Citat:
Ursprungligen postat av
Zarfiot
Hur ska du ha det? Först säger du att naturens ordning inte gäller och sedan hänvisar du till den starkares rätt som ett skäl till att några ska vara inlåsta.
Det är de girigastes rätt i form av en globalistisk finanselit som sätter den politiska agendan. Detta är då en naturvidrig rätt som sätter årtusenden av evolutionär anpassning ur spel och i förlängningen utrotar alla högre livsformer. Jag tror nämligen inte att vi blir så livskraftiga när vi tror oss kunna byta kön och livsmiljö på samma sätt som man byter skjorta. Jag tror att det kanske är så att det finns en ordning som vi måste anpassa oss till om vi vill överleva på lång sikt. För mig är det detta som denna bild symboliserar.
Nja. Det är nazisterna som sitter inlåsta på anstalt som rättfärdigar sina brott med en ideologi som passar, den starkes rätt. De menar att den som inte kan skydda sig själv och sin egendom hade de rätt att råna misshandla eller våldta.
Jo det har jag förstått att du står för att det finns högre mänskliga livsformer och andra lite mindre värda. Det tror jag också att därför som Borlängeprotesten mot den människosynen sprids så förbaskat över världen.
Här är ännu en bildpublicering. Visserligen en annan vinkel än den som TS började med. Men förnekelselobbyn kanske menar att den också år arrangerad och att kvinnan också uppenbart kände den fotografen.
http://www.terrorismwatch.org/2016/05/anti-racism-groups-and-far-right-what.html