Citat:
Ursprungligen postat av
Booobies
Alltså... Lek med tanken att dina föräldrar eller bekanta fick reda på detta!? Ja, alltså det är ju olagligt... Det sjukaste av allt är nog snarare hur pass vanligt detta är, det är bara kolla i den här tråden... Hur en kille kan vilja vara tillsammans med någon som sysslar med sånt här kommer jag aldrig att fatta...
Den tanken skrämmer mig rätt rejält, jag riskerar nog att förlora inte bara kontakten jag har med dom människorna, utan även mitt jobb.
Så jag bör absolut inte syssla med det, men det förbjudna i det lockar ändå väldigt mycket.
Som sagt är jag inte en regelbunden hundknullare, utan det har bara skett när vi alla tre har varit extremt sugna på det. Jag gör hellre annat sexuellt tillsammans med min kille, detta är bara typ en liten krydda.
Ja det är rätt vanligt, "The kinsley raport" tror jag den heter och där slogs det fast att 2-3% av alla kvinnor någon gång haft sexuellt umgänge med hund och att 80% av dessa fortsatt med det.
Du får väl fråga min kille hur han kan fortsätta vara tillsammans med mig, var ju ändå han som började smeka mig när väl hunden fastnat i mig