2016-05-10, 16:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus

Jag har inte påstått att det är en ansenligt mängd, du kan gärna också sluta ljuga tack!

Jag sa ordagrant "det finns hvb-hem som inte är till för flyktingar i första hand utan bebos av mestadels svenskar".

Om nu GM kommer från ett hvb, så innebär alltså inte det automatiskt att det är en flykting.

Som sagt så har jag själv bott på både HVB, LVU och LVM-hem så jag vet vad jag pratar om.

Ljuga? Jag har varken påstått det en eller det andra.

Du har bott på hvb-hem? För att du är turk va?. Det är just snyggt !! invandrarnas uppgift är att krossa idylliska samhällen.
Citera
2016-05-10, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spitzbergen
Ljuga? Jag har varken påstått det en eller det andra.

Du har bott på hvb-hem? För att du är turk va?. Det är just snyggt !! invandrarnas uppgift är att krossa idylliska samhällen.

Du skrev följande lögn:
Citat:
Ursprungligen postat av spitzbergen
Du har ju också en bevis börda i och med att du började påstå att en ansenligt mängd hvb-hem är kvar för Svenskar.
Vilket är något jag aldrig påstått.

Du är alltså en lögnare som, oavsett vad jag skriver, fantiserar ihop en massa jävla trams som inte har någon relevans i verkligheten.

Ja, jag har bott på hvb-hem.
Nej, jag är inte turk.

Nu visade det sig vara en flykting ändå, vilket jag sa från början.
Citera
2016-05-10, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Du skrev följande lögn:

Vilket är något jag aldrig påstått.

Du är alltså en lögnare som, oavsett vad jag skriver, fantiserar ihop en massa jävla trams som inte har någon relevans i verkligheten.

Ja, jag har bott på hvb-hem.
Nej, jag är inte turk.

Nu visade det sig vara en flykting ändå, vilket jag sa från början.

Du sa? Du skrev väl mest att det inte behövde vara en flykting ,,som rymt från sitt hvb och angripit en frisk medborgare
Citera
2016-05-10, 18:27
Medlem
BizarreReverends avatar
Eftersom dom jagar GM mef Helikopter, så måste det vara en Pur Svensk man!
Citera
2016-05-13, 10:09
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Har du tittat hur det ser ut på dina gamla "skolhem"? Antagligen inte. För dom är nu mer fulla av överåriga invandrare som står och röker. Kommunerna köper platser där till "invandrarbarn" när man inte vet vad man skall göra av dom. Googla snälla nån. SIS har protesterat mot utvecklingen. Men SIS hittar nog bara på. Du har större koll än SIS och vet att så skulle aldrig socialtjänsten göra.

Påstog jag att det inte finns några svenska barn kvar på dessa institutioner? Nej, men det är inte längre samma typ av hbv-hem. Dom låsta jour och utredningsavdelningarna ser fortfarande ut som på din tid. Men dina gamla hbv-hem finns inte mer.

Vad fan tror folk händer om man öppnar dörrarna för folk från alla världens hörn? Det är dom svagaste i samhället som får maka på sig. Och det första offret är dom svenska barn som av tradition fått stöd på våra hbv-hem.

Naturligtvis får vissa svenska barn med grov kriminalitet eller missbruk fortfarande en plats. Men det har blivit betydligt färre platser till förfogande för denna grupp då komunerna köper platserna till andra än de som de skapats för, och dom delar numera hbv-hem med rökande "invandrarbarn".

Har aldrig påstått att man kastat ut svenska barn så varför skriver du det? Förändringen sker organiskt. När svenska barn skrivs ut........fylls den platsen av....viola!

Skulle inte se ut så om man bara ålderstestade dom där "skäggbarnen" direkt dom kommer hit. En stor skandal att man inte gör det. Vi skulle slippa mycket elände och spara ännu mera pengar då.
Citera
2016-05-13, 22:02
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
Nacka TR B 2717-16

Ett gossebarn med tolkbehov på somaliska, saknar adress.
Och våldtäktsoffret var under 15. Nice...
Citera
2016-05-31, 21:22
Är BO's efternamn K**l*n?

Nej tänker inte avslöja *. Men kan någon bekräfta eller dementera namnet.
Citera
2016-06-08, 16:31
Medlem
spoilers avatar
"Den 17-åring som tidigare suttit häktad på sannolika skäl misstänkt för våldtäkt på en 14-årig flicka har släppts.

Han är dock fortfarande misstänkt för våldtäkt."

http://mitti.se/17-aring-frislappt-m...-for-valdtakt/
Citera
2016-06-08, 16:37
Medlem
klippadintungs avatar
Citat:
"Den 17-åring som tidigare suttit häktad på sannolika skäl misstänkt för våldtäkt på en 14-årig flicka har släppts.

Vad skönt för honom att slippa sitta frihetsberövad. Det måste ha varit en svår och kränkande situation.
Citera
2016-06-08, 16:58
Medlem
Citat:

http://mitti.se/17-aring-frislappt-m...-for-valdtakt/

Hur kan han fortfarande vara misstänkt?
Kan inte, den stackars, tjejen peka ut gärningsmannen?
Har han varit maskerad? Har han attackerat bakifrån? Har han täckt hennes ansikte?

Konstigt att de inte går ut med sådana uppgifter.
Citera
2016-12-03, 01:34
Medlem
Nåväl nu ska han dock vara utvisad till Somalia enligt dagens Fria Tider ( betalartikel så jag kan inte delge er något mer )
Citera
2016-12-05, 12:45
Medlem
SveaBunkerns avatar
Citat:
Nacka TR B 2717-16

Ett gossebarn med tolkbehov på somaliska, saknar adress.

Tack för målnumret!

http://www.friatider.se/somaliska-va...visas-i-tio-ar

Domen: https://minfil.org/xcGeq0b2b1/Nacka_...2016-11-24.pdf

Dömda:

Abraham Gibrail (1998-08-73, medborgare i Somalia)

Citat:
Brott som den tilltalade döms för

1. Våldtäkt, 6 kap 1 § 1 st brottsbalken
2016-05-06

2. Narkotikabrott, ringa brott, 1 § 1 st 6 p och 2 § narkotikastrafflagen (1968:64) i sin
lydelse före 1 juli 2016
2016-05-05, eller i närtid

Ismael Ahmed (1998-02-11, medborgare i Eritrea)

Citat:
Brott som den tilltalade döms för

1. Sexuellt ofredande, 6 kap 10 § 2 st brottsbalken
2016-07-06 (2 tillfällen)

2. Misshandel, 3 kap 5 § brottsbalken
2016-07-06 (2 tillfällen)
Senast redigerad av SveaBunkern 2016-12-05 kl. 12:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in