2016-05-16, 21:47
Medlem
Kriminalarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Aldrig fått någe "brosk" eller "ben" i cevapin, var Joe Labero i närheten när du smakade på den!

Du kanske hade turen att få brosket i en glugg i tandraden din?

Var några år sedan jag käkade Lidls cevapcici, av förklarliga skäl, men det kanske har bättrat sig.
Citera
2016-05-16, 22:25
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalaren

Var några år sedan jag käkade Lidls cevapcici, av förklarliga skäl, men det kanske har bättrat sig.

Broskbitar får man i alla färdiga färsrätter, det hör liksom till...
Citera
2016-05-17, 18:28
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalaren

Haha, bra där!
Citera
2016-05-17, 23:09
Medlem
Elementarts avatar
Lidl har extrapris på glass denna vecka av märket gelatelli, jag har bara smakat Magnum-kopiorna, men hur är deras andra glassar?
Citera
2016-05-17, 23:21
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Lidl har extrapris på glass denna vecka av märket gelatelli, jag har bara smakat Magnum-kopiorna, men hur är deras andra glassar?

Jag tycker iaf dom är helt okej.
Citera
2016-05-18, 18:12
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart

Var på Lidl i dag och tänkte köpa lite glass eftersom jag har varit så sugen på det på sistone. Jag tyckte inte att de hade så mycket roligt tyvärr. Jag vill helst ha strutar eller pinnar och där var det ett rätt skralt utbud av just Magnum-kopiorna och några rätt generiska strutar som inte såg så spännande ut. De har ju Ben & Jerrys-kopiorna som vissa gillar, men det är inte alls min typ av glass.

Köpte i alla fall på mig fler av deras Jumbo Fries, riktigt bra pommes. Gillar inte deras enkilossäck av tunnare pommes, de blir rätt trista i ugnen (säkert bättre i fritös men jag friterar aldrig). Jumbo Fries blir riktigt bra i ugn dock, krispiga och gyllenbruna.
Citera
2016-05-18, 18:22
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Var på Lidl i dag och tänkte köpa lite glass eftersom jag har varit så sugen på det på sistone. Jag tyckte inte att de hade så mycket roligt tyvärr. Jag vill helst ha strutar eller pinnar och där var det ett rätt skralt utbud av just Magnum-kopiorna och några rätt generiska strutar som inte såg så spännande ut. De har ju Ben & Jerrys-kopiorna som vissa gillar, men det är inte alls min typ av glass.

Köpte i alla fall på mig fler av deras Jumbo Fries, riktigt bra pommes. Gillar inte deras enkilossäck av tunnare pommes, de blir rätt trista i ugnen (säkert bättre i fritös men jag friterar aldrig). Jumbo Fries blir riktigt bra i ugn dock, krispiga och gyllenbruna.
Har du provat 11-packen? Den med flera olika sorter, något westerntema har jag för mig, samtliga är goda men noggerkopiorna är super.
Citera
2016-05-18, 18:29
Moderator
Gromguttens avatar
En månads (drygt) Lidlabstinens stillades idag. Främsta kapet: att de ljuvliga färskkorvarna har fått två nya kompisar. Skall bli fint att testa av i helgen.

Lite synd att de hade kvar så lite av iberiska kampanjen bara, men nappade åtminstone åt mig lite boquerones och anchovisoliver. Man får vara glad før det lilla.
Citera
2016-05-18, 18:33
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Har du provat 11-packen? Den med flera olika sorter, något westerntema har jag för mig, samtliga är goda men noggerkopiorna är super.

Ah, nej den missade jag. Ska hålla utkik efter den nästa gång. Nogger är bland det bästa så om de har fått till en ripoff på den som funkar så låter det som något för mig. Har köpt en kartong Nogger på ICA ibland, eller klassikerlådan där den också finns med. Men de är ganska dyra, Lidl brukar ha avsevärt attraktivare prisbild.

Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
En månads (drygt) Lidlabstinens stillades idag. Främsta kapet: att de ljuvliga färskkorvarna har fått två nya kompisar. Skall bli fint att testa av i helgen.

Lite synd att de hade kvar så lite av iberiska kampanjen bara, men nappade åtminstone åt mig lite boquerones och anchovisoliver. Man får vara glad før det lilla.

På "min" Lidl fanns massor kvar. Deras iberiska tema känns inte så populärt, även om de produkter jag har köpt har varit bra. Det brukar ofta finnas kvar grejer från den kampanjen länge i butikerna.
Citera
2016-05-18, 18:36
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Ah, nej den missade jag. Ska hålla utkik efter den nästa gång. Nogger är bland det bästa så om de har fått till en ripoff på den som funkar så låter det som något för mig. Har köpt en kartong Nogger på ICA ibland, eller klassikerlådan där den också finns med. Men de är ganska dyra, Lidl brukar ha avsevärt attraktivare prisbild.

Kollade veckans blad nu, den heter western-box, 19,95:-. Det är inte riktigt nogger men en kolasträng i mitten och chokladöverdrag. Det är docj fyra sorter i lådan, ett par isglassar också.
Citera
2016-05-18, 18:41
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:

På "min" Lidl fanns massor kvar. Deras iberiska tema känns inte så populärt, även om de produkter jag har köpt har varit bra. Det brukar ofta finnas kvar grejer från den kampanjen länge i butikerna.

De iberiska är de som jag tycker håller høgst kvalitet, men dessvärre var skinkor och korvar slut men visst - skorpor och frusen apelsin finns ju kvar till i september...
Citera
2016-05-18, 21:14
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:

Det tar jag med mig!
Har sökt efter bra "ugnspommes" ett tag nu och hoppas jag blir lika nöjd som du!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in