2016-05-16, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersM79
Tinder har förändrats sista halvåret tycker jag. Före jul fick jag alltid ett par match i månaden, nu får jag ingen, utom nätfiskarna som alltid skickar samma mess:.

Ett par match i månaden? Jag får match dagligen. Vart bor du?
Citera
2016-05-16, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Teguin
Jag kör med bio: Drömmen är att hitta någon som älskar squats, verkar fungera bra matchar typ bara med brudar som har gym/träningsbilder

Jag snor den
Citera
2016-05-16, 22:06
Bannlyst
Har skrivit på min bio nu i en vecka:

"Räkna med jag tar bort matchen om du slutat svara eller inga svar alls"

Har gett effekt och all börjar helt plötsligt svara än vanligt

har även en gammal version av Tinder där jag kan se "senaste aktivitet" en funktion som togs bort efter den stora uppdateringen i höstas.
Senast redigerad av Arisk-Kurd 2016-05-16 kl. 22:09.
Citera
2016-05-16, 22:24
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Ett par match i månaden? Jag får match dagligen. Vart bor du?

Vill jag inte ha in hel köpenhamnsområdet (som bara består av hipster-vänster-feminister) så måste jag ha ett ganska snävt sökområde. Eller så kanske jag är kräsnare med vilka jag like:ar...
Citera
2016-05-16, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dodsknarkarnazi
Jag snor den
Kör på
Citera
2016-05-16, 23:22
Medlem
Drumedarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arisk-Kurd
Hah! Vadfan ska tjejerna säga om mig då?

Har legat med ungefär 84 personer från tinder och det är bara 6 av de jag har hört av mig och har de som KK nu resten såg jag de bara som engångsgrej.

Brukar även notera vilken datum och vilken stad kom tjejen ifrån efter varje knull så har rätt så bra koll på vilka jag har legat med ändå

Antar att du bara langade fram din fb dase? Skytnisse minsann!
Citera
2016-05-16, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AndersM79
Vill jag inte ha in hel köpenhamnsområdet (som bara består av hipster-vänster-feminister) så måste jag ha ett ganska snävt sökområde. Eller så kanske jag är kräsnare med vilka jag like:ar...

Hur gammal är du? Tinder är inte för nån över 35+.

Majoriteten av tjejena har på från 18-26 år i deras spannmålet.

Folk måste fatta att Tinder inte är för vem som helst, man måste först och främst ha det traditonella utseendet som påminner om modell ansikte och vara mellan 18-30 år.
Sen kan du räkna med få match med 8-10 rank brudarna.

Att du och ni inte är något av ovanstående då är det vanligt att ni får nån match i veckan eller månaden.
Senast redigerad av Arisk-Kurd 2016-05-16 kl. 23:30.
Citera
2016-05-17, 00:10
Bannlyst
Hahaha, dök nyss upp ett gammalt ligg (typ 6 år sedan). Hon var rätt snygg på den tiden men nu.. Naee. Fascinerande ändå, hur fort tjejer rasar utseendemässigt.
Citera
2016-05-17, 00:20
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBdasen
Man kanske inte går in på vartenda jävla profil "insert valfri emojin dum ibhuvudet"

Du behöver inte ens gå in på profilen. Har man inte lärt sig det superuppenbara mönstret efter typ 3 bottar förtjänar man alla "dum ibhuvudet"-emojis i världen.
Citera
2016-05-17, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dodsknarkarnazi
Hahaha, dök nyss upp ett gammalt ligg (typ 6 år sedan). Hon var rätt snygg på den tiden men nu.. Naee. Fascinerande ändå, hur fort tjejer rasar utseendemässigt.

Kvinnor har tunnare skinnlager, inte konstigt
Citera
2016-05-17, 14:15
Bannlyst
Haha förvånas aldrig, får en matchning och ett hej, skriver hej tillbaka sen inget.
Citera
2016-05-17, 14:25
Medlem
Det är ju lite märkligt att vissa inte svarar alls, rätt så vanligt skulle jag säga. Man får en matchning och skriver men sedan inget svar, men samtidigt tar de inte bort matchningen heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in