Citat:
Ursprungligen postat av
Mellbergan
80% stämmer inte. Du bara drar till med en siffra du tycker verkar bra. Zlatan har slagit en hel del straffar för Sveriges landslag med på senare år som du inte räknar med. Som även dem han har suttit, något som du givetvis inte räknar med. Dina 70%(eller 80%) statistik är helt åt helvete.
Med all respekt. Tycker du verkar vara en vettig skribent i övrigt! Men här är du ute och cyklar. Du bara kommer med påhittade siffror som helt saknar substans.
Ok, du har ratt, det ror sig nog snarare om uppemot 90 %. Tvivlar dock pa att det ror sig om mer an 90 %.
Zlatan ar en relativt bra och saker straffskytt, men det gar inte att snacka bort att han har missat minst 7 totalt, varav 4 de senaste 18 manaderna, och missat 67 % av alla sina straffar under strafflaggningar.
Det kanns som jag har upprepat mig alldeles for mycket nu sa jag valjer att lamna diskussionen, men ja, jag kan stracka mig till att han ar bra pa straffar. Jag gar dock inte med pa "makalos". Sana superlativ sparar jag for Le Tissier., Zidane, Shearer, Mendieta, och andra som bara missade i extremfall.