2016-05-10, 22:23
Medlem
Fatskulls avatar
P.S. Tråden heter thaimassage i Sverige, att det i 95% av fallen handlar om extratjänster och inte massage är en annan sak. Alla trådar där det fokuseras på massage självdör, så om man vill veta hur andra uppfattar massage och en del saker runtomkring är det här enda tråden. D.S.
Citera
2016-05-11, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatskull
Som jag skrivit har jag bland annat sett tjejer som masserat nära nog samtliga kunder under en månad, bott i salongen och ätit snabbnudlar, ris och räkpasta och liknande för 3000 spänn i månaden. Jag påtalar det för ägaren om vi har den relationen och går givetvis aldrig mer dit.

Jag har blivit rådfrågad innan uppstart av salonger vid ett flertal tillfällen och då har jag uttryckligen sagt att något sådant inte får förekomma. Jag har blivit indragen i mängder med dispyter mellan thai, de är inte så snälla mot varandra direkt, tvärtom. Pyramidspel, privata kortspel med riktigt höga insatser, utpressning, lurendrejerier, lånehajar och mycket annat. Jag har träffat många respektive, både utnyttjade mjäk och cyniska tuffingar som skott sig.

Du kan fortsätta skriva att jag inte vet något om du vill, det kanske stämmer, men jag har ändå inte hört något om trafficking i Stockholmssalonger. Varken live eller på nätet, öppet eller via PM.
Så, din sannolikhetsteori är kanske korrekt, men inte konkret för mig.

Om du vill att sexköp ska vara endast mellan dig och säljaren ska du givetvis inte gå till en bordell där en del alltid kommer att gå till ägaren, oavsett nationalitet och land.

Hur många är ni som skriver under detta nick....???
Ena stunden verkar du häpnadsväckande okunnig....och i nästa vet du det mesta...och gör inget med din kunskap. ...eller helt enkelt klarar inte av att hantera den och addera 2 och 2....får känslan att du faktiskt är en av hallikarna. .naa
Citera
2016-05-11, 10:45
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Hur många är ni som skriver under detta nick....???
Ena stunden verkar du häpnadsväckande okunnig....och i nästa vet du det mesta...och gör inget med din kunskap. ...eller helt enkelt klarar inte av att hantera den och addera 2 och 2....får känslan att du faktiskt är en av hallikarna. .naa

Hallick igen? Du börjar stå och stampa på samma ställe med dina insinuationer.

Om du inte förstått vid det här laget gör jag vad jag kan för att förhindra något om jag känner till det. Och du gör raka motsatsen. För att sedan fara ut om ovidkommande saker för att flytta fokus från faktumet. Eller klassikern att påstå att jag skriver, känner eller tycker något för att sedan argumentera mot det.
Citera
2016-05-11, 13:35
Medlem
Citat:
Hallick igen? Du börjar stå och stampa på samma ställe med dina insinuationer.

Om du inte förstått vid det här laget gör jag vad jag kan för att förhindra något om jag känner till det. Och du gör raka motsatsen. För att sedan fara ut om ovidkommande saker för att flytta fokus från faktumet. Eller klassikern att påstå att jag skriver, känner eller tycker något för att sedan argumentera mot det.

Ack ja.....mot dumheten kämpar själva gudarna förgäves...punkt.
Citera
2016-05-11, 14:37
Medlem
thaimans avatar
Citat:

Som sagt
Hennes, inte Mauritz
Citera
2016-05-11, 17:19
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:

Kul argumentationsteknik. Invektiv, stora bokstäver, insinuerande och kalla andra både det ena och det andra. Så gör man vanligtvis när man har en lös grund att stå på, känner sig trängd eller vet att man har fel. Tre konkreta saker har jag läst, resten av dina inlägg har gått ut på att kalla mig blåst, moraltant, hallick etc.

Om jag skulle moralisera över sexköp, eller ens vara intresserad av det hade jag både läst och kommenterat i de trådarna, inte sant? Det är enkom massagen och kringliggande som är av intresse.

Samma med Thaiman, men det är sedan gammalt.

NU ska du få lite moraliserande, eftersom du redan klistrat det på mig;

Om man talar om för anonyma nätanvändare huruvida de vet något om salonger och thaivärlden påskiner man att man själv är insatt. Då undrar jag hur det kommer sig att du inte träffat på de tjejer som innerligt hatar det de håller på med och sina kunder. Med minimal kunskap i thailändska kan man höra skitsnacket direkt man går in i en salong tills man lämnar densamma.
Har du inte träffat på psykiskt nedbrutna massöser med drogproblem och totalförstörd sexualitet?
Och mycket annat.

Du får gärna behålla din åsikt om att sexköp med thailändskor är ett rent utbyte av pengar, som att sälja en cykel(för att återkoppla till den harangen). Har man varit involverad personligen i totala sammanbrott och annat kanske man ändrar uppfattning.
Senast redigerad av Fatskull 2016-05-11 kl. 17:31.
Citera
2016-05-11, 19:24
Medlem
Citat:
Kul argumentationsteknik. Invektiv, stora bokstäver, insinuerande och kalla andra både det ena och det andra. Så gör man vanligtvis när man har en lös grund att stå på, känner sig trängd eller vet att man har fel. Tre konkreta saker har jag läst, resten av dina inlägg har gått ut på att kalla mig blåst, moraltant, hallick etc.

Om jag skulle moralisera över sexköp, eller ens vara intresserad av det hade jag både läst och kommenterat i de trådarna, inte sant? Det är enkom massagen och kringliggande som är av intresse.

Samma med Thaiman, men det är sedan gammalt.

NU ska du få lite moraliserande, eftersom du redan klistrat det på mig;

Om man talar om för anonyma nätanvändare huruvida de vet något om salonger och thaivärlden påskiner man att man själv är insatt. Då undrar jag hur det kommer sig att du inte träffat på de tjejer som innerligt hatar det de håller på med och sina kunder. Med minimal kunskap i thailändska kan man höra skitsnacket direkt man går in i en salong tills man lämnar densamma.
Har du inte träffat på psykiskt nedbrutna massöser med drogproblem och totalförstörd sexualitet?
Och mycket annat.

Du får gärna behålla din åsikt om att sexköp med thailändskor är ett rent utbyte av pengar, som att sälja en cykel(för att återkoppla till den harangen). Har man varit involverad personligen i totala sammanbrott och annat kanske man ändrar uppfattning.

Fattar jag rätt här?..Du har tagit hand en drogberoende nerbruten prostituerad från Thailand...
Citera
2016-05-11, 20:52
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Fattar jag rätt här?..Du har tagit hand en drogberoende nerbruten prostituerad från Thailand...

Nej, det var inte poängen. Den här gången heller. Du försöker göra poänger som min nioåriga son. Om du väljer att missuppfatta trots att något säger mig att du är smartare än så stärker det bara min tes.
Du vet vad jag menar, varför tramsar du?
Citera
2016-05-11, 21:19
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Nej, det var inte poängen. Den här gången heller. Du försöker göra poänger som min nioåriga son. Om du väljer att missuppfatta trots att något säger mig att du är smartare än så stärker det bara min tes.

De horor som tycker om det de gör är nog lätt räknade, vare sig det rör sig om Thai eller européer
Så med ditt resonemang är det ju i alla lägen förkastligt att köpa sex, men jag tror att du jobbar i en sjuhelvetes motvind då det gäller detta.
Och vart du vill komma med ditt envisa tjat kan nog endast du räkna ut.
Du verkar jävligt grälsjuk och bezzervisservis
Men jag kan trösta dig med att det skiter jag så tunt i så du kan gurgla dig i de.
Citera
2016-05-11, 22:08
Medlem
Citat:

Har inget behov av att samla poäng...det var ungefär så jag uppfattade sista stycket i vad du skrev...men du menade säkert något annat, som jag inte kunde utläsa ens när jag läste om stycket...ang psykosocial och annan misär, droger mm är nog inte Thailändskorna mer utsatta än kvinnor från annan etnicitet. .i eller utanför tm svängen..
Citera
2016-05-12, 07:05
Medlem
Var på min första thaimassage med ett HJ som avslutning för någon vecka sedan. Tänkte ta mer massage men vill nog ha BTB eller FS som extra nu. Frågar er erfarna thaimassagebesökare vad ett normalt pris för det är? Kan tilläggas att det är i en mindre stad i nordöstra Skåne och att jag fick betala 200 för ett HJ.
Citera
2016-05-12, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4
Var på min första thaimassage med ett HJ som avslutning för någon vecka sedan. Tänkte ta mer massage men vill nog ha BTB eller FS som extra nu. Frågar er erfarna thaimassagebesökare vad ett normalt pris för det är? Kan tilläggas att det är i en mindre stad i nordöstra Skåne och att jag fick betala 200 för ett HJ.

Finns inga exakta priser. Det får du förhandla med massösen.
Ungefärliga priser :
HJ : 300kr
BTB : 700kr
FS : 1000kr

200kr för ett HJ var ett bra och billigt pris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in