2016-05-09, 14:45
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Blir det närmare 5k på Norrporten ikväll?
Det får man fan hoppas så man slipper skämmas. Dessutom är det inte så att Sundsvall badar i pengar. Ska dock sägas att det redan är i princip utsålt mot Östersund nästa helg.
Citera
2016-05-09, 14:56
Medlem
kostymnisses avatar
Vi verkar sakna Mads idag på mitten. Tufft. Albornoz in där mest troligt.
Var ju en himla tur vi lånade in honom...
Ett alternativ annars hade varit msd centralt och paka från start men det kanske vore väl vågat...
Citera
2016-05-09, 15:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Malmös framgång i CL de två senaste säsongerna innebär alltså att svenska spel har höjt den bonus de betalar ut till de lag som kvalificerar sig till Europa från 3 miljoner till 7. Så Norrköping får nu 4 miljoner och Häcken, Gbg och AIK får 1 miljon vardera. Tidigare har det varit 2 mkr till segraren och 500 tkr till tvåan och trean, cupsegraren har vad jag förstått inte fått någon bonus tidigare.

Kanonbra! Dennis Andersson gick ut och sade att detta kommer hjälpa till när truppen skall breddas i sommar. Känns skönt att veta att det kommer komma fler spelare, förhoppningsvis hittar dom en anfallare som kan leverera. Jag har glömt hur det brukade vara.

Drömmen hade ju varit om CSKA inte vill ha tillbaka Carlos och att vi slänger en jättesäck med pengar på honom.
Citera
2016-05-09, 15:56
Bannlyst
3-0 till Röveborg idag. Det är dags nu.
Senast redigerad av Medelhavet 2016-05-09 kl. 16:06.
Citera
2016-05-09, 16:15
Medlem
Losec.Muppss avatar
Walker borta pga skada och Rogne från start(?) för Göteborg. Kommer bli mycket tufft. Får gärna sluta med förra årets resultat för min del.
Citera
2016-05-09, 17:05
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losec.Mupps
Walker borta pga skada och Rogne från start(?) för Göteborg. Kommer bli mycket tufft. Får gärna sluta med förra årets resultat för min del.
Då pessimist-kontrar jag med Mads Albaek borta för Blåvitt.

Europaspel kommer kännas som en belastning i sommar om vi samtidigt ska sikta på att vara med i guldrace. Vår trupp klarar inte det.
Citera
2016-05-09, 17:42
Medlem
Rätt kasst att kvällens matcher kolliderar med Sveriges match i Hockey-Vm. Ingen annan som reagerar på det?
Citera
2016-05-09, 17:47
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Rätt kasst att kvällens matcher kolliderar med Sveriges match i Hockey-Vm. Ingen annan som reagerar på det?

vem bryr sig om puckey
Citera
2016-05-09, 17:48
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Nej.
Citera
2016-05-09, 17:52
Medlem
skrudiss avatar
Citat:

Det har inte slagit mig. Prioriterar allsvenskan, i synnerhet under dessa soliga dagar.
Citera
2016-05-09, 18:27
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Hade vi haft ett lag som skulle kunna vinna VM så kanske jag hade höjt på ögonbrynen.
Citera
2016-05-09, 20:44
Medlem
Gustavoss avatar
Någon som vet något angående Patrik "Hagge" Haginges Blåmärke under ögat?
MVH Gustav
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in