Citat:
Ursprungligen postat av
peter123456
Ack ja.....mot dumheten kämpar själva gudarna förgäves...punkt.
Kul argumentationsteknik. Invektiv, stora bokstäver, insinuerande och kalla andra både det ena och det andra. Så gör man vanligtvis när man har en lös grund att stå på, känner sig trängd eller vet att man har fel. Tre konkreta saker har jag läst, resten av dina inlägg har gått ut på att kalla mig blåst, moraltant, hallick etc.
Om jag skulle moralisera över sexköp, eller ens vara intresserad av det hade jag både läst och kommenterat i de trådarna, inte sant? Det är enkom massagen och kringliggande som är av intresse.
Samma med Thaiman, men det är sedan gammalt.
NU ska du få lite moraliserande, eftersom du redan klistrat det på mig;
Om man talar om för anonyma nätanvändare huruvida de vet något om salonger och thaivärlden påskiner man att man själv är insatt. Då undrar jag hur det kommer sig att du inte träffat på de tjejer som innerligt hatar det de håller på med och sina kunder. Med minimal kunskap i thailändska kan man höra skitsnacket direkt man går in i en salong tills man lämnar densamma.
Har du inte träffat på psykiskt nedbrutna massöser med drogproblem och totalförstörd sexualitet?
Och mycket annat.
Du får gärna behålla din åsikt om att sexköp med thailändskor är ett rent utbyte av pengar, som att sälja en cykel(för att återkoppla till den harangen). Har man varit involverad personligen i totala sammanbrott och annat kanske man ändrar uppfattning.