2016-05-14, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
om vi ponerar att det stämmer, är det inte troligare att han isåfall såg detta när det annonserades att han vann (dvs innan tacktalet)? tycker det känns mer troligt än att han på scenen stått och undersökt vilka som applåderar ett trettiotal meter bort. har iofs ingen vidare koll på fotbollsgalan så de olika landslagstrupperna kanske inte ens sitter nära varandra, men det var iaf den bilden jag fick i huvudet när jag läste artikeln.

Nej, damernas bord är bakom Zlatans rygg så dem har han inget synfält mot förrän han kommer upp på scen och vänder sig emot publiken.
Citera
2016-05-14, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Nej, damernas bord är bakom Zlatans rygg så dem har han inget synfält mot förrän han kommer upp på scen och vänder sig emot publiken.

okej. ja, då kan dom ju gärna skylla sig själva om zlatan portade dom från träffen
Citera
2016-05-14, 19:38
Medlem
MrSkargards avatar
Det var bara bra att Zlatan såg till så att vår konung slapp träffa C-kändisarna.
Citera
2016-05-14, 19:46
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det var bara bra att Zlatan såg till så att vår konung slapp träffa C-kändisarna.

Precis, han fixade en ursäkt åt dom.
Citera
2016-05-14, 20:48
Medlem
han skulle inte kunna tänkas gå till a.madrid?

skulle han kunna bli en free agent under en säsong? dvs spela 3 månader här, 5 matcher där, 1 månad där osv??? alltså en tevez hard core.
Citera
2016-05-14, 20:52
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
han skulle inte kunna tänkas gå till a.madrid?

skulle han kunna bli en free agent under en säsong? dvs spela 3 månader här, 5 matcher där, 1 månad där osv??? alltså en tevez hard core.

Nu när du säger det, en sista säsong i AM, hur sjukt hade det inte varit
Citera
2016-05-14, 21:07
Medlem
Mitt tips är, trots att det egentligen är för tidigt att tippa, att Ibrahimovic går till Man United och att Neymar hamnar i PSG. Jag tror inte PSG skulle släppa Zlatan om de inte känner sig säkra på att de kan värva en superstjärna som ersätter honom. Cavani tror jag knappast att man är beredd att satsa på som nummer ett i klubben.
Citera
2016-05-14, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Mitt tips är, trots att det egentligen är för tidigt att tippa, att Ibrahimovic går till Man United och att Neymar hamnar i PSG. Jag tror inte PSG skulle släppa Zlatan om de inte känner sig säkra på att de kan värva en superstjärna som ersätter honom. Cavani tror jag knappast att man är beredd att satsa på som nummer ett i klubben.

Varför skulle Neymar lämna Barcelona för PSG?
Citera
2016-05-14, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Varför skulle Neymar lämna Barcelona för PSG?

Varför inte?

PSG har pengar, Suarez gör fler mål i Barca och Messi är gud där. Finns redan brassar i PSG också. Känns inte alls särskilt konstigt om PSG skulle lyckas locka dit honom.
Citera
2016-05-14, 21:27
Medlem
Smirmats avatar
Rätt mäktigt att man tar ett uppehåll på 1 minut mitt i matchen för att hylla Ibra.
Citera
2016-05-14, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Varför inte?

PSG har pengar, Suarez gör fler mål i Barca och Messi är gud där. Finns redan brassar i PSG också. Känns inte alls särskilt konstigt om PSG skulle lyckas locka dit honom.

Men han kan egentligen inte vinna något där. Champions League har han redan vunnit och Ligue 1 är strunt samma och att PSG skulle vinna CL är inte så troligt. Ett rent pengamove och han tjänar väl tillräckligt redan...

PL, BL...allt annat än Ligue 1.
Citera
2016-05-14, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Men han kan egentligen inte vinna något där. Champions League har han redan vunnit och Ligue 1 är strunt samma och att PSG skulle vinna CL är inte så troligt. Ett rent pengamove och han tjänar väl tillräckligt redan...

PL, BL...allt annat än Ligue 1.

Han kan vinna VM-Guld genom att spela ihop sig med lagkamrater från Brasilien.

Fast nu ska vi inte diskutera detta här. Detta är bara mitt tips och det kommer troligtvis inte bli så, men vad vore silly season utan att man ska tippa

Zlatan kan vi fortsätta diskutera, jag hoppas och tror på Man United. Drar han redan till MLS så skulle det vara extremt tråkigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in