2016-04-27, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Booobies
Alltså... Lek med tanken att dina föräldrar eller bekanta fick reda på detta!? Ja, alltså det är ju olagligt... Det sjukaste av allt är nog snarare hur pass vanligt detta är, det är bara kolla i den här tråden... Hur en kille kan vilja vara tillsammans med någon som sysslar med sånt här kommer jag aldrig att fatta...

Den tanken skrämmer mig rätt rejält, jag riskerar nog att förlora inte bara kontakten jag har med dom människorna, utan även mitt jobb.
Så jag bör absolut inte syssla med det, men det förbjudna i det lockar ändå väldigt mycket.
Som sagt är jag inte en regelbunden hundknullare, utan det har bara skett när vi alla tre har varit extremt sugna på det. Jag gör hellre annat sexuellt tillsammans med min kille, detta är bara typ en liten krydda.

Ja det är rätt vanligt, "The kinsley raport" tror jag den heter och där slogs det fast att 2-3% av alla kvinnor någon gång haft sexuellt umgänge med hund och att 80% av dessa fortsatt med det.

Du får väl fråga min kille hur han kan fortsätta vara tillsammans med mig, var ju ändå han som började smeka mig när väl hunden fastnat i mig
Citera
2016-04-27, 15:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jossan-Lindqvist
Ja det är rätt vanligt, "The kinsley raport" tror jag den heter och där slogs det fast att 2-3% av alla kvinnor någon gång haft sexuellt umgänge med hund och att 80% av dessa fortsatt med det.

The Kinsey reports rated the percentage of people who had sexual interaction with animals at some point in their lives as 8% for men and 3.6% for women, and claimed it was 40–50% in people living near farms,[9] but some later writers dispute the figures

Sen vill jag säga att jag finner djursex lite främmande för mig minst sagt, men att jag inte per automatik ser det som moraliskt förkastligt.
Citera
2016-04-27, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Booobies
Alltså usch... "Då fittan är helt fylld av kuk kan jag känna hans varma sperma sakta fylla min livmoder". Vidrigt...

Sök hjälp snälla...

Klart du tycker det är vidrigt, det gör de flesta människor.

Men det finns individer som går igång på sjuka saker, jag och min kille är två exempel på sjuka individer.

Jag vet att det är sjukt. Men jag tänker inte söka hjälp för det.
Då kommer jag att bli av med jobbet för den journalen mitt tillstånd blir beskrivet på kommer att komma upp till min arbetsgivares bord. Och då har ni efter det en läkare mindre i detta land.

Med tanke på hur vården ser ut idag tror jag att om du tänker efter är det bättre att det jag tidigare gjort förblir en hemlighet och jag inte gör det fler gånger än att jag (en duktig allmänläkare) blir av med jobbet.
Citera
2016-04-27, 22:22
Medlem
goolies avatar
Citat:
Han börjar komma lite grann redan när han börjar jucka och försöka få in den. Sedan kommer det hela tiden han knullar. Och när han fastnar står han bara still tryckt mot mig och då börjar han komma mycket. Han sprutar hela tiden han sitter fast.

Hans kuk sväller upp i mig och töjer ut fittan precis så mycket det går att töja den. Så jag känner mig väldigt fylld. Då fittan är helt fylld av kuk kan jag känna hans varma sperma sakta fylla min livmoder.

Det blir lite av en vårflod när han drar sig ur och våra blandade safter sprutar ut ur mig.

Vi är också ngt kinky, men bara lite

När du säger att hunden fastnade så måste ju knoten ha svullnat och fastnat i dig och hur var det? Vi är så jättenyfikna på att knulla med en hund men är rädda för hur hunden reagerar om vi inte hinner få ut knoten i tid, får han panik? Gör det ont på honom, på henne?

Berätta gärna om de andra gångerna du blivit påsatt av hunden. Vi njöt av din berättelse om första gången.
Citera
2016-04-28, 17:07
Medlem
Ja alltså när hundar normalt parar sig med varandra så fastnar ju hanen i tiken.

Viktigast är att hunden är bekväm med er båda och litar på er. Han kommer nog vilja hoppa runt och ställa sig rumpa mot rumpa mot din tjej. Och då finns risk att han drar sig ur om ni inte knutit tillräckligt väl, om han är liten och tjejen vid i fittan. Men han kan även bara stå och hänga över tjejen efter att han knutit.

Panik bör han inte få om han litar på er och känner att du inte blir arg och vill beskydda din hona från honom. Då kan han vilja dra sig ur när hans sexuella lustar lägger sig och han märker att det är husses hona han precis bestigit.

Men känner han att han har även din tillåtelse (hennes känner han ju att han har då hon presenterat sig för honom) bör det gå hur fint som helst.

Knoten är det som låser honom i mig. Det är den som skapar ett tryck mot g-punkten och det är den som pulserar mest.
Jag skulle säga att om vi bara ser till fysisk stimulans så är en hundkuk bättre anpassad att ge en kvinna njutning än en mans. Han hamnar ju direkt så att g-punkten får väldigt mycket stimulans, vilket en mans kuk inte ger.

Tack för att ni tyckte min lilla berättelse.
Jag kan berätta mer men detta är ju en tråd om djursex i allmänhet och om jag ska börja skriva hela noveller om vad vi gjort och hur det känns finns ju risken att vi kommer offtopic.
Jag svarar dock gärna på frågor här då det faller inom trådens ramar.
Senast redigerad av Jossan-Lindqvist 2016-04-28 kl. 17:09.
Citera
2016-05-03, 06:53
Medlem
Nu är ni några här, och även i PM, som vill att jag berättar mer om vad vi gjort och hur. Så jag antar att det är okej ifall jag istället för att skriva en novell-liknande berättelse bara skriver om hur det brukar ha gått till de gångerna vi gjort det efter första "våldtäkten".

Nåväl det har hänt när jag varit extremt kåt och känt att jag velat vara väldigt kinky och förbjuden, men även velat vara väldigt äcklig.
Min kille har också känt liknande, och hunden.... ja vi kan väl säga att han aldrig varit svårflörtad.

Det har börjat med att jag och min kille haft sex länge, vi har haft hunden i samma rum för att "kåta upp honom" av att se och höra oss, samt känna lukten av sex.
När jag blivit så sugen på att bli tagen av hunden att jag inte kan vänta mer har jag bett min kille att låta hunden knulla mig. Jag brukar få be många gånger och väldigt "snällt" innan han låtit mig bli knullad av hunden.

Då har min kille lagt ut täcken på golvet så att jag ska få det lite bekvämare. Min kille har sagt "varsågod" till hunden och denne har kommit fram till mig.

I början brukar han slicka mig en stund innan han bestiger mig. När han börjar jucka och leta efter min fitta med sin kuk brukar jag sträcka bak ena handen mellan mina ben och guidat honom in. Varje gång han känner min väta och värme trycker han sig fram och börjar knulla mig snabbt och hårt.

Vissa gånger knullar han bara en kort stund och hoppar av, slickar mig lite och bestiger mig igen. Som mest har han hoppat upp och ner så kanske 10-15 gånger innan han satt på mig "ordentligt", det vill säga knullat mig brutalt tills hans knot svällt så mycket att vi knutit. Och vissa gånger har det skett redan första gången han bestigit mig. Känns som det berott på hans dagsform.

När vi knutit står han ibland kvar och hänger med sin tyngd över mig, andra gånger vänder han sig om så vi står rumpa mot rumpa.

När vi knutit börjar min kille smeka mig, och han smeker mig oftast under hela tiden vi sitter fast i varandra. Jag brukar komma med någon minuts mellanrum och gör så hela tiden vi sitter fast. Vissa gånger sitter vi fast bara 5 minuter och som längst har vi suttit fast nästan 55 minuter.

Jag känner under hela tiden hur hans varma sperma kommer i mig.

När han krympt tillräckligt drar han sig ur och det sprutar alltid väldigt mycket hundsperma ur mig när han gör det. Sperman rinner ut ur min livmoder och varje gång jag kniper kommer mer ur mig.

Han brukar slicka mig efteråt, tror han gillar smaken av fitta kryddad med sperma, detta brukar göra att jag kommer 1-2 gånger till.

Jag är alltid totalt slutkörd när vi väl är klara och brukar somna direkt när min kille lyft upp mig och vi lagt oss tätt intill på sängen.
Citera
2016-05-03, 14:05
Medlem
OJOJOJOJ vilka omgångar!!
imponerande... väldigt intressant!!

tack för att du vill dela med dig
Citera
2016-05-05, 16:47
Bannlyst
Börjar nästan undra om inte "Jossan Lindqvist" är ett troll. Att "sperman rinner ut från livmodern" låter inte anatomiskt korrekt, speciellt inte när hon uttalar sig för att vara läkare.....
Citera
2016-05-05, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pb99
Börjar nästan undra om inte "Jossan Lindqvist" är ett troll. Att "sperman rinner ut från livmodern" låter inte anatomiskt korrekt, speciellt inte när hon uttalar sig för att vara läkare.....

Det rinner naturligtvis först in i slidan från livmodern och sedan genom slidan och ut mellan mina blygdläppar förstår du väl

Hunden kommer väldigt mycket och sperman har liksom ingen annan stans att ta vägen än in i livmodern när hans kuk fyllt själva slidan så mycket.

Och sperman måste ju kunna komma in i livmodern om en befruktning ska ske, så det är fullt möjligt och även naturligt att det kommer in även dit när han sprutar långsamt i en dryg halvtimme.
Senast redigerad av Jossan-Lindqvist 2016-05-05 kl. 17:11.
Citera
2016-05-05, 22:52
Medlem
Moments avatar
Här har ni en gratis sida era djurknullare

www.pervertslut.com
Citera
2016-05-09, 23:46
Medlem
Citat:
Nu är ni några här, och även i PM, som vill att jag berättar mer om vad vi gjort och hur. Så jag antar att det är okej ifall jag istället för att skriva en novell-liknande berättelse bara skriver om hur det brukar ha gått till de gångerna vi gjort det efter första "våldtäkten".

Nåväl det har hänt när jag varit extremt kåt och känt att jag velat vara väldigt kinky och förbjuden, men även velat vara väldigt äcklig.
Min kille har också känt liknande, och hunden.... ja vi kan väl säga att han aldrig varit svårflörtad.

Det har börjat med att jag och min kille haft sex länge, vi har haft hunden i samma rum för att "kåta upp honom" av att se och höra oss, samt känna lukten av sex.
När jag blivit så sugen på att bli tagen av hunden att jag inte kan vänta mer har jag bett min kille att låta hunden knulla mig. Jag brukar få be många gånger och väldigt "snällt" innan han låtit mig bli knullad av hunden.

Då har min kille lagt ut täcken på golvet så att jag ska få det lite bekvämare. Min kille har sagt "varsågod" till hunden och denne har kommit fram till mig.

I början brukar han slicka mig en stund innan han bestiger mig. När han börjar jucka och leta efter min fitta med sin kuk brukar jag sträcka bak ena handen mellan mina ben och guidat honom in. Varje gång han känner min väta och värme trycker han sig fram och börjar knulla mig snabbt och hårt.

Vissa gånger knullar han bara en kort stund och hoppar av, slickar mig lite och bestiger mig igen. Som mest har han hoppat upp och ner så kanske 10-15 gånger innan han satt på mig "ordentligt", det vill säga knullat mig brutalt tills hans knot svällt så mycket att vi knutit. Och vissa gånger har det skett redan första gången han bestigit mig. Känns som det berott på hans dagsform.

När vi knutit står han ibland kvar och hänger med sin tyngd över mig, andra gånger vänder han sig om så vi står rumpa mot rumpa.

När vi knutit börjar min kille smeka mig, och han smeker mig oftast under hela tiden vi sitter fast i varandra. Jag brukar komma med någon minuts mellanrum och gör så hela tiden vi sitter fast. Vissa gånger sitter vi fast bara 5 minuter och som längst har vi suttit fast nästan 55 minuter.

Jag känner under hela tiden hur hans varma sperma kommer i mig.

När han krympt tillräckligt drar han sig ur och det sprutar alltid väldigt mycket hundsperma ur mig när han gör det. Sperman rinner ut ur min livmoder och varje gång jag kniper kommer mer ur mig.

Han brukar slicka mig efteråt, tror han gillar smaken av fitta kryddad med sperma, detta brukar göra att jag kommer 1-2 gånger till.

Jag är alltid totalt slutkörd när vi väl är klara och brukar somna direkt när min kille lyft upp mig och vi lagt oss tätt intill på sängen.

Din historia kanske är sann. Men det låter rätt så overkligt att en hund orkar så länge. Exempelvis när en hane parar med tik går de rätt så fort
Citera
2016-05-10, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seriost.O
Din historia kanske är sann. Men det låter rätt så overkligt att en hund orkar så länge. Exempelvis när en hane parar med tik går de rätt så fort

Orkar så länge?
När han knutit står han ju bara och hänger över mig eller med sin rumpa mot min.
Han knullar inte så länge utan det som varar länge är att vi sitter fast.

Spelar ju ingen roll hur dålig kondition någon har, att bara stå still orkar de flesta väldigt länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in