2006-11-20, 14:47
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reporter1
vet någon om det finns några svenskproducerade djurporrfilmer?
skulle väldigt gärna vilja ha namn på några i sådana fall.

PM:a gärna!

Tror inte det finns några "proffs" filmer, men det finns nog en hel del amatör även från sverige.
Citera
2006-11-20, 15:17
Medlem
MickeZoos avatar
Finns en som är lite känd iaf.. fan.. minns inte vad hon heter!

Edit: Zenya var det!
Citera
2006-11-20, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Det är stor skillnad på sex och på våldtäkt, och om du inte kan se den skillnaden så bör du nog ta och boka tid hos en skrynklare...

Detsamma gäller om du inte kan föstå skillnaden på ett männiksobarn och ett vuxet djur...

Så du menar att ett "vuxet" djur är mer lik en vuxen människa än ett barn? Dåre.
Citera
2006-11-20, 16:16
Bannlyst
.

Citat:
Ursprungligen postat av rymdrattan
Om du inte ser skillnaden mellan frivillig sex och en våldtäckt så tycker jag synd om alla i din omgivning...

Däremot ser jag ingen större skillnad på våldtäkt och sexuellt utnyttjande.
Citera
2006-11-20, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugo Girard
Däremot ser jag ingen större skillnad på våldtäkt och sexuellt utnyttjande.

Så du fördömmer just nu då alla personer som lurat en tjej eller kille att ha sex med dom för dom trodde dom skulle fått nått mer än bara sex?

Om nån frivilligt tar initiativ till sex så anser inte jag att det är utnyttjande... Men vi kanske lever i olika världar där sex är syndigt i din och inte i min...
Citera
2006-11-20, 16:21
Medlem
Citat:
Så du menar att ett "vuxet" djur är mer lik en vuxen människa än ett barn? Dåre.

Till den sexuella instinkten.. KLART SOM FAN! Är du korkad eller bara ignorant?
Citera
2006-11-20, 17:07
Medlem
Sereenas avatar
Citat:

Ja, när det kommer till sex så är det faktiskt så.
Citera
2006-11-21, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rymdrattan
Varför svarar du inte på mina pm ?

jag är inte så aktiv här. svara bara på en del inte för att va taskig som jag inte svarar men lägger inte ner så stor energi här längre på att snacka med folk
Citera
2006-12-17, 16:10
Medlem
Diablesss avatar
Frågor om djursex

Hur vanligt är det att djuren drogas?
När djuren får psykiska men av detta, hur yttrar det sig?
Hur vanligt är det med tvång?
Kan tex en tik eller ett sto verkligen känna sexuell njutning och få orgasm?
Hur vet hanhunden att en tjej på alla fyra innebär "påsättning"?
Citera
2006-12-17, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Hur vanligt är det att djuren drogas?
När djuren får psykiska men av detta, hur yttrar det sig?
Hur vanligt är det med tvång?
Kan tex en tik eller ett sto verkligen känna sexuell njutning och få orgasm?
Hur vet hanhunden att en tjej på alla fyra innebär "påsättning"?

Kan svara lite, med min egna erfarenheter som grund.

Menar du om de drogas i djurporrfilmer eller? Det vet jag inte hur vanligt det är, men det förekommer nog. Själv har jag aldrig drogat något utav de djuren jag har haft sex med. Det har inte varit nödvändigt .

Som sagt, ett djur kan frivilligt ha sex med en människa, man behöver inte ta till tvång. Det har jag aldrig heller gjort. Mina tikar gör som jag säger, och ställer glatt upp om jag vill ha sex med dem. Men jag ser inte heller något fel att med tvång ha sex med ett djur, de är våra redskap, och vi gör som vi vill med dem. Fast man ska inte skada dem bara för det.

Tycker du verkligen att det är värre att ha samlag med ett djur, än att hålla dem inspärrade, slakta dem och äta upp dem? Vi mördar miljoner djur varje år, och det sker inte alltid på ett så fint sätt. Man nästan torterar dem, packar ihop dem i trånga utrymmen och så, innan man slutligen slaktar dem på brutala sätt. Konstigt att en del människor tycker att det är värre att en människa har sex med ett djur, utan att någon tvång är inblandat, och där djuret inte tar skada. Men tar ett djur skada av slaktindustrin? Ja, eftersom de dödas, men det är det ingen som bryr sig om. Allt handlar om ett gammalt moraliskt synsätt, som allmänheten fortfarande besitter.

Jag har aldrig sett ett fall där ett djur får psykiska men, enbart för att den har haft en sexuell relation med en människa. Jag tror inte att de kan skadas av enbart det. Men om man även behandlar dem illa, misshandlar dem och så, då mår de förstås inte så bra.

Kan tex en tik eller ett sto verkligen känna sexuell njutning och få orgasm? Klart dem kan det. De kan också njuta av sex. Eller tror du att människan har ensamrätt på det?
Citera
2006-12-17, 17:32
Medlem
Engelbreckts avatar
Felpost samt svar på felpost raderade.

/mod.
Citera
2006-12-18, 11:44
Medlem
sportquattro83s avatar
En fråga....

Ehm... Hur får ni till det med djuren, det måste väll änna gå torrt eller? Eller ni kanske lägger en loska i fjösa å kör på eller? Skumma grejjer detta....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in