag får hitta något annat sätt nu.
Citera
2016-05-18, 21:15
Bannlyst
Citat:

Men studenterna borde ju vara lediga... Vem åker utomlands i 8 veckor?
Citera
2016-05-18, 22:48
Medlem
Ghurps avatar
Alltså wow. Glömt borr hue psykade tjejer de finns på tinder. Hur het en tjej är så fk nooooo. I aint dipping a psycohoodrat unleas i get paid
Citera
2016-05-19, 07:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetime.
Men studenterna borde ju vara lediga... Vem åker utomlands i 8 veckor?

Studenterna åker hem och är upptagna med nåt annat.
Det handlar inte om utomlands utan mer att folk i allmänhet kommer lägga mindre tid på sociala medier när värmen drar igång då finns det andra saker göra som träffa killar på sena sommar kvällsfester, grilla, bada or whatever. Sverige är till befolkning ett litet land o heller inte populär bland turister, hade det varit städer som London med sina 11 miljoner så hade inte det varit märkbart, där finns det alla möjliga typer men i Sverige saknar tjejerna egen verklighet och istället förljer normer och vad majoriteten gör.
Citera
2016-05-19, 07:52
Medlem
jonesy.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
Alltså wow. Glömt borr hue psykade tjejer de finns på tinder. Hur het en tjej är så fk nooooo. I aint dipping a psycohoodrat unleas i get paid

Ye, Instämmer.

Vissa skriker trubbel bara man kollar på bilderna.
Ett par andra jag snackat med har också gett borderline vibbar, hell no åt det.
Citera
2016-05-19, 13:32
Bannlyst
En av mina matchningar har åldrats två år - gått från 29 till 31 på 2 månader. Det är ett fejkkonto, va?
Senast redigerad av Spacetime. 2016-05-19 kl. 13:40.
Citera
2016-05-19, 14:09
Bannlyst
Citat:
[b]

Ju mer du tar bort match med anledning "beter sig dåligt offline" desto mer kommer du få belöning tillbaka och kommer visas i flödet vilket gör du kommer få nya matcher inom nån minut eller timme.

Du vet detta hur?
Citera
2016-05-19, 14:15
Medlem
Det har varit väldigt sparsamt med matchningar den här veckan. Ovanligare än innan. Någon annan som upplever samma?
Citera
2016-05-19, 15:26
Medlem
mau5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Det har varit väldigt sparsamt med matchningar den här veckan. Ovanligare än innan. Någon annan som upplever samma?
Upplever exakt samma sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in