2016-05-18, 00:28
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arisk-Kurd
Håller på skriva eBook just om det ämnet. Kommer informera i denna tråd när den klar. Men i grund och botten handlar det mesta om utseende på Tinder sen går det såklart maxa sin resultat med andra saker som jag just tar upp i kommande ebooken.

Ser fram emot den! Jag ser själv jävligt bra ut och när fick ligga plenty lot när man var ute i svängarna. Vi borde dela våra erfarenheter
Citera
2016-05-18, 01:07
Medlem
Askenars avatar
Har haft Tinder ett par månader och gjort ett par observationer:

Appen funkar bäst i en större stad (50% fler invånare gjorde stor skillnad)

Ta bort gamla matchningar som inte svarat

Tinder verkar buffra swipes, jag kan högerswipa 50 ggr sen måste appen ladda in bilderna.

För att mjölka swipes ändrar jag avståndet +/-4km periodvis.

Plus fungerar, ska bara prova en månad.

Man kan få en aning om hur väl man matchar med tiden som spenderas på konverationer, igår chattade jag med 4 kvinnor samtidigt inom loppet av 7h och intresset är fortfarande kvar hos alla.

Mina 2 cent, kan någon fylla i mer så blir jag glad. De tipsen jag använder ovan är oberoende utseende.
Citera
2016-05-18, 02:12
Medlem
Pescasss avatar
Var så nyfiken att sätta på en mörkhyad person att jag kände för att testa, hon skrev på perfekt svenska så jag trodde hon var svensk tills jag träffade henne.

Detta visade sig då vara en eu migrant och hon bröt som fan. Men visst hade hon en bra kropp alltid och rätt sött ansikte så jag tänkte bara - i dont give a fuck, jag kör.

Aja nu har jag testat i alla fall och kan väl ge betyg på 4/10 styva kukar - nej jag kommer inte att testa igen då det inte fick mig så tänd som jag trodde att jag skulle bli till slut.
Citera
2016-05-18, 03:12
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
Var så nyfiken att sätta på en mörkhyad person att jag kände för att testa, hon skrev på perfekt svenska så jag trodde hon var svensk tills jag träffade henne.

Detta visade sig då vara en eu migrant och hon bröt som fan. Men visst hade hon en bra kropp alltid och rätt sött ansikte så jag tänkte bara - i dont give a fuck, jag kör.

Aja nu har jag testat i alla fall och kan väl ge betyg på 4/10 styva kukar - nej jag kommer inte att testa igen då det inte fick mig så tänd som jag trodde att jag skulle bli till slut.

Så once you go black teorin funka inte på dif
Citera
2016-05-18, 12:32
Medlem
56ks avatar
Citat:

Så du hade sex med en tiggare (eu migrant)?
Det var en ung tiggartjej som tittade länge på mig varje gång jag besökte affären. Ibland när hon var inne i butiken samtidigt som mig så försökte hon få ögonkontakt. Det kändes väldigt märkligt.
Citera
2016-05-18, 13:02
Medlem
Pescasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 56k
Så du hade sex med en tiggare (eu migrant)?
Det var en ung tiggartjej som tittade länge på mig varje gång jag besökte affären. Ibland när hon var inne i butiken samtidigt som mig så försökte hon få ögonkontakt. Det kändes väldigt märkligt.

Jag vet helt ärligt inte vad det var för någonting, hon var mörk och hade svårt för svenska språket men i skrift var hon som vem som helst.
Tror dock inte det var en tiggare då hon bodde i kåk och hade på sig fräsha kläder.

Förövrigt var hon 21 år och hade ett barn på 9månader haha - klart som fan jag körde med kondom.
Senast redigerad av Pescass 2016-05-18 kl. 13:04.
Citera
2016-05-18, 13:12
Bannlyst
Är det bättre/mer folk på Tinder under sommaren?
Citera
2016-05-18, 13:14
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Jag vet helt ärligt inte vad det var för någonting, hon var mörk och hade svårt för svenska språket men i skrift var hon som vem som helst.
Tror dock inte det var en tiggare då hon bodde i kåk och hade på sig fräsha kläder.

Förövrigt var hon 21 år och hade ett barn på 9månader haha - klart som fan jag körde med kondom.

En mörkhyad person som var EU-migrant? Så typ fransk-afrikan? Om hon nu är EU-migrant, dvs medborgare i ett av eu-länderna, och mörkhyad, vilket t ex inte rumänerna är, vad är hon då?
Citera
2016-05-18, 13:16
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prototyp1
Är det bättre/mer folk på Tinder under sommaren?

Inte mer än vanligt vad jag minns. Många som drar på semester och gör annat. Däremot blir det ju lite lättare att matcha med just turister som då oftast vill bli guidade
Citera
2016-05-18, 14:59
Medlem
Pescasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
En mörkhyad person som var EU-migrant? Så typ fransk-afrikan? Om hon nu är EU-migrant, dvs medborgare i ett av eu-länderna, och mörkhyad, vilket t ex inte rumänerna är, vad är hon då?
Haha har ingen aning om vad det var, är sjukt dålig på att bedömma vart folk kommer ifrån
Citera
2016-05-18, 16:09
Medlem
56ks avatar
Citat:

Jag har dålig koll på MEA tjejer men jag vet att afrikanska tjejer inte har några problem att snöra upp svenska män. Man ser negresser med vita män regelbundet, det kan skifta från par i 30 års åldern till par i 50 års åldern.
Men du måste väl ändå se skillnad på en Afrikan och kvinna från Mellanöstern, alternativt Bulgarien/Rumänien.
Citera
2016-05-18, 16:21
Medlem
Pescasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 56k
Jag har dålig koll på MEA tjejer men jag vet att afrikanska tjejer inte har några problem att snöra upp svenska män. Man ser negresser med vita män regelbundet, det kan skifta från par i 30 års åldern till par i 50 års åldern.
Men du måste väl ändå se skillnad på en Afrikan och kvinna från Mellanöstern, alternativt Bulgarien/Rumänien.

Kollade lite bilder på google och det kan nog fan ha varit en afrikan alltså hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in