Citat:
Ursprungligen postat av
Purra
Ja då var det inte i en rift men jag är helt säker på att jag fick två rainbow gobs men jag fick bara portal på första, vet att jag svor till polaren i TS om just detta.. Men som du säger jag minns fel att det var i en rift

Ja jag uttryckte mig lite klantigt ser jag, det går såklart att få mer än en rainbow goblin (men ofta det händer ens haha) men det kan inte finnas mer än en whimsydale i ett game på samma sätt som det inte kan finnas mer än en vault så hittar man någon av dessa bör man lämna gamet sedan och göra ett nytt
Citat:
Ursprungligen postat av
Igor89
Aaaaah! Tack! Får köra lite gobberuns sen! Har kirrat så jag har en one punch monk - men vilken build ska man köra för att pusha grifts som monk?
Jag är nog inte experten den här säsongen, har inte pushat alls och sitter fortfarande på första delen i season journey, är fokuserad på goblins just nu
För detta använder jag för tillfället one punch monk builden. Har ancient vapen men resten av gearen är rätt kass. Dödar fort men dör också av allt och blir lite stressad av in-geom så en raiment-build vore väl bättre men har inte delar till det.
Hört att Uliana ska funka för grifts den här säsongen så det tänkte jag köra på då jag ska göra grift-delen av season journey då jag gillar ulianas spelstil, soft med EP