Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Hur vanligt är det att djuren drogas?
När djuren får psykiska men av detta, hur yttrar det sig?
Hur vanligt är det med tvång?
Kan tex en tik eller ett sto verkligen känna sexuell njutning och få orgasm?
Hur vet hanhunden att en tjej på alla fyra innebär "påsättning"?
Kan svara lite, med min egna erfarenheter som grund.
Menar du om de drogas i djurporrfilmer eller? Det vet jag inte hur vanligt det är, men det förekommer nog. Själv har jag aldrig drogat något utav de djuren jag har haft sex med. Det har inte varit nödvändigt

.
Som sagt, ett djur kan frivilligt ha sex med en människa, man behöver inte ta till tvång. Det har jag aldrig heller gjort. Mina tikar gör som jag säger, och ställer glatt upp om jag vill ha sex med dem. Men jag ser inte heller något fel att med tvång ha sex med ett djur, de är våra redskap, och vi gör som vi vill med dem. Fast man ska inte skada dem bara för det.
Tycker du verkligen att det är värre att ha samlag med ett djur, än att hålla dem inspärrade, slakta dem och äta upp dem? Vi mördar miljoner djur varje år, och det sker inte alltid på ett så fint sätt. Man nästan torterar dem, packar ihop dem i trånga utrymmen och så, innan man slutligen slaktar dem på brutala sätt. Konstigt att en del människor tycker att det är värre att en människa har sex med ett djur, utan att någon tvång är inblandat, och där djuret inte tar skada. Men tar ett djur skada av slaktindustrin? Ja, eftersom de dödas, men det är det ingen som bryr sig om. Allt handlar om ett gammalt moraliskt synsätt, som allmänheten fortfarande besitter.
Jag har aldrig sett ett fall där ett djur får psykiska men, enbart för att den har haft en sexuell relation med en människa. Jag tror inte att de kan skadas av enbart det. Men om man även behandlar dem illa, misshandlar dem och så, då mår de förstås inte så bra.
Kan tex en tik eller ett sto verkligen känna sexuell njutning och få orgasm? Klart dem kan det.

De kan också njuta av sex. Eller tror du att människan har ensamrätt på det?