2016-05-16, 13:51
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Inte ett enda inlägg om folk som:

1. Inte kunnat sova.
2. Inte kunnat jobba.
3. Inte kunnat äta.

Har ni alla redan hämtat ut förlusten i förskott eller?

Uselt. Är det derby eller?
Kl 19. Jag har sovit dåligt (förmodligen inte pga derbyt), är hemkommen från plugget och har ätit såväl gröt som lasagne idag.
Citera
2016-05-16, 14:06
Medlem
Citat:

1. Inte kunnat sova.
2. Inte kunnat jobba.
3. Inte kunnat äta.

Jepp.. ju fler förluster vi radar upp ju större bli ångesten på läktaren, jag orkar inte mer. När bajen gjorde 3-1 var allt hopp dött, påminellsen om att vi inte vunnit på minst 5 år blev alltför stor.
Citera
2016-05-16, 14:06
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Kl 19. Jag har sovit dåligt (förmodligen inte pga derbyt), är hemkommen från plugget och har ätit såväl gröt som lasagne idag.

Jag åt falafel till lunch och har haft en lite lös konsistens på min avföring dagen till ära. Kan inte bekräfta att det är pga derbyt, men man ska inte räkna ut det!
Citera
2016-05-16, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Vilka är dessa 4?

1. Fuad Bachirou - central mittfältare som var en av huvudanledningarna till att vi gick upp, ansedd av många som vår bästa spelare
2. Alex Dyer - vår kapten som spelat mer eller mindre varje minut senaste två åren.
3. Jamie Hopcut (borta nästan hela året pga benbrott) - vår tidigare klart mest framstående anfallare och dessutom främste målskytt senaste åren
4. Valid Atta kom visserligen in sista 5 men har utgjort mittlås under säsongen tillsammans med Sotte (småskavanker i ryggen är förmodligen orsaken att han inte lirade från start)
Citera
2016-05-16, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Problemet hos Göteborg ligger i att man har förändrat sitt spelsätt och försöker nu spela någon sorts passningsorienterad fotboll fastän man inte har spelarmaterialet för det. Jag menar, Seb Eriksson är ett spöke och sitt forna jag (riktigt tråkigt att se hur hans karriär har gått till spillo efter alla knäskador) och den där dansken kan inte passa framåt även om hans familj vore under pistolhot. Man har en trupp som är anpassad efter att spela brottarfotboll och springa i djupled helt enkelt.

Nej. Dags att tänka om för Göteborg. Det var längesen man såg en kreatör på mitten för Göteborg. Varför i helvete får inte Paka spela i mitten? Varför är man så rädda från Göteborgs håll att släppa fram denna sortens spelare?

I andra allsvenska lag släpps unga spelare fram friskt. I Göteborg får du 5-10 minuters inhopp men aldrig hela matcher även om du var matchens bästa spelare. Inte otippat att unga spelare väljer bort IFK Göteborg när man ska ta steget upp som A-lagsspelare.

I just Pakas fall så handlar det om att han inte är uppe i matchtempo än. Han är helt slut även när han bara spelat 30 minuter för att han inte är van vid A-lagsfotboll, så han får agera supersub ett tag till.

Sabah fick debutera igår, vilket är riktigt kul.
Citera
2016-05-16, 14:27
Bannlyst
Citat:

1. Inte kunnat sova.
2. Inte kunnat jobba.
3. Inte kunnat äta.

God dag yxskaft! Gissa själv din Leksandssupporter!

Prova själv och byt skor så kanske du inser varför man som Dif-supporter inte är överdrivet optimistisk eller entusiastisk.
Prova att inte vinna ett derby på typ 10 år
Prova att titta på ett lag som underpresterar så enormt när det vankas derbyn att det hela går att jämföra med många svenska idrottare inför stora mästerskap. De kommer som favoriter men när det verkligen gäller så klarar de inte av pressen.

Är det då konstigt att man helt enkelt håller käften för att slippa skadeskjutna kråkor som dig själv stå och häckla efter matchen.
Citera
2016-05-16, 14:28
Medlem
Tyvärr har man för många jävla polare som håller på råttorna, det är dessa jävla människor som man får ångesten av!

Att Djurgården förlorar ett derby är väl en vana eller ovana, det kommer inte bli bättre fören vi bytt tränare, fast nu gjorde ju gnaget bort sig genom att sparka Alm, varför inte vänta tills EM uppehållet?

Alm hade hur som helst pulvriserat Djurgårdens spelidé och vunnit med 3-0 typ, Fast nu med Rikard som kommer in och rör om kan det sluta hur som helst.

Det tände iaf ett litet hopp. kan man kanske hoppas på 1-1
Citera
2016-05-16, 14:43
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:

1. Inte kunnat sova.
2. Inte kunnat jobba.
3. Inte kunnat äta.

Tänkte skriva nåt sådant 03:00 idag men sen sket jag i det, ska bättra mig i fortsättningen

Nervositeten har kickat in.. Bara att dricka bärs snart och hoppas att fittorna åker på så mycket kuk att dom blir uttöjda resten av deras pissiga existens..
Citera
2016-05-16, 16:57
Medlem
Blomqvist skadar och missar resten utav vårsäsongen. Stort avbräck, han har varit fenomenal och det skapar ytterligare frågetecken. Hadenius eller Tess? Luktar Hadenius. Stabil och säker defensivt men inget bländande i offensiven.
Citera
2016-05-16, 16:59
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hets!
Blomqvist skadar och missar resten utav vårsäsongen. Stort avbräck, han har varit fenomenal och det skapar ytterligare frågetecken. Hadenius eller Tess? Luktar Hadenius. Stabil och säker defensivt men inget bländande i offensiven.
Tekie har väl hamnat på kanten i Traustasons gamla position.
Citera
2016-05-16, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Tekie har väl hamnat på kanten i Traustasons gamla position.

Han är tillbaka från sin avstängning och lär spela kontraktet ut.
Citera
2016-05-16, 17:05
Medlem
Citat:

1. Inte kunnat sova.
2. Inte kunnat jobba.
3. Inte kunnat äta.

Har redan hämtat ut vinsten. Det här blir lätt.

Mvh
Jinx Master
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in