2016-05-04, 17:15
Medlem
berra77s avatar
En generell fråga kring tatueringar och andra mode-nycker.

I Sverige är det ju nästan så att det är svårt att hitta en tjej som inte har tatuering.
Hur är det med thailändskor ?

Är det i princip alltid så att en tatuerad tjej är en bar-tjej ?

Har vid de senaste massagebesöken blivit masserad och fått full service av tjejer utan
tatueringar vilket förvånat mig en gnutta, tidigare har i princip alla FS givits av tjejer med tatueringar.

Tyckte också att de otatuerade var ovanligt klumpiga när soldatens regnrock skulle på.

En annan notering var att de otatuerade samtliga var orakade där nere.

Nu rör det sig bara om en handfull otatuerade damer, så det statistiska underlaget är lite klent.
Citera
2016-05-04, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Det är ju helt olika saker. Om du vet en salong där det bedrivs trafficking är det ju till sedlighetsroteln du vänder dig. Det är inte ett pågående brott där bilar allokeras.
Polisstyrkan i Malmö är hårt ansatt av kända skäl, men sedlighet är inte ute och kollar pass.

Att du inte ens mailar förstår jag verkligen inte. Om de får ett konkret tips om trafficking med adress och hela baletten vore det ju otroligt om de inte agerar.

Tror inte det heter sedlighet..längre..men enligt rykten har prostitionsgruppen 2 och soc några fältpers..Narkotika 15 pers..med bron o hela Malmö....givetvis handräckning av dem i målade bilarna..
Snacka om att jobba i motvind..
Citera
2016-05-04, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Tror inte det heter sedlighet..längre..men enligt rykten har prostitionsgruppen 2 och soc några fältpers..Narkotika 15 pers..med bron o hela Malmö....givetvis handräckning av dem i målade bilarna..
Snacka om att jobba i motvind..

Ja, det verkar inte lätt att tillhöra polisen i nuläget. Speciellt inte i Malmö. Men jag tror ändå att ett konkret tips om trafficking med adress och allt skulle prioriteras även om det stämmer att de endast är två på den roteln/avdelningen.

Förstår verkligen inte varför du inte kontaktar dem.
Citera
2016-05-04, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berra77
En generell fråga kring tatueringar och andra mode-nycker.

I Sverige är det ju nästan så att det är svårt att hitta en tjej som inte har tatuering.
Hur är det med thailändskor ?

Är det i princip alltid så att en tatuerad tjej är en bar-tjej ?

Har vid de senaste massagebesöken blivit masserad och fått full service av tjejer utan
tatueringar vilket förvånat mig en gnutta, tidigare har i princip alla FS givits av tjejer med tatueringar.

Tyckte också att de otatuerade var ovanligt klumpiga när soldatens regnrock skulle på.

En annan notering var att de otatuerade samtliga var orakade där nere.

Nu rör det sig bara om en handfull otatuerade damer, så det statistiska underlaget är lite klent.

Det finns givetvis de som tar sina första stapplande steg som prostituerade i Europa och inte i barerna i Thailand. Huruvida det är på modet eller ej med tatueringar, eller fittbehåring, i barerna nu får någon av de som åker dit svara på.

Det finns ett fåtal i salonger och utanför som har tatueringar, men aldrig skulle göra några dumheter i salongerna. Då är det oftast tatueringar gjorda riktigt old school i templen i Thailand.
Citera
2016-05-09, 23:11
Medlem
Fatskulls avatar
Det blev tyst helt plötsligt. Det är nästan så att man undrar om Peter tog i lite väl mycket.
Annars är han rent pinsam som låter känd trafficking fortgå.
Citera
2016-05-10, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatskull
Det blev tyst helt plötsligt. Det är nästan så att man undrar om Peter tog i lite väl mycket.
Annars är han rent pinsam som låter känd trafficking fortgå.

Pinsam..är du som vill vara världens samvete, men i bästa fall själv utropar ..varför gör ingen någonting...eller pekar ut någon annan som skall ta ansvar för ditt tyckande...det är inte svårt att ta reda på saker om man är intresserad av hur saker förhåller sig...så schas.. ut i verkligheten och leta reda på det du så innerligt vill att att andra skall anmäla för att blidga ditt skenheliga rätts patos.. .om jag är pinsam så är du patetisk..milt uttryckt..
Citera
2016-05-10, 17:09
Medlem
Citat:
Ja, det verkar inte lätt att tillhöra polisen i nuläget. Speciellt inte i Malmö. Men jag tror ändå att ett konkret tips om trafficking med adress och allt skulle prioriteras även om det stämmer att de endast är två på den roteln/avdelningen.

Förstår verkligen inte varför du inte kontaktar dem.

Infon är inaktuell sedan länge..och farbror blå har inte den speeden i organisationen att de skulle hinna med turerna med korta visa ..
Citera
2016-05-10, 20:37
Medlem
Citat:
Infon är inaktuell sedan länge..och farbror blå har inte den speeden i organisationen att de skulle hinna med turerna med korta visa ..

Det är inte så att mama san i det här caset snor pass av andra tjejer? Du skrev i presens så det är ju inte helt enkelt att veta att infon är gammal. Trodde diskussionen handlade om vad som händer och sker nu?

Hur vet du att polisen inte skulle hinna reagera om du aldrig anmält? Du får gärna förklara varför du inte anmälde när det var aktuellt? Du är ju uppenbart upprörd över att salongsägarna utnyttjar massöserna, varför försöker du inte göra något åt det istället för att "rasa" på internet.
Citera
2016-05-10, 20:52
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Pinsam..är du som vill vara världens samvete, men i bästa fall själv utropar ..varför gör ingen någonting...eller pekar ut någon annan som skall ta ansvar för ditt tyckande...det är inte svårt att ta reda på saker om man är intresserad av hur saker förhåller sig...så schas.. ut i verkligheten och leta reda på det du så innerligt vill att att andra skall anmäla för att blidga ditt skenheliga rätts patos.. .om jag är pinsam så är du patetisk..milt uttryckt..

Om jag kände till trafficking skulle jag anmäla det. Det tror jag att de flesta människor skulle göra.
Varför är mitt rättspatos skenheligt? Jag lever som jag lär. Men det är inte första gången resonemanget tryter och okvädningsorden kommer som ett brev på posten.

Håller med Bulten-i-Bo, gapa på nätet hur dåligt damerna har det i salongerna men inte göra något åt det i verkligheten när man har möjligheten.

Jag har inte pekat ut någon förrän de svarat på ett rent generellt inlägg. Du tog ju uppenbarligen åt dig.

Jo, det är mycket svårt att få reda på att trafficking förekommer i salonger. Jag har aldrig hört talas om det förut. Om du med "ut i verkligheten och leta reda på..." menar att jag ska gå till bordeller och ha sex för pengar passar jag. Om jag stöter på något under de premisser jag lever min verklighet efter lovar jag dyrt och heligt att göra vad jag kan för att sätta P.
Citera
2016-05-10, 21:02
Medlem
Citat:
Det är inte så att mama san i det här caset snor pass av andra tjejer? Du skrev i presens så det är ju inte helt enkelt att veta att infon är gammal. Trodde diskussionen handlade om vad som händer och sker nu?

Hur vet du att polisen inte skulle hinna reagera om du aldrig anmält? Du får gärna förklara varför du inte anmälde när det var aktuellt? Du är ju uppenbart upprörd över att salongsägarna utnyttjar massöserna, varför försöker du inte göra något åt det istället för att "rasa" på internet.

Då damen i fråga redan inom kort var på väg till Thailand. .
Är för fri företagsamhet...inte slavhandel..
Har inte mig veterligen "rasat"...detta talade jag om när det talades om dubbelmoral...att kunden var lika skyldig till vad som händer på salongerna som när hallikar som är salongsägare behandlar damerna illa...
Citera
2016-05-10, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatskull
Om jag kände till trafficking skulle jag anmäla det. Det tror jag att de flesta människor skulle göra.
Varför är mitt rättspatos skenheligt? Jag lever som jag lär. Men det är inte första gången resonemanget tryter och okvädningsorden kommer som ett brev på posten.

Håller med Bulten-i-Bo, gapa på nätet hur dåligt damerna har det i salongerna men inte göra något åt det i verkligheten när man har möjligheten. de svarat på ett rent generellt inlägg. Du tog ju uppenbarligen åt dig.

Jo, det är mycket svårt att få reda på att trafficking förekommer i salonger. Jag har aldrig hört talas om det förut. Om du med "ut i verkligheten och leta reda på..." menar att jag ska gå till bordeller och ha sex för pengar passar jag. Om jag stöter på något under de premisser jag lever min verklighet efter lovar jag dyrt och heligt att göra vad jag kan för att sätta P.

Du har inte insikt i thaimassage branschen.
Hade du haft det så skulle det inte vara svårt för dig att få veta ett och annat.
Om du är så godtrogen att du inte ens kan tänka dig, fast du inte hört om det innan, att trafficing skulle förekomma på salongerna så har du inte använt dina grå...svarta pengar.. sälja sex...det är inte Lions julmarknad det handlar om.

Inte konstigt du är så ovetande..det är ju så långt från din verklighet....det är du som vill göra något åt saker och ting, så agera själv och lasta ingen annan med det
.."gapa på nätet" lär jag inte ha gjort...du hänvisa till andras stöd för din tes
Tycker du det är bra argumentation. ..
Men du tycks vara synnerligen intresserad av ämnet "sex för pengar"..annars hade du nog inte hängt här i tråden...
Citera
2016-05-10, 22:01
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Du har inte insikt i thaimassage branschen.
Hade du haft det så skulle det inte vara svårt för dig att få veta ett och annat.
Om du är så godtrogen att du inte ens kan tänka dig, fast du inte hört om det innan, att trafficing skulle förekomma på salongerna så har du inte använt dina grå...svarta pengar.. sälja sex...det är inte Lions julmarknad det handlar om.

Inte konstigt du är så ovetande..det är ju så långt från din verklighet....det är du som vill göra något åt saker och ting, så agera själv och lasta ingen annan med det
.."gapa på nätet" lär jag inte ha gjort...du hänvisa till andras stöd för din tes
Tycker du det är bra argumentation. ..
Men du tycks vara synnerligen intresserad av ämnet "sex för pengar"..annars hade du nog inte hängt här i tråden...

Som jag skrivit har jag bland annat sett tjejer som masserat nära nog samtliga kunder under en månad, bott i salongen och ätit snabbnudlar, ris och räkpasta och liknande för 3000 spänn i månaden. Jag påtalar det för ägaren om vi har den relationen och går givetvis aldrig mer dit.

Jag har blivit rådfrågad innan uppstart av salonger vid ett flertal tillfällen och då har jag uttryckligen sagt att något sådant inte får förekomma. Jag har blivit indragen i mängder med dispyter mellan thai, de är inte så snälla mot varandra direkt, tvärtom. Pyramidspel, privata kortspel med riktigt höga insatser, utpressning, lurendrejerier, lånehajar och mycket annat. Jag har träffat många respektive, både utnyttjade mjäk och cyniska tuffingar som skott sig.

Du kan fortsätta skriva att jag inte vet något om du vill, det kanske stämmer, men jag har ändå inte hört något om trafficking i Stockholmssalonger. Varken live eller på nätet, öppet eller via PM.
Så, din sannolikhetsteori är kanske korrekt, men inte konkret för mig.

Om du vill att sexköp ska vara endast mellan dig och säljaren ska du givetvis inte gå till en bordell där en del alltid kommer att gå till ägaren, oavsett nationalitet och land.
Senast redigerad av Fatskull 2016-05-10 kl. 22:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in